ترامپ بن سلمان

سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سؤالی در مورد افشای هک گوشی همراه مالک شرکت «آمازون» توسط ولی‌عهد سعودی، به بیان اینکه واشنگتن این گزارش‌ها را جدی می‌گیرد، اکتفا کرد.

به گزارش مشرق، دولت آمریکا روز پنج‌شنبه از اظهار نظر روشن در خصوص افشای نقش مستقیم «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی در جاسوسی ریاض از یک سرمایه‌دار آمریکایی، طفره رفت.

بیشتر بخوانید:

بن هکر! +فیلم

همکاری اسراییل با بن‌سلمان در هک موبایل مالک آمازون

واکنش سعودی‌ها به خبر هک تلفن مالک آمازون با شماره بن‌سلمان

به نوشته پایگاه خبری شبکه «سی‌ان‌ان»، «هوگان گیدلی» سخنگوی کاخ سفید در این مورد گفت: «روشن است که عربستان سعودی یک متحد مهم ماست.»

وی افزود: «من اطلاعات بیشتری در این خصوص ندارم. روشن است که ما این وضعیت را جدی می‌گیریم.»

این هفته روزنامه «گاردین» گزارش داد که هک گوشی تلفن همراه «جف بزوس» مالک شرکت «آمازون» و روزنامه «واشنگتن‌پست» پس از آن اتفاق افتاده که بن‌سلمان یک فایل آلوده را برای وی ارسال کرده است.

ظاهرا سعودی‌ها بعدا از این طریق توانسته‌اند به محتوای تلفن همراه بزوس دست یافته و این اطلاعات را در اختیار نشریه «اینکوایرر» قرار دهند. این نشریه نیز با افشای روابط نامشروع بزوس، نهایتا موجب طلاق همسر وی شد.

رسانه‌های آمریکایی نوشته‌اند که این اقدام احتمالا به تلافی افشاگری‌های واشنگتن‌پست بعد از قتل «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار منتقد عربستانی در کنسولگری سعودی در استانبول، صورت گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس