هواپیمای اوکراینی

مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری از انتقال جعبه‌های سیاه هواپیمای اوکراینی برای بازخوانی اطلاعات آن به اوکراین خبر داد.

به گزارش مشرق، حسن رضایی‌فر مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد:‌ به صورت مکرر با تیم کارشناسان اوکراینی جلسات برگزار شده و جعبه‌های سیاه در ایران خوانده نمی‌شود و با توجه به درخواست اوکراینی‌ها،  جعبه‌های سیاه به این کشور منتقل می شود.

 وی ادامه داد: بر این اساس با استفاده از تخصص کشورهای فرانسه، کانادا و آمریکا سعی می‌کنیم FDR -هواپیما- را در شهر کی‌یف بازخوانی کنیم،‌ اگر این کار موفقیت آمیز نباشد جعبه سیاه به کشور فرانسه انتقال داده می شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مریم IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
    12 1
    پس چرا جعبه سیاه کشتی سانچی به ایران فرستاده نشد. چقدر بی عدالتی در دنیا موج می زند . چرا کشورهایی که ادعای عدالت محوری دارند همواره به دیگر کشورها ظلم می کنند. خوب فرانسوی ها و آمریکایی ها و ... میامدن در ایران جعبه سیاه را بازخوانی می کردند. ما به آن ها اعتماد نداریم
    • حسن IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
      1 0
      همانطور که از اسمش پیدااست این جعبه به غیر از مشکوک بودن سیاه هم هست اگر یکزره کدر بود میشد در ایران کاریش کرد والا باید بره به دست دشمن برسه واونها هرچی خواستند بگویند ........
  • سجاد IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    0 0
    آیا هویت ۱۱ مسافر و خدمه اوکراینی اعلام شده؟اگر اعلام شده آیا این هویت این اشخاص حقیقی است یاجعلی؟آیا ممکن است جاسوسانی آمریکایی مدارک هویتی اوکراینی جعل کرده باشند و این پرواز یک عملیات جاسوسی یا تروریستی یا انتحاری باشد؟و اساسا چرا آسمان کلییر نشد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس