کد خبر 1031612
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

یونولیت و کاربرد آن در صنایع: یونولیت ها امروزه جایگزین مناسبی برای انواع مصالح ساختمانی شده اند و به همین دلیل در ساختمان سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. این محصول ویژگی های متعددی دارد که آن را برای استفاده مناسب تر کرده است و از جمله مهمترین مزایای آن می توان به: سبک بودن، عایق مناسب حرارت و صوت، ضربه پذیری، قیمت پایین و خاصیت ضد حریقی آن اشاره کرد. از یونولیت ها در دیوار، سقف، فوم های داخل تیغه، عایق های گرمایش از کف و... استفاده می شود و به همین دلیل شرکت های مختلفی اقدام به تولید و فروش این محصول پرکاربرد کرده اند. این محصول به دلیل پایین بودن وزن سبب کاهش استهلاک ساختمان شده و به همین دلیل در بیش از 90 درصد آپارتمان ها جهت کاهش وزن استفاده می شود. قیمت یونولیت های سقفی و کرومیت تفاوت هایی با یکدیگر دارند و یونولیت های کرومیت به دلیل حجم بزرگتری که دارند معمولا قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.

پشم شیشه چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

پشم شیشه یک الیاف معدنی است که از ترکیب های ماسه، رزین، شیشه های بازیافتی و طبیعی ساخته شده و شاهد متنوع بودن آن در اندازه های 2 تا 7 میکرون هستیم. کلیه مواد اولیه پشم شیشه به صورت در هم تافته تهیه شده و هوا در لابه لای این مواد باقی مانده و این امر سبب تبدیل شدن آن به یک عایق حرارتی قوی شده است. پشم شیشه به دلیل خاصیت انعطاف پذیری بالایی که دارد در صنایع مختلفی کاربرد داشته و بیش از 70 سال است که به عنوان یکی از پرکاربردترین انواع عایق ها شناخته می شود.

پشم شیشه به عنوان عایق کاری های حجیم، و عایق کاری در صنایع و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت پشم شیشه به موارد مختلفی مانند ضخامت، نوع و... بستگی خواهد داشت و هرچه وزن آن بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. از جمله انواع پشم شیشه می توان به: پتویی، رولی، فویل آلومینیومی، پانلی یا تخته ای، عایق لوله و ... اشاره کرد. برای خرید انواع پشم شیشه ها می توان به وب سایت شهر مفتول مراجعه کرده و پس از خرید، محصول مورد نظر را در کمترین زمان ممکن جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

الکترود یا سیم جوش

حتما تا حالا شاهد جوشکاری در بخش های مختلف بوده اید، سیم جوش یا همان الکترود سیمی است که با استفاده از آن جوشکاری انجام می شود. سیم جوش تشکیل شده از مفتول، پوشش فلاکس و الکترود می باشد و متفاوت بودن اندازه هر یک از این مواد سبب پدید آمدن انواع مختلفی از سیم جوش ها شده است.

از جمله انواع سیم جوش ها می توان به: الکترود انجامد سریع، الکترود انجماد پر شده، الکترود چسبان سریع و الکترود کم هیدروژن اشاره کرد که اصلی ترین خاصیت تمامی انواع سیم جوش ها خنک شدن سریع و متصل کردن فلزات می باشد. شهر مفتول اقدام به تولید و ارائه انواع اقسام سیم جوش ها با کیفیت مرغوب نموده و می توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت اقدام به بررسی انواع سیم ها نموده و پس از بررسی قیمت و کارایی های هر یک خرید خود را به صورت عمده یا خرده انجام دهید.

جهت دریافت لیست قیمت و خرید محصولات مفتولی می توانید با شماره 54483-021 تماس حاصل نمایید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس