کد خبر 1033793
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
مسعود مرادی

مدرس داوری فوتبال گفت: 30 درصد از داوران حاضر در کلاس داوران لیگ برتری شایسته حضور در این دوره نبودند.

به گزارش مشرق، مسعود مرادی در مورد اینکه گفته می‌شود به نشانه اعتراض به تعداد زیاد داوران، حاضر به تدریس در کلاس داوری نیم فصل لیگ برتر نشده است، اظهار داشت: نه به نشانه اعتراض نبود و کاری برایم پیش آمد و نتوانستم در این کلاس تدریس کنم.  از سویی دیگر من جزیی از تشکیلات داوری فدراسیون فوتبال نیستم و در این زمینه تصمیم گیر نیستم. به نظر و تصمیم مسئولان داوری و فدراسیون فوتبال هم برای دعوت از 137 داور در کلاس داوری نیم فصل لیگ برتر احترام می‌گذارم اما امیدوارم همیشه بهترین‌ها و شایسته‌ترین‌ ها به کلاس داوری دعوت شوند.

بیشتر بخوانید:

۴ داور لیگ در آزمون آمادگی جسمانی مردود شدند

وی  افزود: من برای تمامی داوران فوتبال کشور احترام قائل هستم و همواره دوست دارم داوری فوتبال ایران پیشرفت کند اما به عقیده من 30 درصد از داوران حاضر در کلاس داوری نیم فصل لیگ برتر جایگاه‌شان حضور در این کلاس داوری نبود. لیگ برتر بالاترین سطح فوتبال باشگاهی کشور است و باید بهترین‌ها در آن حاضر شوند. داوران هم باید پله پله درجه‌های ترقی و پیشرفت را طی کنند. قصد بی‌احترامی به هیچ کدام از داوران حاضر در کلاس داوری را ندارم اما داور باید سختی بکشد و عرق بریزد تا به لیگ برتر برسد. لیگ برتر جای آزمون و خطای داوران نیست.  حرف‌هایم هم از سر دلسوزی برای داوری کشورم است و قصد ایجاد تنش در داوری را ندارم.

داور بین‌المللی سابق فوتبال کشورمان تصریح کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا داوری فوتبال کشورمان پیشرفت بهتر و بیشتری داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس