کد خبر 1030828
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
تیم امید

سرمربی پیشین تیم ملی با بیان اینکه فوتبال ایران فاصله زیادی با کره‌جنوبی دارد گفت که نبود بازیکن تمام کننده به تیم امید ضربه زد.

به گزارش مشرق،‌ حشمت مهاجرانی درباره شکست 2 بر یک تیم فوتبال امید برابر کره‌جنوبی گفت: بازی ما مقابل کره جنوبی نشان دهنده سطح تفاوتی است که وجود دارد و فاصله زیادی با آنها داریم. کره‌ای‌ها دقیق و علمی کار می‌کنند. تیم کره بهترین تیم جام است و فاصله زیادی با آنها داریم. از نظر نیروی انسانی قطعا بچه‌های ما از کره بهتر هستند اما تمام‌کننده نداریم، در غیر این صورت هم مقابل ازبکستان پیروز می‌شدیم و هم در این بازی حداقل به تساوی می‌رسیدیم چون لایق باخت نبودیم.

وی اظهار داشت: حمید استیلی دو هفته قبل از بازی‌ها التماس کرد که بازیکنانش را در اختیار بگیرد و فقط یک هفته در قطر تمرین کنند. فکر می‌کنید کره جنوبی هم چنین مشکلاتی دارد؟ چند ماه را در این مدت از دست دادیم و کادر فنی جدید چند وقت فرصت داشته با این تیم کار کند؟ واقعا از این تیم چه انتظاری داریم و چطور باید معجزه کنند؟

بیشتر بخوانید:

ایرادی که به انتخاب استیلی وارد است

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: امیدوارم بچه‌های ما با غیرت و تعصب در بازی آخر با چین پیروز شوند و صعود کنیم اما کار سختی داریم و باید قبول کنیم در برنامه‌ریزی و آماده‌سازی تیم‌ها فاصله زیادی با فوتبال کشورهای قدرتمند جهان و حتی آسیا داریم. با این وجود امیدوارم این تیم امید را به امید خدا رها نکنیم. عادت داریم وقتی که یک تورنمنت تمام می‌شود تیم را فراموش کنیم اما استیلی در این تیم به بازیکنانی میدان داده که واقعا شایسته هستند و تیم ملی را می‌سازند. باید این بچه‌ها را حفظ کنیم تا نسل آینده فوتبال ما را شکل دهند.

تیم فوتبال امید ایران در مسابقات قهرمانی زیر 23 آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو در دیدار اول برابر ازبکستان به تساوی یک - یک رسید و روز گذشته برابر کره‌جنوبی 2 بر یک شکست خورد. شاگردان استیلی روز چهارشنبه در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف چین می‌روند. این در شرایطی است که ایران از شانس بسیار کمی برای صعود به مرحله بعد برخوردار است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    1 1
    شما دقیقا ناکارآمدترین مربی داخلی را برای حساسترین تیم ملی انتحاب میکنید انتظار نتیجه گیزی هم دارید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس