شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تهران گفت:در مجمع عمومی تهران این امکان برای چندین هزار نفر از اقوام، احزاب، اصناف، اقشار و اعضای شورای ائتلاف محلات مختلف فراهم خواهد شد تا به یک فهرست ۳۰ نفره برسیم.

به گزارش مشرق، مهدی اقراریان دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تهران با اشاره به برگزاری مصاحبه از کاندیداهای معرفی شده به شورای مرکزی ائتلاف گفت: توجه ویژه به شناسایی نخبگان و افراد بااستعداد برای روی کار آمدن مجلسی کارآمد به عنوان الگوی سیاست ورزی جریان انقلاب باید مورد توجه جدی قرار گیرد. 

بیشتر بخوانید:

سازوکار دو مرحله‌ای شورای ائتلاف برای لیست تهران

پیرهادی: لیست نهایی منتشر شده از ائتلاف نیروهای انقلاب صحت ندارد

وی با اشاره با اینکه امروز در کشور ما استعدادهای فراوانی در زمینه های مختلف وجود دارد که می توانند در پیشبرد اهداف کشور ایفای نقش کنند افزود: متاسفانه نبود سازو کار مناسب برای شناسایی این استعدادها کمتر توانستیم از این سرمایه ها استفاده در مسیر پیشرفت کشور استفاده کنیم.

دبیر شورای ائتلاف تهران با بیان اینکه در شورای ائتلاف تصمیم گرفته شد که امکان معرفی کاندیداهای مناسب برای ورود به مجلس از سوی احزاب، اقشار، اصناف و گروه های مختلف فراهم شود تصریح کرد: با این سازوکار چند صد کاندیدا در حوزه انتخابیه تهران به شورای مرکزی معرفی شد.

اقراریان گفت: در پایش های اولیه به تعدادی از کاندیداها رسیدیم که در گام بعدی از آنها برای شرکت در مصاحبه دعوت کردیم. 

وی با بیان اینکه مصاحبه از کاندیداهای معرفی شده در دو روز انجام شد تصریح کرد: تعدادی از کاندیداها در روز جمعه ۲۰ دی ماه در مصاحبه شرکت کرده و باقی کاندیداها نیز در روز پنج شنبه ۲۶ دی ضمن شرکت در مصاحبه به سوالات طراحی شده در حوزه عمومی و تخصصی پاسخ دادند.

اقراریان با اعلام خبر برگزاری مجمع عمومی تهران در هفته پیش رو عنوان کرد: در مجمع عمومی تهران این امکان برای چندین هزار نفر از اقوام، احزاب، اصناف، اقشار و اعضای شورای ائتلاف محلات مختلف فراهم خواهد شد تا به یک فهرست ۳۰ نفره از بین منتخبین این مصاحبه ها برسیم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران تصریح کرد: پس از اعلام نظر اعضای مجمع عمومی نشست های تخصصی برگزار خواهد شد تا براساس تخصص کاندیداها و نیازمندی مجلس به لیست نهایی تهران برسیم.

وی با بیان اینکه استعدادهای نهفته بسیاری در شهر تهران وجود دارد خاطرنشان کرد: در بررسی های انجام شده کند نیز در جریان مصاحبه ها با چهره هایی مواجه شدیم که در تراز نمایندگی مجلس بودند اما از آنجا که لیست تهران ۳۰ نفره است باید این لیست براساس تخصص های مورد نیاز مجلس شکل گیرد.

اقراریان یادآور شد: تلاش می کنیم از ظرفیت سایر افراد کارآمد معرفی شده نیز در قالب یک مجموعه تخصصی پشتیبان برای ارائه طرح ها و پیشنهادات متناسب با نظام مسائل کشور برای مجلس استفاده کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس