بانک ملی ایران

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که برای تدوین استراتژی بانک بسیار تلاش شده است، گفت: محتوای استراتژی بانک در اختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاونین ایشان نیز گذاشته شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در همایش یک روزه بررسی عملکرد ۹ ماهه سال 1398 و تبیین برنامه های راهبردی بانک تا پایان سال، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار قاسم سلیمانی و همراهانش و ابراز همدردی با حادثه دیدگان اخیر، افزود: مضامین برنامه استراتژیک بانک به طور جدی توسط اعضای هیات مدیره نظارت می شود، چرا که این کار باید به صورت کاملا نظام مند پیش برود.

وی با تاکید بر این که برنامه استراتژیک باید در تمام اجزای سازمان جریان یابد، ادامه داد: همه تلاش ها باید در راستای پیاده سازی اهداف کلان بانک باشد تا نهایتا به سودآوری بیانجامد.

مدیرعامل بانک ملی ایران بر ضرورت همدلی و ارتباط مستمر مدیران ارشد و میانی با کارکنان صف و ستاد تاکید و خاطرنشان کرد: کسانی که عملکرد مطلوبی در طول دوره های ارزیابی نداشته اند، باید از واحدهای برتر درس گرفته و تجربیات آنها را به کار گیرند.

حسین زاده به لزوم جذب منابع ارزان قیمت و نیز افزایش صدور ضمانتنامه در واحدهای بانک اشاره کرد و ادامه داد: مشتریان بزرگ و سازمان های کم ریسک باید پیوسته رصد شده و همکاری های بانکی با آنها توسعه یابد، چرا که درآمد حاصل از همکاری با آنها چندین برابرعایدی همکاری با بنگاه های کوچک است.

وی با بیان این که در حوزه معاملات ارزی و عملیات مرتبط با صرافی ها اکنون بانک ملی ایران محور قرار گرفته است، اظهار کرد: قیمت تمام شده پول و نرخ موثر تسهیلات در رتبه بندی واحدها بسیار اثرگذار است، بنابراین کارکنان باید متوجه باشند که چه نوع سپرده ای را جذب می کنند یا چه نوع ضمانتنامه ای صادر می کنند.

مدیرعامل بانک ملی ایران به لزوم استفاده حداکثری از خدمات بانکداری الکترونیک بانک اشاره کرد و افزود: بانک آفیسر، بام و بله برای استفاده در جهت جذب مشتری طراحی شده و می توان با آنها موفقیت حداکثری را کسب کرد.

حسین زاده همچنین فروش اموال و املاک مازاد بانک را بسیار مهم خواند و گفت: هر چه اموال مازاد به فروش برسد و یا مطالبات معوق وصول شود، قدرت تسهیلات دهی و سود بانک بیشتر می شود که در نهایت به نفع کشور و مردم خواهد بود.

وی به بازدیدهای اخیرش از برخی ادارات امور شعب بانک ملی ایران در استان ها اشاره کرد و گفت: قاطعانه می توان گفت واحدهایی که در مسیر اهداف بانک تلاش می کنند، کاملا موفق خواهند شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که بانک یک بنگاه اقتصادی است و باید به فکر درآمد و هزینه خود باشد، ادامه داد: آموزش ها باید مستمر و در جهت پیاده سازی اهداف استراتژیک بانک باشد.

در ادامه این همایش با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، از برات کریمی و فریدون رشیدی که به تازگی از مجموعه بانک ملی ایران خارج شده و به بانک دی پیوسته اند تقدیر شد.

همچنین ادارات امور شعب استان های زنجان، یزد، بوشهر، غرب تهران و البرز و نیز شعب مستقل فردوسی و میرداماد به دلیل عملکرد مطلوبشان در ۹ ماهه نخست امسال مورد تقدیر قرار گرفتند و در پنلی، تجربیات و دلایل موفقیت خود را ارائه نمودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس