کد خبر 1034193
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
بکام

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، باشگاه دیوید بکام، اینتر میامی به امضای قرارداد اسپانسرینگ با قطر نزدیک شده و به زودی این کشور حاشیه خلیج‌فارس اسپانسر اصلی باشگاه بکام خواهد شد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های بین‌المللی فاش کردند که باشگاه اینتر میامی و دیوید بکام مالک و موسس این باشگاه که قرار است از فصل جدید لیگ MLS آمریکا در این لیگ بازی کند در حال مذاکره با قطر برای قبول کردن اسپانسرینگ این باشگاه است و مذاکرات به مراحل نهایی نزدیک شده است.

بیشتر بخوانید:

نخستین سرمربی تیم بکام در لیگ MLS

بر اساس این گزارشها در صورت امضا شدن نهایی قرارداد اسپانسرینگ، هم لوگوی قطر که احتمالا لوگوی جام جهانی قطر یعنی DATAR2022 خواهد بود روی پیراهن اینتر میامی حک شده و هم نام استادیوم جدید باشگاه که قرار است از سال 2022 افتتاح شود به نام قطر نامگذاری خواهد شد.

اینتر میامی که قرار است روز اول ماه مارس اولین دیدار خود در لیگ MLS را در مقابل لس‌آنجلس اف‌سی انجام دهد تا این لحظه بدون اسپانسر است.

هنوز مشخص نیست در صورت اسپانسر شدن قطری‌ها نقش شخص دیوید بکام در باشگاه چه خواهد بود. البته بکام پیش از این هم با قطری‌ها کار کرده و رابطه مستحکمی با شیوخ این کشور حاشیه جنوبی خلیج فارس دارد. بکام از زمانی که در سال 2013 با پیراهن پاری سن ژرمن به دوران فوتبالی خود خاتمه داد، باشگاهی که در تملک قطری‌ها است، با مسئولین بلندپایه این کشور روابط دوستانه‌ای پیدا کرده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس