باران کوثری

چند روزی است که تصویری از پاسپورت آمریکایی یک هنرپیشه در فضای رسانه‌ای کشور منتشر شده است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

تصویری از پاسپورت آمریکایی باران کوثری ابتدا برخی را دچار این گمان کرد که شاید ساختگی و جعلی باشد. اما مدتی بعد صحت این پاسپورت تأیید شد.

بیشتر بخوانید:

ماجرای پاسپورت آمریکایی باران کوثری و تازه‌شدن داغ مردم‌ از سلبریتی‌ها

واکنش توییتری‌ها به پاسپورت آمریکایی باران کوثری +تصاویر

تابعیت آمریکایی باران کوثری در حالی است که وی ازجمله بازیگرانی است که بارها ادعای وطن‌دوستی کرده بود. هر چند که باران کوثری اولین هنرمند دارای تابعیت آمریکایی نیست و بسیاری دیگر از هنرمندان و حتی برخی از مدیران و آقازاده‌ها نیز دارای چنین تابعیتی هستند و این امر، درباره همه بطور یکسان منفی است. بر این اساس فعالیت این بازیگر علیه منافع ملی را باید به‌حساب شهروندی آمریکایی‌اش گذاشت چرا که او به منافع آمریکا در ایران پایبند بود.

از الزامات گرفتن تابعیت آمریکایی، تعهد به قوانین و منافع ایالات متحده و قسم خوردن به مبارزه با دشمنان آمریکا زیر پرچم این کشور در هر جای جهان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    33 2
    ننگ به تو و ان مادر غرب پرستت که قصد اشوب بلوا در کشور داشتید و سپس فرار به مملکت تان امریکا
  • مسعود IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    11 0
    به مجلس فعلي كه هيچ اميدي نيست. انشاءالله كه مردم در انتخابات اسفندماه امسال برخلاف 4 سال قبل ,هوشياري به خرج داده و با انتخاب نمايندگاني انقلابي و حزب الهي به معناي واقعي , مجلسي انقلابي و در تراز نظام مقدس جمهوري اسلامي تشكيل دهند. آنوقت مي شود از چنين مجلسي انتظار داشت كه با تصويب يك قانون انقلابي يكبار براي هميشه تكليف وطن فروشهاي دوتابعيتي اعم از مسئولين و فرزندان و وابستگان آنها و همچنين جماعت سلبريتي و... كه ادعاي دروغين وطن دوستيشون گوش فلك را كر كرده اما جز خدمت به دشمن هنر ديگري ندارندرا يكسره نمايد. بايد با تصويب قانون شفاف و صريح : اولا" هر مسئولي كه خودش يا وابستگانش تابعيت دوگانه دارند از گرفتن هرگونه پست و مقام در لايه هاي مختلف حكومتي محروم گردد. دوما" تابعيت ايراني هر كسي كه تابعيت دوگانه بخصوص تابعيت كشورهايي مثل آمريكا ,كانادا,انگليس ,فرانسه و آلمان را دارد لغو گردد.
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    19 0
    خاک بر سر عوامی که نداسته یا دانسته خود رابازیچه این منافقان آمریکایی می کنند.اینها اگاهانه این کارها را می کنند تا تعهدشان را به آرمانهای کشور کثیفشان آمریکا را نشان بدهند و بعد هم مهاجرت به آمریکا،کشف حجاب و تبلیغ و مبارزه علیه مردم و کشور را پیگیری خواهند کرد.
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    15 1
    پس این بود ادا و اطوارش توی این سالها. ای بمیری بی شرف.
  • totonchyan IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    20 0
    سلام اینکه ایشون ویا هرکس دیگه ای برای زنگی خصوصی خودش درهر کشوری تصمیم بگیره آزاده ولی برای اظهارنظر درمورد ایران چون ایشان بیشتر ازاینکه ایرانی باشند یک آمریکایی بشمار می روند دیگه حق ندارند در مورد ایران صحبت بکنند وچون ما با آمریکا در حال جنگ همه جانبه هستیم حضور ایشون و افاضاتشون می تونه به عنوان یک دشمن قابل بررسی ورسیدگی باشد مجلس هم باید تکلیف این افراد را با رای آشکار روشن بکنه رای شفاف وهر کی رای منفی داد به دلیل دو تابعیتی بودن بیندازنشون بیرون
  • محمد باقر IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    10 0
    متاسفانه این خانم و خانواده اش شده اند مافیای سینما در ایران علیرغم اینکه اینها دیگر آمریکایی هستند وزیر پرچم آمریکا برای وفاداری به آن کشور سوگند خورده اند وامروز نیز برای خوش خدمتی به آمریکا مرتبا تولید بحران می کنند وبه نظر می رسد تعداد بسیاری از هنرمندان وبازیکنان هم همین وضعیت را دارا می باشند
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    8 0
    مام وطنش عجب هووی هفت خطی دارد!
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    11 0
    خدا آخر عاقبت هممونو ختم به خیر کنه
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    13 0
    خودش شهروندی آمریکا رو گرفته و مادرش هم عضو آکادمی اسکار، به پاس اینها باید فراخوان به اغتشاش بدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس