کد خبر 1032871
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
گومز

جو گومز پیشنهاد شکایت کردن از رحیم استرلینگ را رد کرد تا یک دردسر بزرگ از بیخ گوش ستاره سیتی بگذرد.

به گزارش مشرق، اخیراً در اردوی تیم ملی انگلیس اتفاقی عجیب رخ داده بود و دو ستاره ملی‌پوش تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول بایکدیگر درگیری شدیدی پیدا کرده بودند. در این درگیری رحیم استرلینگ با یک ضربه شدید صورت جو گومز (مدافع ملی‌پوش لیورپول) را هدف قرار داده بود. فردای این درگیری عکس‌هایی از مدافع لیورپول منتشر شد که تعجب همگان را برانگیخت. زیر چشم گومز به شکلی باورنکردنی دچار کبودی شده بود و به نظر می‌رسید در صورتی که ضربه استرلینگ کمی بالاتر بود می‌توانست اتفاق تلخ‌تری را رقم بزند.این اتفاق به شکل جدی توسط فدراسیون فوتبال انگلیس پیگیری شد و آن‌ها این حق را برای گومز قائل شدند که شکایت خود را از استرلینگ به پلیس ارائه دهد. اتفاقی که می‌توانست باعث صدور یک حکم سخت برای ستاره منچسترسیتی شود. شاید زندان!

بیشتر بخوانید:

محرومیت ۵ ساله هوادار منچسترسیتی

اما گومز سریعاً این پیشنهاد فدراسیون را رد و اعلام کرد هیچ‌گونه شکایتی از استرلینگ ندارد. او حتی چند ساعت بعد از این اتفاق در حرکتی تحسین‌برانگیز درخواست عذرخواهی استرلینگ را پذیرفت تا این غائله خیلی زود خاتمه پیدا کند. با این وجود سرمربی سه‌شیرها یعنی گرت ساوتگیت ستاره ۲۵ ساله سیتی را از فهرست تیمش برای بازی برابر مونته‌نگرو کنار گذاشت تا استرلینگ با حداقل مجازات روبه‌رو شده باشد.

رحیم استرلینگ حالا باید مدیون جو گومزی باشد که می‌توانست این موضوع را به شدت پیگیری کند و مشکلات زیادی را برای او ایجاد کند، اما این اتفاق رخ نداد تا پرونده این اتفاق عجیب خیلی زود بسته شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس