سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر 38 جشنواره فیلم فجر

برخی از هنرمندان با انتقاد از رفتار برخی سلبریتی‌ها در تعطیلی یا تحریم برنامه‌های فرهنگی، این رفتارها را ماهی گرفتن از آب گل‌آلود دانسته‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

فقیهه سلطانی، بازیگر سینما و تلویزیون نیز تأکید کرده که این رفتارها فقط باعث خوشحالی ترامپ می‌شود.  

کیهان کلهر، نوازنده نیز که کنسرت خودش را تعطیل نکرده، با حمله بی‌بی‌سی فارسی مواجه شد.

رسانه دولتی انگلیس که از هنرمندان تحریم و تعطیل‌کننده برنامه‌های فرهنگی ابراز رضایت کرده، با انتقاد از کیهان کلهر نوشت: «آقای کلهر پیشتر کنسرت خود در شهر استانبول ترکیه را در اعتراض به حمله ترکیه به مواضع کردها در شمال سوریه لغو کرده بود،‌ اما کنسرت خود در تهران را لغو نکرده است.»

سیروان خسروی، خواننده در این باره با انتشار عکس یک آفتاب‌پرست نوشت: «نه سبز بودم، نه بنفش شدم، نه تَکرار کردم و نه سیاه می‌شوم. ‌‎ولی افسوس که هنوز هم بسیارند کسانی که دنباله‌رو سلبریتی‌های آفتاب‌پرستی هستند که یک روز سبزند، یک روز بنفش، یک روز عزادارند، یک روز به فلان کاندیدا «اعتقاد راسخ» دارند، روز دیگر تظاهر به فریب‌خوردگی می‌کنند، یک روز تاریخ سازند و روز دیگر تاریخ باز. این‌ها همان‌هایی هستند که از ماهیگیری از آب‌گل‌آلودِ هیچ حادثه‌ای نمی‌گذرند و شهوت دیده شدن‌شان تمام ناشدنی است.» 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    10 2
    غم به دلتون راه ندین، نظام داره پالایش می شه، من که فقط دارم می خندم :)))))))) اون بهداد رو هم از برق بکشین، حس بتمن بهش دس داده، یکی نیست بگه داداش اینا فیلمه، درسته بازیگری ولی دیگه توهم نزن.!!
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    16 0
    کلاغ که از باغ قهر کنه یه گردو به نفع باغبونه
  • طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه و تا ابد IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    0 0
    درود بر سیروان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس