کد خبر 1025565
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
بکام و فرگوسن

دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس و منچستریونایتد به مناسبت تولد سر الکس فرگوسن، استوری جالبی منتشر کرد و عکسی از اولین قرارداد خود با یونایتد در دوران نوجوانی‌اش را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، سر الکس فرگوسن، سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد دیروز تولد 78سالگی خود را جشن گرفت. به مناسبت تولد سر الکس بسیاری از ستاره‌های سابق شیاطین سرخ و بسیاری از نامهای بزرگ دنیای فوتبال دست به کار شده و تولد این مربی اسطوره‌ای را تبریک گفتند. اما در میان این تبریک‌ها، استوری دیوید بکام اسطوره منچستریونایتد و فوتبال انگلیس بیش از سایرین مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

کارنامه فرگوسن به بهانه ۷۸ سالگی +عکس

دیوید بکام در حساب اینستاگرام خود عکسی از روز اولین قراردادش با باشگاه منچستریونایتد را منتشر کرده. بکام که در آن زمان نوجوانی کم سن و سال است در کنار سر الکس، مربی افسانه‌ای خود در آن سالها دیده می‌شود.

بکام به این ترتیب روشن کرده که سر الکس یکی از اولین کسانی بود که استعداد فوق‌العاده او را کشف کرده چرا که کمتر پیش می‌آید سرمربی تیم اول باشگاه برای امضای قرارداد یک بازیکن نوجوان حضور یافته و با او عکس یادگاری بگیرد.

بکام اولین بار در سال 1992 از سوی سر الکس به تیم اصلی باشگاه یونایتد راه یافت و بخشی از تیم افسانه‌ای یونایتد بود که از آن به عنوان کلاس 92 یاد می‌شود.

بکام در استوری اینستاگرامی خود خطاب به سر الکس نوشت:" تولدت مبارک رئیس. بهترین روز زندگی من، روزی که با منچستریونایتد قرارداد امضا کردم".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس