کد خبر 1035607
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
رادوشوویچ

پس از قطعی شدن انتقال دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس به بلژیک، حالا دروازه‌بان کروات سرخپوشان هم ممکن است این تیم را ترک کند.

به گزارش مشرق، محمد حسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی اعلام کرد که علیرضا بیرانوند در پایان فصل راهی لیگ بلژیک خواهد شد و قرار است پول رضایتنامه وی هم تا پایان فصل به باشگاه پرسپولیس پرداخت شود و بدین ترتیب جدایی رسمی وی را اعلام کرد.

این در حالی است که پس از بیرانوند دروازه‌بان دوم سرخپوشان هم ممکن است این باشگاه را ترک کند.

بیشتر بخوانید:

رادوشوویچ: تصمیم AFC به هیچ وجه عادلانه نیست

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس توانست عملکرد خوبی در نیم فصل اول از خود به جای بگذارد و ۷ کلین شیت را به نام خود ثبت کند تا خیال هواداران بابت حضور یک دروازه‌بان بعد از جدایی بیرانوند راحت شود اما او هم ممکن است پرسپولیس را ترک کند.

قرارداد شماره ۴۴ پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و هنوز هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد وی صورت نگرفته است. از طرفی این دروازه‌بان هم مانند سایر خارجی‌های پرسپولیس مشکلات مالی زیادی دارد و طبق قانون می‌تواند قراردادش را فسخ کند.
همچنین رادوشوویچ با ۲ پیشنهاد جدی مواجه است. یک تیم عربستانی مشتری جدی این دروازه‌بان کروات است که پیشنهاد خوبی را هم به وی ارائه کرده است. همچنین یک تیم کروات هم خواهان جذب این بازیکن است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس