کد خبر 1034061
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
دستگیری

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق منازل غرب و جنوب غرب تهران با ۱۶ فقره سرقت به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: متهم یکی از مطربان سابقه دار بود.

به گزراش مشرق به نقل از سایت پلیس، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی با اعلام این خبر، گفت: پانزدهم مردادماه سال جاری پرونده‌ای مبنی بر سرقت طلا – وجه نقد و اشیای قیمتی از منزلی واقع در خیابان سی متری جی به ارزش ۵۰ میلیون تومان توسط کلانتری ۱۱۱ هفت چنار به این پایگاه ارجاع شد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری عامل بی‌حرمتی به تصویر سردار سلیمانی

دستبردهای هیجانی با وینچستر! +عکس

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: در گام نخست تحقیقات کارآگاهان با مراجعه به محل وقوع سرقت موفق شدند تصاویر واضحی از سارق به دست بیاورند. در ادامه کارآگاهان با اقدامات ویژه پلیسی و تطبیق چهره سارق با متهمان و مجرمان سابقه دار توانستند هویت وی را شناسایی و مشخص شد سارق همان جمال مطرب معروف است و به تازگی از زندان آزاد شده است.

وی تصریخ کرد: جمال که سابقه انواع جرایم را در کارنامه خود داشت سال گذشته به علت سرقت از منزل دستگیر شده بود و در زندان تحمل کیفر می کرده و بعد از پایان مدت محکومیت اواخر خرداد ماه از زندان آزاد شده و مجدداً شروع به سرقت از منازل کرده است.

سرهنگ عزیزخانی افزود: با مشخص شدن هویت متهم دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار گرفت و مخفیگاه جمال در حوالی خیابان ۱۶ متری امیری شناسایی و طی یک عملیات غافگیرانه وی در بیستم دی ماه دستگیر شد.

وی اضافه کرد: جمال در ابتدای دستگیری به سرقت از منزل شاکی و ۱۴ فقره سرقت مشابه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف و اظهار کرد، وقتی متوجه می‌شدم صاحبخانه در منزل نیست و از دیوار آن بالا می‌رفتم و اشیای باارزش مثل طلاجات – فرش - تلویزیون – لپ تاپ و … را دزدیده و به دو تن از دوستانم به نام‌های محمود ۵۶ ساله و ابوالفضل ۴۸ ساله می‌فروختم.

سرهنگ عزیز خانی بابیان اینکه با مشخص شدن مالخر اموال سرقت شده در گام بعدی کارآگاهان هر دو مالخر را شناسایی و متعاقب آن در بیست و پنجم دی ماه آنها را دستگیر کردند، گفت: پس از انتقال مالخران به پایگاه هر دو متهم به خرید اموال مسروقه از جمال اعتراف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهمان و شناسایی مال باخاتگان هر سه متهم با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۱۰ تهران روانه زندان شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    4 7
    قدیم یکی از ناسزا ها توی دعوا کلمه " مطرب " بود
    • pl IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      0 0
      چه ربطی به گودرز شقایقی داشت....!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس