کد خبر 1035071
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
سردار رحیمی نمایه

رئیس پلیس پایتخت از اجرای مرحله سوم طرح ظفر و شناسایی و انهدام ۷ باند بزرگ مواد مخدر در پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه سومین مرحله طرح «ظفر» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با تلاش‌های صورت گرفته توسط پلیس‌های تخصصی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و کلانتری‌ها به اجرا درآمد. سردار رحیمی تصریح کرد: با تلاش همکارانم هفت باند توزیع مواد مخدر متلاشی شد؛ همچنین ۲۵ قاچاقچی دستگیر و یک تن مواد مخدر نیز کشف شد.

بیشتر بخوانید:

پاتوق معتادان در پایتخت جمع شد

وی با بیان اینکه دو هزار و ۳۴۰ نفر از معتادان متجاهر و خرده‌فروشان دستگیر شدند اعلام کرد:طرح «ظفر ۳» به محوریت مناطق اتابک، دروازه غار، دره فرحزاد، شوش، مولوی و هرندی اجرا شد که در این طرح ۵۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت که از آن‌ها برای قاچاق مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در این طرح ۱۳۳ کیلوگرم مواد مخدر از خرده‌فروشان کشف شد، افزود: با حکم قضایی ۴۰ خانه مورد بازرسی قرار گرفت که ۱۰ خانه پلمب شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضا در راستای جمع‌آوری معتادان متجاهر مصمم هستند و کوتاه نخواهند آمد، خاطرنشان کرد: مردم درخواست دارند که دستگاه‌های ذی‌ربط در این خصوص ورود و با معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر برخورد کنند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: دستگاه‌های متولی باید در خصوص نگهداری معتادان متجاهر سن بالا و نوجوانان و معتادان دارای بیماری‌های واگیردار و هپاتیت تصمیم‌گیری کنند.

سردار رحیمی گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۳۰ هزار معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند که برخی از این معتادان بین دو تا ۱۰ بار جمع‌آوری شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس