روزنامه های اصلاح طلب 24 دی

روزنامه سازندگی نوشته:مدال تو برای مردم بود نه حکومت. تیم ملی متعلق به مردم است نه حکومت...آیا باید همه در اعتراض، کشور را خالی کنیم و بماند برای انحصارطلبان؟...این میهن نیمه جان را باید احیا کرد.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**حق با کیمیا علیزاده است، در ایران ماندن یعنی رنج و تحقیر

روزنامه سازندگی در یادداشتی با عنوان «کیمیا با ایران بمان» به قلم «مریم باقی» - همسر «محمد قوچانی» (سردبیر و از دستگیرشدگان فتنه 88) و دختر «عمادالدین باقی» (فعال سیاسی اصلاح طلب که سابقه حمایت از گروهک های تروریستی در جنوب شرق و جنوب غرب کشور را در کارنامه خود دارد) - نوشت: «کیمیا جان، من یک شهروند ایرانی هستم...درس حقوق خوانده ام تا دکتری و دیده ام که چقدر...قوانین مان معیوب است...سال ها روزنامه نگاری کرده ام کوچ به کوچ از یک نشریه به نشریه دیگر. تعطیل و توقیف شدیم و باز هم آغاز کردیم از صفر...طعم تلخ تحقیر را در وطن خودم چشیده ام.خواهر عزیزم، میدانم خیلی چیزها به تو هم مثل همه تحمیل شده، اما باور کن من و ما هم به عنوان یک شهروند ایرانی بیشتر آنچه در این سالها دیده ایم رنج بوده است».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «ما سالهای سال زیر سایه تهدید و تحدید زیسته ایم...کیمیا جان حس عصبانیت تو را درک می کنم و به همین دلیل دست مردمی که می مانند و از وضع موجود انتقاد و اعتراض می کنند، می بوسم...عزیزم، ما هر چه بیشتر رنج کشیده ایم، مصمم تر شده ایم که در ایران بمانیم...مانده ایم تا ایران مساوی با تنگ نظران نباشد...مدال تو برای مردم بود نه حکومت. تیم ملی متعلق به مردم است نه حکومت...آیا باید همه در اعتراض، کشور را خالی کنیم و بماند برای انحصارطلبان؟...این میهن نیمه جان را باید احیا کرد».

نویسنده در ادامه نوشت: «کیمیا جان، هر جای دنیا که هستی پرچم مان را افراشته نگه دار. حتی از دور. این وطن زخم خورده را دریاب. آنقدر تلخی هست که شاید من حتی نتوانم خواهران خودم را به ماندن در این آب و خاک ترغیب کنم. کیمیا جان از تو به عنوان یک قهرمان ملی انتظار دارم که اگر در ایران نمی مانی، با ایران همچنان بمانی، در سویی که مردم ایستاده اند».

درباره یادداشت این روزنامه اصلاح طلب گفتنی هایی است که در ادامه به اختصار به آن می پردازیم:

اول اینکه، نویسنده یادداشت مذکور گفته است «سال ها روزنامه نگاری کرده ام کوچ به کوچ از یک نشریه به نشریه دیگر. تعطیل و توقیف شدیم و باز هم آغاز کردیم از صفر». لازم به ذکر است که تیم رسانه ای روزنامه سازندگی-متعلق به حزب کارگزاران به مدیرمسئولی «غلامحسین کرباسچی» - همان تیم روزنامه «مردم امروز» است. این روزنامه- دی ماه 93- همزمان با توهین و هتاکی نشریه فرانسوی شارلی ابدو علیه پیامبراعظم(ص)، تیتر اول خود را به یک کارگردان غربی اختصاص داد و در تیتری درشت نوشت «من هم شارلی هستم»! .این روزنامه به همین دلیل لغو امتیاز شد.

تیم رسانه ای روزنامه سازندگی، مدتی هم با تابلوی نشریه «آسمان» فعالیت می کرد. این نشریه نیز به خاطر توهین به حکم  قرآنی قصاص توقیف شد. رویکردهای قانون‌شکنانه و معارضه با ارزش‌های اسلامی بارها در کارنامه این تیم رسانه ای ثبت شده است.

دوم اینکه، نویسنده یادداشت مذکور تلاش کرده است تا این پیام را به مخاطب برساند که حساب نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران از هم جداست و اساسا مردم ایران پشتیبان حکومت جمهوری اسلامی نیستند. این در حالی است که در آخرین نمونه، تشییع میلیونی و باشکوه و تماشایی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، همراهی مردم نجیب با نظام جمهوری اسلامی ایران و به عبارتی «پشتوانه مردمی نظام» را به جهان نشان داد. گویا طیف تندروی اصلاح طلب همچنان از این همبستگی و شکوه، عصبانی و خشمگین هستند.

سوم اینکه، این روزنامه اصلاح طلب، ایران را کشوری زخم خورده و مردم ایران را مردمی تحقیرشده و رنج دیده و به عبارتی بدبخت و بیچاره معرفی کرده است. این در حالی است که اولا شرایط فعلی کشور به هیچ عنوان از تحقیر مردم توسط حاکمیت و بدبختی و بیچارگی مردم حکایت نمی کند، ثانیا وضع موجود اقتصادی در کشور نتیجه اقدامات دولتی است که اکثریت مطلق آن در اختیار اصلاح طلبان است. وضعیت مسکن، خودرو، گرانی، بیکاری، رکود در تولید و انفعال در سیاست خارجی نتیجه عملکرد دولت اصلاح طلبان است. پس بانی وضع موجود نمی تواند ژست شاکی و منتقد به خود بگیرد.

چهارم اینکه، کیمیا علیزاده به عنوان یک ورزشکار زن در تمام طول فعالیت ورزشی خود مورد حمایت ویژه(مادی و معنوی) جامعه ورزش، مسئولان فدراسیون تکواندو و مقامات ایران بوده و این هیچ جای شک و تردیدی باقی نمی گذارد که وی به مردم کشور خود پشت کرده و با سوءاستفاده از شهرت، از محبت مردم و حاکمیت، پله ای برای منفعت طلبی خود ایجاد کرده و به عبارتی نمک خورده و نمکدان را شکسته است.

پنجم اینکه، روزنامه سازندگی متعلق به حزب کارگزاران به دبیر کلی «غلامحسین کرباسچی» است. کرباسچی در دهه 70 – بیست سال پیش- متهم به مشارکت در اختلاس 14 میلیارد و 530 میلیون تومانی شد.

**جواد امام: مردم با دولت روحانی احساس غریبگی می‌کنند

«جواد امام» مدیرعامل بنیاد باران و رییس کمیته استان‌های شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت: «به نظر می‌رسد نه تیم رسانه‌ای و نه حتی دولتمردان نمی‌توانند دیالوگی با جامعه برقرار کنند».

امام در ادامه گفت: «شخص رییس‌جمهوری سال‌ها دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده و شخصیت حقوقی‌اش در فضایی امنیتی شکل گرفته است. اغلب کسانی هم که می‌شناخته در همین فضا حضور داشته‌اند. در واقع دوستان و حلقه بسته اطراف روحانی نیز اغلب سابقه حضور در پست‌های امنیتی داشته‌اند. همین موضوع باعث می‌شود که نگاه رسانه‌ای نداشته ‌باشند و در نتیجه عملکرد رسانه‌ای آنها نیز تحت تاثیر عقبه سیاسی‌شان قرار می‌گیرد...مردم با دولت احساس غریبگی می‌کنند».

گفتنی است کابینه آقای روحانی یکی از امنیتی ترین کابینه‌های تمام ادوار جمهوری اسلامی محسوب می‌شود. یکی از نقاط ضعف جدی دولت روحانی، ارتباط بسیار ضعیف با مردم است. متاسفانه میزان حضور دولتمردان در میان مردم به هیچ عنوان قابل دفاع نیست.

چندی پیش روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد در مطلبی نوشته بود: «آقای روحانی دچار سه عارضه در ارتباط‌گیری با جامعه شده‌ است. شیخ حسن روحانی این روزها کم حرف می‌زند، دیر حرف می‌زند و بد حرف می‌زند. ایشان در این ایام بایستی بیش از گذشته با مردم سخن بگوید اما سوگمندانه چنین نیست. رئیس‌جمهور فی‌المثل در مورد گرانی بنزین به‌ جای آنکه سربزنگاه با جامعه صحبت کند روزها بعد سر و کله‌شان پیدا می‌شود. رئیس دولت وقتی هم که بعد از مدت‌ها سخن می‌گوید "بد" حرف می‌زند به‌طوری ‌که در جامعه القا می‌شود رئیس‌جمهور جامعه را در مورد بنزین سرکار گذاشته و به استهزاء گرفته است».

**چون برخی اصلاح طلبان ردصلاحیت شدند، مجلس آینده بی دست است

«سیدمحمود میرلوحی» عضو شورای شهر اصلاح طلب تهران در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «ما فکر می‌کردیم که شرایط فعلی کشور منجر به این شود که شورای نگهبان مقداری در رویکردها و رفتارهای خود تغییر بدهد. حال که در بر همان پاشنه می‌چرخد و با این گستردگی رد صلاحیت‌ها کاندیداهای یک جریانی قلع و قمع می‌شوند، چه فرقی می‌کند که چند نفر دیگر هم تایید شوند؟»

میرلوحی در ادامه در پاسخ به این سوال که «تحلیل شما از رد صلاحیت‌های گسترده چگونه است؛ اساسا باید منتظر مجلسی یکدست باشیم یا رویه به سمت و سوی دیگری خواهد رفت؟» گفت: «اتفاقا من نه‌تنها یکدستی نمی‌بینم بلکه معتقدم مجلس آینده بی‌دست است. این مسیری است که مجلس را به بی‌دستی می‌کشاند و فرصت را از کشور می‌گیرد».

حمله به شورای نگهبان، یکی از کارویژه های اصلی فعالین و رسانه های اصلاح طلب است. این در حالی است که اولا شورای نگهبان، قانون را اجرا می کند. ثانیا پروسه نظارت استصوابی در بسیاری از کشورهای دنیا امری طبیعی و بدیهی است.

چندی پیش «اکبر ترکان» مشاور سابق رئیس جمهور گفته بود: «تعدادی از نماینده‌ها هستند که در دوره‌های پیشین مجلس کارنامه خوبی از خود ارائه ندادند به ‌طوری که دائما مشغول داد و ستدهای تجاری و دلالی بودند. من از همین جا از شورای نگهبان خواهش می‌کنم، نمایندگانی که حتی سهواً در روابط تجاری و دلالی لغزیدند تایید صلاحیت نشوند و راه ورود دوباره آنها را به مجلس ببندد. هر کسی که لغزیده باید برود و کوچک و بزرگ و جناح و گروه نمی‌شناسد».

لازم به ذکر است که حتی اشخاص مشهور منتسب به جبهه اصولگرایی نیز توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 74
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 17
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    132 8
    غیر از آرزوی کشف حجاب، کیمیا علیزاده چه هدف و مقصودی را دنبال می کرد و چه کم و کسر مادی و رفاهی و معنوی داشت؟
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      3 79
      کیمیا علیزاده گناه داشت طفلکی
    • IT ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      53 0
      رفته اونجا گرامرش بهتره شده، خوب کسایی بهش دیکته میکنن
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      39 3
      اینها یه مشت آدم بی هویت و هرزه هستند
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      52 1
      هم فدراسیون تکواندو، هم مقامات کشور و هم مردم برای کیمیا علیزاده سنگ تموم گذاشتن. اما ایشون برای منافع شخصی خودش، به مردم و کشورش پشت کرد. تا حالا هیچکس با پشت کردن به کشورش به جایی نرسیده
    • TR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      20 0
      خداروشکر پایان سینمای خیانت
    • حسن IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      4 32
      رفته به جایی که صبح وقتی بلند میشه همه چیز رو سه برابر نبینه #امنیت‌اقتصادی رفته جایی که سایه جنگ و خونریزی بالا سرش نباشه رفته که تحقیر و گشت ارشاد نبینه رفته که بتونه برای زندگیش برنامه ریزی داشته باشه و همش رو اما و اگر زندگی نکنه. میدونم منتشر نمیکنید
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    126 5
    موش های اسلاحتلب را معدوم کنید تا ملت نفس بکشند
    • سید IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      83 4
      وجود اصلاح طلبان تهوع آور و هواداران و هواخواهانشان به جز بدبختی و سرافکندگی، چه دستاوردی برای کشور و ملت داشته است!؟!؟!!؟
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      31 1
      وطن فروش
    • IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
      20 0
      بین این همه اتفاق تلخ موهبت بزرگ پاکسازی صدا و سیما واقعا غنیمت بود از صمیم قلب خوشحالم درسته دیر شده ولی لطفا بری که برنگردی
    • سلام IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
      2 1
      اصلاح طلب نه اسلاح طلب اول سوادت را بالا ببر بعد افاضه کن
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    138 2
    آری. حرف دلتان را بزنید اصلاح طلبان خبیث. شریعت محمدی از نظر شما تنگ نظری است. آزادیهای دلخواه شما را اعراب جاهلی بهترش را داشتند.
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      54 1
      واقعا این جمله شما که" آزادی دوران جاهلیت عرب " درخور ابنهاست بسیار نغز بود . آفرین
  • ایرانی IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    97 8
    خانم علیزاده وهمه اونایی که انصراف دادن ازجشنواره ..برین به درک .این کشور این ملت به شماوامثال شمانیازنداشته ونداره ونخواهدداشت .
    • مجید IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      53 1
      میدونی درد این هنرمندان مستعفی چیه؟ اینا میگن چرا سپاه آمریکای عزیز این ها را تحقیر کرد اینا اکثرشون گرین کارت آمریکا دارن ، میترسن نتونن اینجا با ۴ تا فیلم و کنسرت میلیارد میلیارد پول از جیب مردم بگیرن برن اونور دنبال عیاشی شون یه دسته وطن فروش و خائن که سرشون تو آخور انگلیس و آمریکاست ، چرا باید از برخورد سپاه با آمریکا دردشون نیاد؟ اون دخترک هم چند روز دیگه که دو تا باخت داد و همون اجنبی ها تحویلش نگرفتن میفهمه برا کی دم تکون داده
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      24 1
      دقیقا
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    78 5
    هنرمندان بی ریشه بی خانواده مطلقه باز اومدن سطح اب
  • آقا مهدی IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    100 4
    بعضی روزنامه ها واقعا حیا را خورده و آبرو را قی کرده اند ، واقعا مایه تاسف و شرمساریست این نوشته های روزنامه سازندگی از طرف مریم باقی
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      17 0
      این نوشتن ها از مظلومیت نظامه. تازه میگن آزادی نیست.
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    58 1
    سخنگوی کارگزاران تصریح کرد از نگاه هاشمی رفسنجانی، اصلاح‌طلبان دنبال شکستن نظام بودند.
  • DE ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    70 3
    یکی نیست به این سلبریتی ها بگه: به جهنم
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      6 0
      آفرین. کاملا درسته
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    83 4
    نان مملکت را میخورن دم برا صهیونیست تکان میدن ،بی هویت ها مام وطن مقدس است و هر که عشق ندارد برود
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    60 3
    بگذارید بره به درک... خوش آن باغی که شغالش کند قهر
  • علی IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    71 3
    چه اشک تمساحی میریزند این هنرمند نما ها . اگه راست میگین بروید سیستان و بلوچستان به مردم کمک کنید /
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    53 1
    پاکسازی دانشگاهها و محیط های فرهنگی و هنری از سربازان و پادوهای دشمن ضروری ترین کاره.یه عده غرب پرست و وطن فروش نباید اجازه عرض اندام جلوی میلیونها عاشق ایران و اسلام داشته باشند.
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    83 0
    والله بالله تالله حرفهایی که مینویسم رو از خداوند میخوام شاهد باشه برای ذخیره آخرتم میزنم. پنجاه و هشت ساله در این کشور زندگی میکنم.حدود هحده سالش زمان پهلوی بوده و چهل سال بیشتر هم جمهوری اسلامی.بیست و هفت ماه جبهه بودم داوطلب.میتونستم از خدمت معاف بشم اما با خدا معامله کرده بودم !!!! اون موقع کله م داغ بود والا دوسال نمیرفتم سربازی!در جمهوری اسلامی کار کردم.آزاد.دانشگاه رفتم ولی بدون سهمیه رزمندگان. پیمانکار احداث مراکز تصویربرداری پزشکی بودم.با سپاه کار کردم با دولت هم کار کردم.از سپاه صد در صد راضیم.مرد بودن.اول گفتن دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره. ما حق الناس گردن خودمون نمیندازیم. دیر شد ولی تا ریال آخر پولم رو دادند.خدا سردار قاسم پورآبادی رو حفظ کنه هرجا هست.نمیدونم شاید تا حالا شهید شده باشن.بهترین جراح که مجانی کار میکرد همه جا!!! از نسل همت ها و باکری ها و خرازی ها.به خودشون هم میگفتم. اما دولتی ها. بیچاره م کردند. از بس نامرد و خبیث بودند.یازده ساله هنوز نتونستم پولم رو بگیرم.به اینا کار ندارم.تو همین کشور کار کردم و میکنم.با بسیاری از ادارات دولتی و نظامی درگیری کاری داشتم.از مدیرعامل و وزیر که طرح هامون رو افتتاح میکرد تا استاندار و سرداران سپاه. سوگندی که اول خوردم واسه این حرفه: اونایی که بد میگن شک نکنید یه جای کارشون می لنگه. همه دنیا مشکل هست.جوری حرف میزنند انگار فقط تو ایران اتفاق میافته.مردم ، برید تاریخ مملکتتون رو بخونید. ایران سال ۵۷ مگه چی بود و چی داشت؟ بخدا قسم یه رساله امام رو پیرزنی بود کتابها رو صحافی میکرد شیرازه میکرد.یکی بهش این رو داده بود درستش کنه.اومده بود خونه ما.وقتی این رو دستش دیدیم اونقدر ترسیدیم اونقدر ترسیدیم که نیمه شب بیچاره رو فرستادیم خونه و گفتیم دیگه همچین آدمی رو نمیشناسیم اگه گرفتنش!!! یه پیرزن بی سواد هفتاد ساله! اینایی که من و تو نشون میده از زمان شاه فقط بزک و ظواهره.فقط تهران اون هم شمال شهر و چند تا مرکز استان های بزرگ بر و رویی داشت.خودتون برید خاطرات همین بختیار که اخرین نخست وزیر شاه بوده بخونید.او که دیگه ضد انقلابه. کشورمون عالیه. مشکلات هست.یه عده بی شرف دزد خائن تا رده های بالا نفوذ کرده اند و بیت المال رو تاراج کرده اند اما شما اصل رو ببینید.ریشه که سالم باشه میوه پوسیده هم باشه میافته
    • CO ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      0 7
      صنعت ادبی "بحر طویل "
    • سعید IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
      3 0
      درود به هر چی آدمی که شرف داره و منصفه.
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    51 1
    پس کی قراره قوه قضاییه رسیدگی کنه به این کارهای وطن فروشان؟ سازندگی باید توقیف بشه این مقاله ضد دینی و ضد حکومتی و ضد مردمی است
  • وحدنی IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    50 3
    نظام در حال حاضر نیاز به غربال دارد در این میان هنرمندان بی هنر جایگاهی ندارند چه رسد به انصراف آنان بهتر است که به بهشتی که دوست دارند مهاجرت کنند .
  • اصغر درویش IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    40 1
    مسلما این روزنامه نمیگوید که پدر خوانده شان اکبر هاشمی خود انحصار طلبترین فرد و مسئول کشور بود.
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    43 1
    به درک! که در جشنواره شرکت نمی کنند به درک
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    37 1
    آرمان امروز ملت ایران آیا انصراف هنرمندان است یا مسئله سیل سیستان و بلوچستان
  • طاهره صالح IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    46 2
    کیمیاعلیزاده،نمکدان شکست بعداز آنهمه توجه، به عنوان یک مادرومعلم ایرانی برای کیمیاعلیزاده ومادرش به خاطر ر پرورش چنین فرزندقدرنشناسی متاسفم وبه ایشان میگویم:این ره که تومی وی به ترکستان است
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      30 0
      خدا رو شکر میکنم که شرایطی رو محیا کرد که این به اصطلاح هنرمندهای بی هنر نان به نرخ روز خودشان را نشانداده اند ممنون از شمامیشویم که نه در جشنواره نه در تلویزیون نه در سینما نباشید چرا که از زمانی که شما الگوی عده ای ساده اندیش شدید مملکت پر از فسادو زیاده خواهی شد کیمیا علیزاده هم رفت خدا رو شکر ای کاش همه ی وطن فروشها از کشور گم شن آمین.
    • AT ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
      1 0
      مهیا درست است
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    16 0
    کیمیا علیزاده پس برو دور شو .!!!
  • میانجی IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    24 0
    خانم کیمیا علیزاده اگر در معرض رنج و تحقیر قرار داشت رشد نمی کرد و اوج نمیگرفت حالا که از ریشه کنده شده است حتما هویت و رگ وریشه اش می سوزد و ازبین می رود
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    16 0
    یه وطن پرست هیچ وقت وطنشو ترک نمیکنه
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    22 0
    از چی ناراحتم اینها پول مملکت رو میگرن مالیات نمیدن عشق و حال خارج میکنن بخاطر مردم له سهرت میرسن بعد میمرن برای آمریکا برین از کشور گمشین ببینم آمریکا می داره شما بازیگر بشین
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    26 0
    سلام به نظرم همان بهتر شما سلبریتی ها از ایران بروید و بر نگردید تا ما نفس راحت بکشیم بنده تمام فیلم های ایرانی به جزء فیلم های جمشید هاشم پور را از کامپیوترم حذف کردم فقط تحریم فیلم های شما جواب شماست یا حق
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    22 0
    صدا و سيما اگه براي مردمه كهنبايد اجازه فعاليت اين سلبريتي هاي نمك نشناس رو در تلويزيون بده اما اگه دلشون با مردم نيست كه مسئولينش اون دنيا جواب بيت المالي كه از جيب ما ميره به جيب اين وطن فروش ها رو بايد بده.
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    22 0
    ایران برای امثال شما بزرگ برید هرجا که دلتون میخواد.!!!اونوقت میفهمید ایران بهشت.
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    21 0
    چون با حجاب مسبقه میداد تحقیر میشد ..ایشون که ابتای کاد کلی تملق گفت الان دیگه در ایران و هرجای دیگه کاری ازش برنمیاد .. یکبهانه میخواست برای وطن فروشی .. تحقیر .. پولها و پاداشهائی که گرفتی پس بده و برو به دنبال فخر وافتخار
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    21 0
    بهتره که مردم هم تماشای فیلمهای بی محتوای این صفربلریتی ها رو تحریم کنند .
  • مرصاد IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    9 0
    روزی نامه های زنجیری مزدور !!
  • خشایار DE ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    30 0
    کیمیا خانوم امیدوارم که این حرفها را خودت ننوشته باشی و بازیچه دست یک عده اجنبی ضد ایرانی نباشی، بدون که یه مدتی از تو سو استفاده میکنن و بعد گوشه ای تنها، رهایت خواهند کرد. طوری که بارها از کرده خود پشیمان شوی و روی بازگشت به میهنت را هم نداشته باشی و آن روز چندان دیر نخواهد بود. به عنوان کسی که در دیار غربت با بسیاری از ایرانیان سر و کار داشته ام می خواهم نصیحتی به شما کنم خواهی پند گیر خواهی ملال،این حق توست که آینده ات را انتخاب کنی. هرچه می خواهی بکن اما به فرهنگ مردمت و به میهنت خیانت نکن. هرجا باشی تو خودت هم یک ایرانی هستی پس لااقل به خودت خیانت نکن.
    • NL ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      6 0
      آفرین -- اینهای که اینجور یا مفت حرف میزند در درجه اول به خودشون خیانت میکنند ... تجربه بنده هم همینو میگه -- این افراد هیچ گرمی در زندگی ندارند -- کانون زندگیشون آخرش کافه است نه خانواده .... اونجاست که میفهمند چه اشتباهی کردند ولی نه راه پیش دارند و نه پس ...
  • ادیداس IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    1 1
    بله حق با کیمیاست..گور بابای اینانو اینانی
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    19 0
    یکی منم سرکوب کنه سرکوبی چقدر مزایا داره دختره چشم سفید
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    29 0
    خانم باقی شوهرش پدرش و بسیاری از هم حزبی هایشان خوردند و بردن و بر نظام مقدس جمهوری اسلامی چنگ زدن و بجای اینکه از خود بی لیاقت شان انتقاد کنند از نظام انتقام گرفتن الهی همه تان همراه کیمیا علیزاده بروید و دیگه بر نگردید
  • ناشناس IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    31 0
    ایکاش بجای افراد داخل هواپیمای اکراینی پر بود از سلبریدی های بیغیرلااقل دلمون نمی سوخت
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      4 0
      آی گفتی این اراذل سلبریتی مخصوصا" سینماچی ها مدام تو راه کانادان اما بد شانسی تو این پرواز نبودن
  • NL ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    4 0
    جناب آقای هومن سیدی! جنابعالی که دوران انتخابات داشتی خوب دم تکون میدادی برای رییس جمهور و اونها هم که خوب برات در نوشابه باز کردن و بهت تندیس و جایزه و پول و منال دادن چی شده؟ حالا دولت و کشور شده اخ و بایددر برابرش ایستاد چونکه علیه کدخداتون قد علم کردن
  • مهدی IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    8 0
    آره راست میگه خانم کیمیا علیزاده . ایشون که که در این مملکت به رشد و بالندگی رسیدن و از حمایتهای مادی و مهنوی این مملکت و و اموال مردم استفاده کردن و احساسات میلیونها ایرانی رو پله ترقی برا خودشون کردن حالا حق دارن به این ملت و مملکت پشت کنن و دیگه رنج نکشن . برو تو هم برو مثل همونهایی که سالها قبل رفتند و از حافظه تاریخی این ملت حذف شدن تو هم حذف خواهی شد و با حقارت و ندامت به پشت سری خواهی نگریست که دیگر پلی از اون باقی نمانده . ملت ایران جریان دارند و پویان امثال شما ها را بسیار بسیار دوباره به عرصه های جهانی معرفی خواهند کرد . موفق باشی دختر
    • م-م IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
      2 0
      با احترام به نظر همه من نظر شما را تایید می کنم. و در تکمیلش می گویم این درست است که انسان کاملا آزاده و حتی شرع و قانون هم جلوی اون را نمی گیره تا مهاجرت کنه ولی این از عجائب خلقت خداونده که حسی به انسان داده تا در جائی که متولد شده بمونه و اون را آباد و آبادتر کنه (وطن پرستی) مهاجرت امری طبیعی ولی زمانی که جنگ، قحطی، سیل ، زلزه و... باشه. خیلی از مفاخر ما همینک هم در کشورهای دیگر زندگی می کنند ولی ارتباط فرهنگی آنها با ایران چنان قوی است که قابل وصف نیست . خانم علیزاده برای گرفتن اقامت و تابعیت شاید مجبور شده این حرفها را بزنه ولی اشتباه بزرگی کرده چون رابطه احساسی خودش را با کشورش و مردمش بریده.... این هیچ توجیهی نداره . در سالهای گذشته چون گرفتن اقامت برای ایرانیها چه در اروپا و امریکا سخت شده . این قبیل افراد مجبورند اعلام انزجار کنند از حکومت، مردم، و حتی فرهنگ ایرانی که در دنیا جایگاه و نام و ارزش خودش را داراست. شاید حجاب امری دینی باشه و قانون ما هم اون را اجباری کرده ولی در لایه های زیرین فرهنگ ایرانی پوشش برای بانوان مقامی والا داره. من البته قبول دارم ایراداتی بر برخی مسائل وجود داره همانگونه که در تمام جوامع بشری وجود داره . سازندگان حقوق بشر جهانی که اون را امروزه دستاویزی برای تحقیر و سکوب جوامع و فرهنگها کرده اند. تا با آن نه برای اعتلای انسان بلکه همرنگ شدن و در نهایت زیرسلطه بردن سایر ملل در بوق و کرنا می کنند. با این کار حق شهروندی خودشون را به کسی می دهند که به نحوی اعلام دشمنی و انزجار از کشور، فرهنگ و حکومت کشورشون بکنند.باور کنید همین الان هم خیلی از سلبریتیها و افراد خاصی که قصد رفتن از ایران را دارن به دنبال مقدمه سازی یا در تجمعات غیر قانونی از خودشون عکس میگیرن، تو تویتر مطالب روشن فکرانه از خودشون درج می کنند و ... تا مدرکی باشه برای گرفتن اقامت و تابعیت و ... اما این کاری نفرت انگیز و تحقیر کننده است. من در مطالبم همیشه به همه هم وطنانم گفتم اگر میخواهید از خیلی از مسائل سیاسی، اجتماعی، و حتی فرهنگی مطلع بشید تاریخ را بخوانید . تاریخ ملل بهترین معلم برای درک شرایطی است که شما و ما الان در آن قرار داریم. آنوقت خودتان به قضاوت خواهید نشست ......
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    9 0
    رفت که رفت به جهنم لیاقت نداشت یه مدال گرفت،همین حکومتی که بده ۳۰۰ تا سکه، خونه ،ماشین، پول نقد بهش دادند چقدر روشون زیاده بهتر که رفت
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    5 1
    یکی از حکمت های این ماجرای هواپیما این بود که نخاله ها از مردم جدا بشن یکی نیست این ها از ایران بندازه بیرون؟
  • حسین IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    2 0
    از این به بعد بنویسید اصلاح طلب بخوانید انحصار طلب
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    7 0
    هرکس از کشورش ناراحته؟!وپناه به کشور بیگانه میبره بره که ایشاالله برنگرده ودیگه راهی برای بازگشت نداشته باشد بعضی ها از پول زیاد وخوشی زده زیر دلشان مثل سگ هاری گرفتن وشدن همه کاره این مملکت!!
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    6 0
    سلبریتی های عزیز همگی تشریف ببرید ‌ مطمئنا بعد از شما اینجا جای بهتری خواهد بود
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    3 0
    بی معرفت
  • حبیب IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    1 0
    کاش میشد مجلس از وزیر ورزش میپرسیدن چه کارهای مثبتی در ورزش شکل گرفته،میلیونها دلار بابت بازیکنان بی کیفیت خارجی پرداخت شده،مربیان خارجی که کلی دلار به جیب زدن و فرار کردن ،اوضاء تیم ملی فوتبال ، تیم فوتبال امید که دادنش دست استیلی که نه کارنامه درخشانی ونه تجربه ای در مربیگری و سرمربیگری داره وگرنه نورافکن هافبک رو نمیذاشت پست دفاع ،اونم از فرار مدال آوران در رشته های مختلف که سرمایه های یه کشورند
  • IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    1 0
    اقای ترکان ۲۰۰۰ سال داری خودت بی زحمت باز نشسته شو...
  • IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    3 0
    من نمیدونم آمریکا که خیرش به مردم خودش نمیرسه چطور میخواد به اینها خیر برسونه
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    2 0
    من الحمدالله هیچکدون از این نامردها را نمی شناسم غیر از شهرام ناظری خاک بر سرش با این کارش خودش زشت کرد
  • حسین IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    3 0
    سلام آنهای که ژن شان رفتنی دیر یا زود و به هر بهانه ای خواهند رفت زود برند مبارکی است
  • حسین IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    2 0
    به جهنم که علیزاده ها می روند. در این مملکت جوانان به مراتب بهتر از علیزاده بزرگترین سرمایه شان که جانشان است را بر طبق اخلاص گذاشتند و در راه امنیت من و شما تقدیم کردند، حال این دخترک ... با رفتن از ایران چه چیزی را می خواهد ثابت کند؟انگار این خانم به جز لگد پرانی کار دیگری برای ایران کرده است. نمی خواهم از زحماتی که کشیده چیزی نگویم ولی هیچ کس بالاتر از خاک ایران برایمان ارزش ندارد در هر پست و کسوتی.
  • علی قلم IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    3 1
    قورباغه ها درلجنزارراحتتر زنگی میکنند. وماهیها درآب زلال
  • علی تارنما IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    7 0
    سلامبه شما ،من یه پیشکسوت تکواندو وورزش رزمی توی ایرانم میخواستم بگم که سطح کاری ومسابقات خانم کیمیا علیزاده بسیار بسیار پایین وغیر قابل قبول وبسیار ضعیفه، ایشون مسابقات خودشو با اختلاف خیلی ناچیز وناپلئونی برد وفقط بواسطه قد بلندش حفظ امتیاز کرد وگرنه از نظر سطح تکنیک وتاکتیک در حد صفره مطلقه بسیار برای ایران متاسفم که زیادی به این خانم بها داد واین خانم با اون سطح پایینش قدر نشناخت
  • محسن IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    2 0
    کسی که از نداری بیاد یهومیلیاردها پول ببینه جفتک میاندازه دیگه
  • رضایی IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    1 0
    وقتی از یک مشت هنر مند نما و یا ورزشکار بی درد تازه به دوران رسیده مالیات دریافت نشود و موال مردم مظلوم را بدون حساب کتاب به این وطن فروشان بی درد پرداخت می کنند نباید بیش از این از این جرثومه فساد و ایادی امریکا توقع داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس