کد خبر 1034703
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
دین محمدی

پییشکسوت استقلال گفت: مجیدی شرایط استقلال بعد از رفتن استراماچونی را دید و خودش قبول کرد که سرمربی شود. این‌طور نبوده که مجیدی از هیچ‌چیز خبر نداشته باشد و این پست را بپذیرد.

به گزارش مشرق، سیروس دین‌محمدی در خصوص بیانیه فرهاد مجیدی علیه مدیریت باشگاه استقلال گفت: مجیدی شرایط استقلال بعد از رفتن استراماچونی را دید و خودش قبول کرد که سرمربی استقلال شود. این‌طور نبوده که مجیدی از هیچ‌چیز خبر نداشته باشد و این پست را بپذیرد. 

بیشتر بخوانید:

فتح‌الله‌زاده: مجیدی با باشگاه اختلاف دارد نه دعوا/ علیه من توطئه کردند

وی ادامه داد: اگر کاپلو هم سرمربی استقلال می‌شد، هواداران نمی‌پذیرفتند، چون آن‌ها روزهای خوبی با استراماچونی داشتند و فقط خواهان بازگشت او به تیم بودند. پس وقتی فرهاد شرایط را دید و پذیرفت، دیگر الان در آستانه بازی با الکویت نباید چنین بیانیه‌ای صادر می‌کرد و آن حرف‌ها را به زبان می‌آورد. 

وی درباره بازی امروز استقلال مقابل الکویت هم گفت: امیدوارم حاشیه‌ها از لحاظ فنی روی تیم تاثیر نگذارد و بازیکنان تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا تیم از این مرحله صعود کند. به نظر من، بازی سختی در پیش داریم. الکویت تیم دوم کشورش است و تیم دست‌وپا بسته‌ای هم نیست.

وی در پایان تصریح کرد: همه ما می‌دانیم تیم در تهران زمین تمرین نداشته و نتوانسته تمرین مناسبی انجام بدهد. ما امیدواریم بازیکنان استقلال غیرت به خرج بدهند تا از این بازی مهم سربلند خارج شوند و تیم را به مرحله بعدی برسانند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس