کد خبر 1032733
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
ایموبیله

لاتزیو دیشب موفق شد در خانه خود سامپدوریا را 5-1 در هم بکوبد تا هم یازدهمین برد پیاپی خود در سری آ را جشن بگیرد و هم به رتبه سوم جدول و فاصله سه امتیازی یوونتوس صدرنشین برسد.

به گزارش مشرق، لاتزیو دیشب در خانه خود ورزشگاه اولیمپیکو شهر رم به دیدار سامپدوریا رفت و در این بازی موفق شد با درخشش استثنایی چیرو ایموبیله و هت‌تریک او، حریفش را با پیروزی 5-1 بدرقه کند. این یازدهمین پیروزی پیاپی لاتزیو در سری آ بود که در نوع خود آمار بی‌سابقه‌ای است و باعث شد لاتزیویی‌ها حالا در رتبه سوم جدول و به فاصله سه امتیازی یوونتوس برسند.

بیشتر بخوانید:

برتری لاتزیو و تداوم تیره‌روزی‌های ناپولی

ابتدا این فلیپه کایسدو بود که در دقیقه 7 دروازه سامپدوریا را باز کرد. اما دو گل ایموبیله در دقایق 17 و 20 باعث شد در دقیقه 20 بازی نتیجه 3-0 به سود لاتزیو باشد. باستوس در نیمه دوم چهارمین گل را را به ثمر رساند و در نهایت ایموبیله هت‌تریک خود را کامل کرد تا حتی دریافت یک گل هم تاثیر چندانی در درخشش خارق‌العاده لاتزیو نداشته باشد.

لاتزیو با کسب یازده پیروزی پیاپی موفق به ثبت آمار مهمی شده است. لاتزیو پنجمین تیم در تاریخ سری آ است که موفق شده در بیشتر از ده بازی پیاپی به پیروزی برسد. دیگر تیمهایی که تا کنون به این رکورد دست یافته بودند عبارتند از یوونتوس، رم، ناپولی و اینترمیلان.

لاتزیو به این ترتیب با 45 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گرفته و یک پله پایین‌تر از اینترمیلان قرار دارد. فاصله لاتزیو با یوونتوس صدرنشین در حال حاضر سه امتیاز است. آبی‌های رم حالا چشم به دیدارهای این هفته اینترمیلان و یوونتوس دارند. اینتر امروز در لچه با این تیم دیدار خواهد کرد و یوونتوس هم میزبان پارما خواهد بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس