عین الاسد

نشریه آمریکایی «وُکس» با کنایه به پنهان کاری مقامامت آمریکایی نوشته است: «نخست ، "تلفاتی نبود". سپس [اعلام شد] ۱۱ نفر از اعضای ارتش زخمی شدند. حالا؟ ۳۴ نفر(!)»

به گزارش مشرق، پس از سیلی موشکی سپاه پاسداران به مواضع آمریکا در منطقه و موشک باران پایگاه عین الاسد در عراق، مقامات ایالات متحده سعی در پنهان کردن تلفات و مجروحان این حمله موشکی داشتند.

در همین راستا ابتدا رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که به هیچ یک از سربازان آمریکایی هیچ آسیبی نرسیده است اما حال و با گذشت چندین روز از این واقعه مهم، واقعیات سیلی سخت جمهوری اسلامی از پس پرده ها آشکار می شود.

بیشتر بخوانید:

اتمام حجت مردم عراق با آمریکا

فیلم/ حاشیه‌های"ضربه مغزی‌ها" برای ترامپ

سربازان آمریکایی قربانی بی‌ملاحظگی ترامپ

روز گذشته پنتاگون اعلام کرد که تا کنون ۳۴ نفر از نظامیان آمریکایی پایگاه عین الاسد دچار ضربه مغزی شده اند.

حال نشریه آمریکایی «وُکس» با کنایه به پنهان کاری مقامامت آمریکایی در مورد تعداد مصدومان آمریکایی حمله موشکی ایران نوشته است: «نخست ، "تلفاتی نبود". سپس [اعلام شد] ۱۱ نفر از اعضای ارتش زخمی شدند.  حالا؟ ۳۴ نفر(!)»

چندی پیش سناتور کریس مورفی نیز با انتقاد از پنهان کاری مقامات آمریکایی در اعلام میزان تلفات و مجروحان حمله سپاه پاسداران اظهار داشت که هیچکس را برای سردرد به آلمان اعزام نمی کنند و چندین هفته است که در خصوص تبعات این حمله دروغ گفته می شود!

منبع: جام نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    3 8
    زخمی یعنی از بدن ادم خون بیاد. این بهش میگن موج گرفتگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس