کد خبر 1033013
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
رادوشوویچ

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ایران کشوری امن و خانه دوم من است و فکر می‌کنم تصمیم درستی در مورد میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان گرفته نشده است.

به گزارش مشرق، بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات حدود چهار سال است که در عضویت تیم فوتبال پرسپولیس قرار دارد. این دروازه‌بان با وجود پیشنهاداتی که داشت در ایران ماند و به همکاری‌اش با سرخپوشان ادامه داد.

این دروازه‌بان یکی از دلایل اصلی این موضوع را امنیت و احساس آرامشی که در ایران دارد عنوان می‌کند.

بیشتر بخوانید:

رادوشویچ: از رفتن کالدرون ناراحتم

این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا طی تصمیمی اجازه میزبانی از تیم‌های ایرانی را در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم وجود امنیت گرفته است.

همین موضوع بهانه‌ای شد تا گفت‌وگویی با بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات سرخپوشان داشته باشیم و نظر او را به عنوان یک خارجی به عنوان فردی که سالیان سال در ایران کار کرده در مورد شرایط ایران جویا شویم.

رادوشویچ با اشاره به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر عدم میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فکر نمی‌کنم این تصمیم درستی باشد که تیم‌های ایرانی نباید در زمین خودشان میزبانی کنند چرا که تاکنون همه چیز در امنیت کامل بوده است. هواداران ایرانی همیشه استقبال پرشوری از این بازی‌ها به عمل آورده‌اند و امیدوارم که این تصمیم تغییر کند چرا که به هیچ وجه عادلانه نیست.

وی افزود: تصویری که از ایران در دنیا نشان داده می‌شود، درست نیست. من به عنوان یک بازیکن خارجی و اروپایی چندین سال است که در ایران حضور دارم. من و خانواده‌ام واقعا از حضور در این کشور احساس خوبی داریم و فکر می‌کنیم در خانه خودمان هستیم. ما عاشق ایران، تهران و مردم شهری هستیم که همیشه در کنار آن‌ها احساس خوبی داریم و به ما انگیزه زیادی می‌دهند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: ایران مردمان بسیار مهربانی دارد و نمی‌دانم که چگونه محبت آن‌ها را از زمانی که در پرسپولیس حضور دارم، جبران کنم. در ایران احساس بسیار خوبی دارم و اگر پرسپولیس من را بخواهد حاضر هستم تا آخر دوران فوتبالم در این تیم بمانم.

وی اضافه کرد: ایران مانند خانه دوم من است و به طور حتم اگر دوران فوتبالی من هم به پایان برسد به طور حتم به ایران خواهم آمد، زیرا ایران و تهران خانه دوم من هستند. من و خانواده‌ام در اینجا احساس امنیت داریم و خوشحال هستیم که در کنار مردم مهربان ایران در امنیت زندگی می‌کنیم.

رادوشویچ در مورد شرایط پرسپولیس در تمرینات نیم فصل نیز خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. تغییراتی صورت گرفت، اما آماده هستیم تا هر چه زودتر نیم فصل دوم آغاز شود و دوباره با موفقیت دل هواداران‌مان شاد شود.

وی در مورد پیگیری تمرینات دروازه‌بانی زیر نظر داوود فنایی هم گفت: تمرینات بسیار مدرن و خوبی را پشت سر می‌گذاریم. فنایی از پیشکسوتان خوب پرسپولیس و از بهترین مربیان در زمینه دروازه‌بانی است و در حال حاضر در آمادگی کامل به سر می‌بریم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    0 0
    کدوم تیم ایرانی با وطن فروشی موافق هست؟؟؟؟؟ اگر مسئولان بزارند این اتفاق بیفته و باشگاهها را بفرستن کشورثالث عین خیانت هستش...خودمون تایید میکنیم که کشورمون نا امن هست بخدا این کار خیانته یکبار برای همیشه جلوی زیاده خواهی ها را باید بگیریم به هرطریقی شده نباید بزاریم اراده اون لعنتی ها بر ما مستولی بشه
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    0 0
    اگه بروند کشور ثالثی خائن به مردم هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس