کد خبر 1033011
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
تعطیلی

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص وضعیت تعطیلی مدارس این شهر در روز دوشنبه ۳۰ دی ماه با توجه به برودت هوا توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، مدارس برخی استان‌های کشور به دلیل شدت برودت و سردی هوا و همچنین بارش برف فردا دوشنبه ۳۰ دی تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید:

تهران فردا تعطیل نیست

تعطیلی همه مدارس ابتدایی و دوره متوسطه یکم تا پنجم تهران 

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران جزئیات تعطیلی مدارس مناطق مختلف شهر تهران را در روز دوشنبه ۳۰ دی اعلام کرد.

مسعود ثقفی در این باره گفت:  فردا به علت برودت هوا و لغزندگی معابر همه مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول در مناطق یک تا ۵ تعطیل هستند و در سایر مناطق نیز فقط مدارس دوره ابتدایی تعطیل هستند.


مدارس شرق استان تهران تعطیل شد

مهدی یوسفی فرماندار فیروزکوه گفت: به دلیل بارش برف، سرما و یخبندان کلیه مدارس دماوند در نوبت صبح و عصر و همچنین مدارس رودهن در نوبت صبح  فردا دوشنبه ٣٠ دی‌ماه تعطیل است.

مدارس ابتدایی غرب استان تهران تعطیل است

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهریار، ملارد، قدس، بهارستان ۱و۲، چهاردانگه، اسلام شهر در نوبت صبح فردا دوشنبه تعطیل است.

تعطیلی مدارس البرز

آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرده است؛ با توجه به بارش برف و برودت هوا تمامی مدارس شهرستان طالقان و بخش آسارا فردا دوشنبه سی‌ام دیماه تعطیل است.

گفتنی است مدارس دیگر شهرستان‌های استان البرز فردا دایر است.

تعطیلی مدارس قزوین

بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین به دلیل بارش شدید برف، کولاک و برودت هوا در سراسر استان ، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس مقطع ابتدایی و مدارس استثنایی استان قزوین، طی نوبت صبح روز دوشنبه ۳۰ دی ماه ۹۸ تعطیل می باشد.

اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری در روز دوشنبه

در اطلاعیه آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری آمده است: به اطلاع کلیه هم استانی‌ها می‌رساند به علت یخ زدگی و لغزندگی معابر کلیه مدارس آموزش وپرورش اردل در کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد و مدارس مقطع ابتدایی روستاهای آلیکوه تا افسرآباد در روز دوشنبه ۳۰ دی‌ماه تعطیل هستند.

در منطقه میانکوه نیز کلیه مدارس مقطع ابتدایی نوبت صبح فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

تعطیلی برخی مدارس آذربایجان‌غربی به علت برودت هوا و یخبندان

مهدی محمدپور رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و یخبندان فردا ۳۰ دی ماه مدارس ابتدایی شهری و روستایی پیرانشهر در نوبت صبح تعطیل است.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی افزود: همچنین مراکز پیش دبستانی و ابتدایی سردشت و تمامی مدارس سیلوانا در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    0 0
    یعنی اینقدر احمقن که نمیفهمن وقتی یخ بندون هست باید تعطیل بشن همه .... خاک برسر این بی تدبیرها و ناکارآمدها
  • مادر IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    0 0
    پس پاکدشت چرا تعطیل نیست از همین حالا یخبندان شده واقعا چطور تصمیم میگیرن یک هفته است پسرم بدلیل آنفولانزا بستریه الانم باید صبح تو یخبندان ببرمش مدرسه فکر بچه ها نیستین دستکم ابتدایی شیفت صبح رو تعطیل میکردین آخه
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    0 0
    آخه آشغال دبیرستانی ضد یخ داره که تعطیلش نکردی بیشعور ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس