کد خبر 1034714
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
گردوخاک

مرکزملی پایش و هشدار سریع گردوخاک اداره کل هواشناسی خوزستان در ۵ بهمن‌ماه در اخطاریه‌ای درمورد ورود توده گردوخاک به بخش‌هایی از خوزستان هشدار داد.

به گزارش مشرق، مرکزملی پایش و هشدار سریع گردوخاک اداره کل هواشناسی خوزستان در ۵ بهمن‌ماه در اخطاریه‌ای درمورد ورود توده گردوخاک به بخش‌هایی از خوزستان هشدار داد.

بر اساس این اخطاریه توده گرد و خاک از جنوب کشور عراق و همچنین بخش‌هایی از شمال کشور عربستان به سمت مناطق جنوب غربی خوزستان حرکت می‌کند و نتیجه آن کاهش دید افقی و افزایش آلاینده گردوخاک از اوایل تا اواسط روز شنبه ۵ بهمن ۹۸(روزجاری) برای ساعاتی در شهرهای آبادان و خرمشهر خواهد بود.

در همین راستا مدیرکل مدیریت بحران خوزستان در اطلاعیه‌ای به مسؤولان دستور داد نسبت به صدور هشدار، اتخاذ تمهیدات لازم، اقدامات پیشگیرانه باتوجه به اخطاریه مذکور، آماده‌باش نمودن واحدهای تابعه سطح استان و برقراری کشیک شبانه‌روزی و حضور در محل فعالیت، اطلاع‌رسانی مستمر و ارائه توصیه‌های ایمنی و بهداشتی به شهروندان و افراد ساکن در مناطق در معرض خطر، توصیه به رانندگان جهت احتیاط لازم با توجه به کاهش دیدافقی در مناطق مذکور و استقرار مراکز درمانی، بهداشتی و شعب هلال‌احمر در مناطق پرتردد شهرهای آبادان وخرمشهر تدابیر لازم اندیشیده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس