کد خبر 1035001
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
سرقت نمایه

پلیس مشهد با ورود به یکی دیگر از «پاتوق‌های سیاه» هشت عضو یک باند سرقت قطعات خودرو را پای بساط مواد مخدر به دام انداخت.

به گزارش مشرق، فرمانده انتظامی مشهد روز گذشته با تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت ۲ بامداد سوم بهمن، نیروهای گشت نامحسوس تجسس کلانتری شفا، هنگام انجام وظیفه و مراقبت‌های غیرمحسوس از اموال مردم، به دو جوان در بولوار ابوطالب مشکوک شدند که یک دستگاه تلویزیون ال سی دی را درون یک چادر گذاشته و با پای پیاده در حرکت بودند.

بیشتر بخوانید:

قتل همسر مقابل چشمان کودک

برخورد با «توهین سایبری» در دستور کار پلیس فتا

مرگ تنها سرنخ از معمای ۴ ساله یک جنایت

عاقبت دختری که در جست و جوی شهرت بود!

سرهنگ عباس صارمی افزود: نیروهای تجسس بلافاصله با هماهنگی سرگرد امارلو (سرپرست کلانتری شفا) دو جوان را که دچار تناقض گویی شده بودند به کلانتری هدایت کردند. در همین لحظه پیامک‌هایی از سوی همدستانشان به گوشی آن‌ها ارسال شد که نشان می‌داد، آن‌ها از اعضای یک باند سرقت هستند و دیگر اعضای باند به معامله اجناس سرقتی با مالخران در یکی از «پاتوق‌های سیاه» مشغول اند.

مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: ماموران تجسس بلافاصله با کسب مجوزهای قضایی از قاضی سیدجواد حسینی (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) و در سپیده دم همان روز، «پاتوق سیاه» را در بولوار بهمن منطقه خواجه ربیع شناسایی کردند و آن مکان را به محاصره درآوردند. سرهنگ صارمی ساداتی خاطرنشان کرد: نیروهای تجسس با استفاده از شگردهای پلیسی و قرار صوری با دیگر همدستان متهمان دستگیر شده، وارد پاتوق سیاه شدند و شش عضو دیگر این باند را در حالی به دام انداختند که تعدادی از آن‌ها مشغول استعمال مواد مخدر و خرید و فروش لوازم سرقتی بودند!

رئیس پلیس مشهد با اشاره به کشف لوازم سرقتی و مواد مخدر از پاتوق سارقان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه دزدان، چندین عدد کامپیوتر خودرو، دستگاه پوز، گوشی‌های تلفن همراه، خنجر، قمه و مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی کشف و ضبط شد. سرهنگ عباس صارمی ساداتی با بیان این که پنج شاکی ساعتی بعد از دستگیری سارقان، آن‌ها را شناسایی کردند، گفت: بررسی‌های بیشتر با انتقال متهمان به پلیس آگاهی در حالی ادامه دارد که سارقان، قوی هیکل‌ترین فرد دستگیر شده را به عنوان سرکرده خود معرفی کردند که به «محمود ریزه» شهرت دارد.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس