علی پروین

اسطوره باشگاه پرسپولیس در واکنش به سلب میزبانی تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این تصمیم غیرمنطقی هیچ توجیهی ندارد، ایران امن نیست و آن وقت کشورهایی همچون عربستان و بحرین امن هستند؟

به گزارش مشرق، علی پروین اظهار داشت: سلب میزبانی از تیم‌های ایرانی شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا یک تصمیم غیر منطقی و ناعادلانه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

وی افزود: کشور ایران امن‌ترین کشور در جهان است و هیچ کس نمی‌تواند امنیت و آرامش ایران را زیر سوال ببرد. مگر در همین چند سال اخیر مسابقات مهم و معتبر بین‌المللی در کشور ما به بهترین شکل ممکن برگزار نشد؟ آیا کوچک‌ترین مشکلی پیش آمد؟ این‌ها بهانه‌های واهی است که حقیقت ندارد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات جدید حکم سیاسی AFC/ عربستان سردمدار توطئه علیه فوتبال ایران

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: آنهایی که این تصمیم غیرمنطقی را گرفتند چه استدلال و توجیهی دارند؟ ایران امن نیست و آن وقت کشورهایی همچون عربستان و بحرین امن هستند؟ حالا این کشورها که ناامنی زیادی در آن‌ها وجود دارد برای ایران بهانه تراشی می‌کنند.

پروین تصریح کرد: همیشه فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) اعلام کرده است که سیاست از ورزش جدا است، اما تصمیمی که کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفت کاملا سیاسی بود. متاسفانه کشورهایی که به آنها باج ندادیم با لابی‌های خود دست به این اقدامات زدند و چنین شرایطی را به وجود آوردند.

وی تاکید کرد: مسوولان ورزش و فوتبال ایران باید با تمام وجود این مساله را پیگیری کنند و اجازه ندهند حقی از ایران پایمال شود زیرا  حالا بحث ملی مطرح است.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: اگر در تصمیم اتخاذ شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تجدیدنظری صورت نگرفت، بهترین و عاقلانه‌ترین کار تحریم و کنار کشیدن از این رقابت‌ها است چرا که هیچ چیزی بالاتر از اقتدار و عزت ایران نیست.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    2 0
    سلطان علی پروین
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    2 0
    کدوم تیم ایرانی با وطن فروشی موافق هست؟؟؟؟؟ اگر مسئولان بزارند این اتفاق بیفته و باشگاهها را بفرستن کشورثالث عین خیانت هستش...خودمون تایید میکنیم که کشورمون نا امن هست بخدا این کار خیانته یکبار برای همیشه جلوی زیاده خواهی ها را باید بگیریم به هرطریقی شده نباید بزاریم اراده اون لعنتی ها بر ما مستولی بشه
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    2 0
    فوتبالی که اعراب با ننفوذتیمهای ایرانی را تارو مار وشرق را باپول می خرند بهتر از این نیست وقتی قطر با رانت ورشوه جام جهانی را میگیره دیگه از آسیا با فوتبال درجه 3 چه انتظاری هست ....همان بهتر که نرویم ولی خواهشا یک عده پالس وعلامت ندهند .......بهتر هست از شرفمان دفاع کنیم وبازیهای داخلی را پر هیجان وشیک وبا پوشش خبری زیاد وپخش از چند ماهواره وشبکه های ایران آسیا را شوک زده کنیم وبا خودشان بگن عجب غلطی کردیم ایران را حذف کردیم وتا بیایندد خودشان التماس کنند.....کمی صبر با کمی درایت کافی هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس