شیخ سلمان

یک رسانه سعودی اعلام کرد که هنوز حکم محرومیت میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا به فدراسیون های اعضا کنفدراسیون فوتبال آسیا ابلاغ نشده است.

به گزارش مشرق، نشریه «الشرق الاوسط» عربستان در جدیدترین خبر درباره حکم اعلام شده از سوی کمیته اجرایی مبنی بر محرومیت ایران از میزبانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، نوشت: تصمیم گرفته شده هنوز به فدراسیون های اعضا AFC ابلاغ نشده و تنها این حکم در میان اعضای کمیته اجرایی از طریق تلفن ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید:

AFC محرومیت ایران از میزبانی لیگ قهرمانان را تائید کرد

ابراهیم القاسم، عضو سعودی کمیته اجرایی AFC سردمدار این تحریم علیه فوتبال ایران بوده و رایش بازی در کشور ثالث بوده است. AFC متعاقبا به صورت رسمی این حکم را ابلاغ می کند.

شب گذشته نشریه الریاضیه سعودی مدعی شد که کمیته اجرایی AFC با رای مجمع عمومی این سازمان مبنی بر برگزاری بازی های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در کشور ثالث تا اطلاع ثانویه موافقت کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    21 5
    باید انصارالله ورزشگاه های عربستان را موشک باران کنه تا هیچ جا امن نباشه
    • DE ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
      1 0
      موافقم، همون طور که بعد از تحریم نفت ما، ما (ما که نبودیم دیگران بودن البته) با بمباران آرامکو و کشتیهای نفتکش نذاشتیم عربستان و امارات بعد از اون حتی یک قطره هم نفت بفروشن، باید ورزشگاههای عربی همونجوری بمباران کنیم تا مثل نفت اونا دیگه نتونن گل هم بزنن. مثل دفه های قبل ما بازم پیروز این نبرد میشیم.
  • محمد IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    10 3
    انصار الله لازم نیست با بمب واقعی به ورزشگاههای سعودی حمله کنه میتونه موقع بازیهابا پهپاد یک بمب صوتی یا دودزا بندازه تو ورزشگاه هاشون
  • فاوو IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    9 3
    یکی دو مورد مشابه حمله به آرامکو منجر به سقوط آلسعود خبیث خواهد شد.
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    7 8
    کدوم تیم ایرانی با وطن فروشی موافق هست؟؟؟؟؟ اگر مسئولان بزارند این اتفاق بیفته و باشگاهها را بفرستن کشورثالث عین خیانت هستش...خودمون تایید میکنیم که کشورمون نا امن هست بخدا این کار خیانته یکبار برای همیشه جلوی زیاده خواهی ها را باید بگیریم به هرطریقی شده نباید بزاریم اراده اون لعنتی ها بر ما مستولی بشه
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
      0 2
      دوست عزیز خسارت شهر خودرو خصوص شما می دیدی(استقلال و پرسپولیس و سپاهان دولتی هستند)
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    3 0
    منتظر یه اتفاق بد برای تیمهای عربستانی باشین. مطمئنا اگر ما روی موضع عزت ملیمون بایستیم قطعا اتفاقات بعدی به نفع ما و ضرر عربهای مرتجع خواهد بود.
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    3 0
    فوتبالی که اعراب با ننفوذتیمهای ایرانی را تارو مار وشرق را باپول می خرند بهتر از این نیست وقتی قطر با رانت ورشوه جام جهانی را میگیره دیگه از آسیا با فوتبال درجه 3 چه انتظاری هست ....همان بهتر که نرویم ولی خواهشا یک عده پالس وعلامت ندهند .......بهتر هست از شرفمان دفاع کنیم وبازیهای داخلی را پر هیجان وشیک وبا پوشش خبری زیاد وپخش از چند ماهواره وشبکه های ایران آسیا را شوک زده کنیم وبا خودشان بگن عجب غلطی کردیم ایران را حذف کردیم وتا بیایندد خودشان التماس کنند.....کمی صبر با کمی درایت کافی هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس