کیمیا علیزاده

شاید تفاوت مهاجرت یکی از قهرمانان رشته تکواندو کشورمان با آنهایی که پیشتر چنین اقدامی کردند، چشم سفیدی کردن کیمیا علیزاده به هرآنچه مام میهن به او داده بود است.

سرویس ورزش مشرق – به راستی "هویت سانسور شده" کیمیا علیزاده (به زعم خودش) همین لحن زشتی بود که در پیامش برای یک ملت نوشت؟ واقعا ایران اسلامی چنین دختری را در دامنش پرورش داده بود که چنین بی پروا به هرآنچه در اختیارش گذاشته شد تا با تکیه بر استعداد و توانایی هایش رشد کند و از سکوهای ترقی بالا برود و بعد از آن بالا با لحنی توهین آمیز چشمش را بسته و جای میلیونها دختر ایرانی اظهار نظر کند؟ این بود؟!

کیمیا علیزاده ای که نامه اخیرش در فضای مجازی دست به دست می شود مگر همانی نیست که در رادیو و تلویزیون حرف‌هایی دیگر می زد؟ مگر نمی گفت از اینکه رهبر کشورم شخصا به من تبریک گفته و برایم آرزوی موفقیت کرده بیشتر انگیزه می گیرم؟

نکند برخلاف ادعای علیزاده در نامه اخیرش که گفته این حرفها را به اجبار می زده این مسایل را برای دریافت جایزه مدال طلای المپیک به جای جایزه مدال برنز بر زبان می آورده است؟!

بیشتر بخوانید:
 

توجه بیش از حد و پاداش طلا برای برنز در کشوری زن‌ستیز/ صداقت را از کیمیا علیزاده بیاموزید!

توئیتر منتسب به دفتر رهبر انقلاب پس از مدال آوری کیمیا علیزاده در المپیک پیامی از ایشان منتشر کرد و نوشت: "من از صمیم قلب از همه زنان ورزشکاری که در عرصه بین المللی با حجاب حضور دارند تشکر می کنم."

حالا که کیمیا چنین صریح حرف می زند، باید تحمل شنیدن تحلیل هایی که از رفتار دوگانه طی این سه سال از او و خانواده اش می شود را هم داشته باشد. کیمیا اگر مدعیست کسی یا کسانی او را مجبور کرده بودند تا برخی حرف‌ها را بر زبان بیاورد، پدرش را هم مجبور کرده بودند؟ مگر کیوان علیزاده، پدر کیمیا همانی نیست که با رسانه ها حرف زد و گفت: "به حجاب کیمیا افتخار می کنم".

کیوان علیزاده در پاسخ به این پرسش که چه عاملی او را در آن روزها (پس از المپیک ۲۰۱۶) شاد کرده است، گفت: "در مرحله نخست اینکه دخترم فردی با حجاب، مومن و معتقد به احکام دین مبین اسلام بوده و همواره واجبات خود را انجام می‌دهد و هیچ زمانی قرآن را از خود دور نکرده و در مسابقات المپیک نیز با حجاب حاضر شد، خوشحال و سربلند هستم. افتخار می‌کنم که دخترم به نمایندگی از میلیون‌ها بانوی محجبه ایرانی در المپیک با حجاب کامل ظاهر شد و توانست به جهانیان اثبات کند که حجاب برای زنان و دختران ایرانی یک موضوع اعتقادی و قلبی است..."!

اعتقاد قلبی بود یا بهانه ای برای دریافت جوایز مدال طلا و یک واحد آپارتمان؟ این حرف‌ها مربوط به ۱۰ سال پیش نیست که کیمیا علیزاده یک کودک بوده باشد. بلکه او این مطالب را درباره دختری ۱۸ ساله به زبان آورده که از نظر جسمی و عقلی رشد کامل  داشت. هرگز قصد نداریم به پدر کیمیا تهمت بزنیم که با این حرف‌ها قصد فریبکاری داشته تا "جایزه بهتری" به دخترش تعلق بگیرد اما کیمیا باید بپذیرد که قبول کردن این همه تناقض ظرف ۳ سال آسان نیست.

علیزاده که می گوید "مرا مصادره کرده بودند!" باید بگوید کدام مصادره؟ کسی اجبارت کرد به برنامه خندوانه، فرمول یک، سلام صبح بخیر و ... بروی؟ یعنی هر بار برای حضور در برنامه های مختلف تلویزیونی خود و خانواده ات تهدید می شدند؟ کدام سلبریتی و یا قهرمان و هنرمندی به اجبار راهی رسانه ملی شده که شما دومی اش بودید؟ همین حالا دهها سلبریتی و قهرمان و شخصیت های برجسته علمی و دینی هستند که بسته به عقاید شخصی شان ترجیح می دهند در رسانه ملی حضور پیدا نکنند و هنوز هم نمی روند و شاید تا ابد هم پای اعتقادات شان بمانند ولی اینکه چنین ادعایی را به خورد مخاطب خودت دادی که "ابزاری بودم برای تبلیغ حجاب" رسم معرفت و ادب نبود!

مسئولان ورزش کشور چه کار باید برای موفقیت یک دختر تکواندوکار می کردند و نکردند؟ مگر علیزاده پیش از المپیک ۲۰۱۶ درخواست نکرد "مهرو کمرانی" مربی خودش در طول رقابتها او را هدایت کند؟ کسی مخالفتی کرد؟ هزینه سفر یک نفر به برزیل چقدر است؟ آن هم برای مملکتی که تحریم به معنای واقعی کلمه در قبالش اعمال می شود ولی این خواسته ات هم برآورده شد. پیام شخص اول مملکت برای برنزی که از بخت خوبت با رسیدن حریف اسپانیایی به فینال (که علیزاده به او باخته بود) او را به گروه شانس مجدد برگرداند و توانست برای ایران به ارمغان بیاورد کم بود؟

پیام رهبر انقلاب به کاروان ورزشی ایران پس از المپیک ۲۰۱۶ ریو:

"بسمه تعالی

به کاروان ورزشی بازگشته از المپیک: قهرمانانی که با مدال‌آوری دل ملت را شاد کردند؛ به پهلوانانی که از حق خود بر اثر ناداوری‌ها محروم شدند؛ به ورزشکارانی که عدم موفقیت آنان از ارزش تلاش و کوشش آنها نمی‌کاهد؛ به بانوان ورزشکاری که نشانه‌ی افتخارآمیز پوشش زن ایرانی را به رخ همگان کشیدند، به بانوی شجاعی که با حجاب کامل در پیشانی کاروان درخشید، و به مربیان و پیشکسوتان ورزش کشور، خوشامد می‌گویم و از همه‌ی شما سپاسگزاری می‌کنم. قدر شما را می‌دانیم".

رییس جمهور کشور و دیگر مقامات ایران و مقامات استانی یکی پس از دیگری شادباش و هدایای خود را روانه کردند که بروی و اینگونه پاسخ خوبی ها را بدهی و از ظلمی که در حقت شده حرف بزنی!؟ آن هم در روزهایی که می دانستی مصدومیت کهنه ات مانع از درخشش دوباره در عرصه بین المللی می شود؟ آرزو می کنیم هر جا هستی تندرست و سلامت باشی و باز هم بدرخشی و افتخار بیافرینی چون باز هم نام ایران به عنوان ورزشکار دو تابعیتی در عرصه های بین المللی مطرح می شود ولی این لحن که برخی بر این باورند حرف خودت نبوده رسم معرفت نبود.

مرام یک ایرانی نیست که چشم ببندد و نادیده بگیرد هرآنچه کمکش کردند تا به اینجا برسد. پرچمداری کاروان ایران در المپیک نوجوانان و بازی های آسیایی افتخاری نیست که نصیب هر کسی شود که حالا می گویی من نه قهرمانم نه پرچمدار! اگر دوست نداشتی پرچمداری کنی می توانستی همان روز بگویی. یادت رفته در حاشیه مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و پرچمداریش در این مسابقات ذوق زده شده بودی و گفتی: از اعتمادی که مسئولین به من کرده‌اند خوشحالم و تشکر می‌کنم. از روزی که این خبر را شنیدم تلاشم را چندین برابر کردم امیدوارم جواب این اعتماد و لطف آنها را بتوانم بدهم و ثابت کنم که دختران ایرانی چقدر حرف برای گفتن دارند. (هرچند مصدومیت باعث شد از حضور در مسابقات جا بمانی و این افتخار که حالا از آن گریزانی نصیبت نشود!) چرا اجازه می دهی به دروغ هر حرفی را از زبانت به خورد مردم بدهند؟ پس حرف از اجبار زدن دروغ است نه آنچه تو قصد داشتی در نوشته هایشت (اگر خودت نوشته باشی) به خورد مخاطبت بدهی!

به راستی "هویت سانسور شده"‌ات این بود که دو، سه سال پیش بسته به شرایط روز، یکسری کارها را انجام دادی و بعد که به اهدافت رسیدی و اصطلاحا چپت پر شد تا از ایران با جیب پر بروی هویت دیگرت را رو کردی؟ حالا کدام هویت "پنهان" شده بود؟ هویتی که امروز عیان شده یا آن قبلی که تا هدایای ارزشمند، مصاحبه، توجه و مسابقه بود، ارزشش را داشتند ولی امروز که دیگر اوضاع فرق کرده، هویت معنایی دیگر پیدا کرد؟ سوار بر موج غم آلود یک ملت از داغ های سنگینی که ظرف دو هفته بر دل‌هاشان نشست را هویت واقعی خودت عنوان می کنی؟

واقعا برداشتن یک روسری از سر این قدر برایت مهم بود که به خواست قلبی میلیونها زن ایرانی بی حرمتی کنی؟ در همان اروپا زن محجبه نیست؟ آنجا که دیگر اجباری نیست! چرا به خودت اجازه می دهی به جای میلیونها انسان حرف بزنی و ارزش ها و فضیلتهای انسانی را زیر سئوال ببری؟ در قلب همان آمریکا که امروز خیلی ها سنگش را به سینه می زنند هم زنان محجبه در خیابان و تلویزیون حضور پیدا نمی کنند؟

اگر "انسانیت" به زعم کیمیا علیزاده، تهمت زدن و هادی ساعی را "تن به ذلت داده" خطاب قرار دادن است همان بهتر که این قبیل انسانیت ها در خاک ایران نباشند. ایرانی که در چهارگوشه اش هزاران کیمیا علیزاده و سعید مولایی هر روز چشم به جهان می گشایدند و هر یک لیاقت در دست گرفتن پرچم کاروان ورزشی کشورمان در المپیک را دارند باکی از بود و نبود انگشت‌شمار افرادی با هویتی اینچنینی نیست. به راستی نشان دادی لقب "کیمیای ورزش ایران" که پس از کسب برنز المپیک به تو دادند برازنده ات نیست!

"ایران" بی حرمتی می بیند و می شنود اما "ایران" اینگونه نیست که به فرزندانش بی حرمتی کند. مام میهن همه فرزندانش را دوست دارد. چه آنهایی که موجب رقص پرچمش در میادین بین المللی شده اند و چه سایرین که این فرصت نصیب شان نشده، همه برای مام میهن کیمیا و سعید و ... هستند و تا ابد عزیز. شاید ایران کمی انصاف را طلب کند، فقط کمی انصاف!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 244
  • در انتظار بررسی: 60
  • غیر قابل انتشار: 107
  • IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    بسیار عالی
    • IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      باید دید کیا دورش را گرفتند‌ و خرابش کردند
    • IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      سوای بی وفایی کیمیا، ای کاش قبل از اینکه به ساز دشمنان کشف حجاب کنه و به حرف دشمنان که مثل جریان عریان شدن پادشاه می گفتن چه قدر بهت میاد کمیا یه نگاهی به اینه می کرد تا لااقل کشف حجاب نمی کرد. پیشانی میدان فوتبالش را تحمل کنیم یا گوشهای بزرگش را؟
    • IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      رسانه ها نباید از یک فرد به عنوان نماینده همه چه زن یا مرد نام ببرند به خصوص در زمینه ورزش نبایستی بردها و باخت ها را غلو کرد آنهم باتجربه ای که به دست آورده ایم که هرکدام بیشتر نمک بخورند محکم تر نمکدان را می‌شکنند. این اتفاق هم چیزی نبود جز پایان کیمیا علیزاده.
    • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      کیمیا علیزاده دیگه کیه بابا...این کلا بعد از المپیک زد جاده خاکی‌ چون میدونست شانسی مدال گرفت معلوم میشه آینده... یکی بهش بابا چیتو مصادره کردن
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      یاد این شعر میفتم " ایستادی به جنگ رو در رو / دشمن از پشت می زند خنجر/ گویی با ما در نهان بر ما/ وطنم پشت حیله را بشکن"
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      وقتی داستان کوفیان را می خوانیم متوجه میشویم این افراد ابتدا چه کردند و بعدا در سپاه یزید جمع شدند . حالا هم کوفیان امروز در حال خود نشان دادن هستند . هر که دارد هوس کوفی شدن بسم الشیطان بگوید و وارد گود شود
    • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      ولی خوب به هرحال یکی از دختران این خاک بود
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      57 19
      دمت سردخاله!!!
    • مهدي IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      به نظر من اين حرفها رو مهناز افشار و مصي علينژاد يادش دادند!! خودش عقلش به اين كارا نميرسه!!
    • افشین IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      هر شخصی حق انتخاب دارد ایشون این تصمیم و برای ایندشون گرفتن
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      قشنگ داره چهره وطن فروشای بی وجود عیان میشه!
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      به نظر من حکم این زن اعدام است.
    • DE ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      65 24
      بیانیه ی کیمیا علیزاده پر از مواردی هست که هزینه ها و فشار بین المللی برای کشور داره. چرا کسی از طریق دادگاههای بین المللی پیگیر نمیشه؟ اون باید همه تهمت های که رو زده اثبات کنه. فکر کرده برای گرفتن پناهندگی میتونه هر جور که میخاد اتهام بزنه و هزینه و فشار بین المللی و رسانه ای به مملکت وارد کنه و بعدش با خیال راحت تو حاشیه امن باشه؟ به نظرم یبار باید اینجور افراد و تحت پیگرد قرار داد تا کسی تکرار نکنه.
    • خان محمدعلی آقا IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      45 25
      بهتر که رفت دقیقا عین مولایی تو جودو، عمرا بتونه بازم مدال بیاره
    • تمشکال IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      50 19
      قهرمان کسی ست که پای وطن و مردم خود بماند !
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      25 21
      ایشون ثابت کرد که دادن جوایز صدها سکه طلا از بیت المال به ورزشکارانی که در مسابقات خارجی مدال می آورند باید قطع شود _ ایشون ثابت کرد که قدر ناشناسند و به مملکت شان راحت خیانت می کند و دادن سیصد سکه طلا از بیت المال به این نمک نشناس اشتباه بوده است.
    • مهران IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
      24 0
      مقصر اصلی در وهله اول همین خود شما خبرنگاران و روزنامه ها و خبرگزاری ها و حتی خود صدا و سیما هستید که به خاطر فروش بیشتر و دلایل دیگه البته!! می بینی با یک برد یا یک گل یا یک جایزه بین المللی سریع یک آدم معمولی رو از فرش میبرید به عرش و هی القاب و عناوین جور وا جور مثل ستاره و سوپر استار و اسطوره و هنرمند ملی و قهرمان ملی و چه و چه میبندید به ناف یک جوان خام و کم ظرفیت و کم تجربه و اونو به یک شهرت یک شبه می رسونید بعد انقدر تکرار میکنید و تیتر های جنجالی در موردش میزنید طرف واقعا هوا برش میداره و باورش میشه که یک سوپرمن و بتمن و اَبرانسان و انیشتینی چیزی هست بعد که گندش در میاد اینجوری توش میمونید. کی گفته امثال 4تا سلبریتی که با یکی دوتا سریال آبکی و یکی دوتا آلبوم و کنسرت و بنر و حتی بعضا یک تک آهنگ!! هنرمند ملی هستن!!!؟؟؟ هنرمند ملی یعنی امثال استاد فرشچیان و انتظامی پدر و پسر و نصیریان و مشایخی و... این تیپ افراد که 40 50 سال خون دل خوردن عرق ریختن زحمت کشیدن و البته پا درس اساتید فرهیخته و با اخلاق رشد کردند نه هر بی سرپایی که بخاطر قیافه و پول و... چند روزی چهره شد!! کی گفته فلان بازیکن فوتبال و فلان ورزشکاری که تو یک بازی یک گل زده یا تو یکی دوتا مسابقه و تورنمنت برنده شده و مدال آورده قهرمان ملی ماست...؟؟؟!!! این عزیزان در بهترین حالت قهرمانان ورزشی ما هستند همین.! اون هم تازه امثال هادی ساعی و رضازاده و علی دایی و سوریان و... این تیپ افراد که سالیان سال تمرین کردند و زحمت کشیدن و سالها برا ایران افتخار آفرینی کردن نه بی سرو پاهایی که با یک گل یا یک مدال تو یک نورنمنت پفکی و یا بخت و اقبال و خوش شانسی تو یک تورنمنت معتبر با کمک زد وبند و پول و رابطه و البته به لطف برخی قلم فروشان و روزنامه های زرد و فضای مجازی چند صباحی معروف میشن..!! هیچوقت حرف لوزانو سرمربی خارجی وقت والیبال ایران رو فراموش نمی کنم تو یکی از مصاحبه هاش وقتی خبرنگار ایرانی با آب و تاب در مورد والیبالیست های ایرانی حرف میزد و اونارو قهرمانان ملی خطاب میکرد که به المپیک رسیدن و تو بازی های المپیک فلان میکنن و بهمان با صراحت و سادگی (و البته تعجب از این حرف خبرنگار!!) گفت نه! قهرمان ملی کسی هست که تو میدون جنگ برای کشورش کشته میشه اینا (بازیکنای والیبال) قهرمانان ورزشی هستند..!!!
    • امیر علی NL ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
      12 0
      ساده ای؟ کسی دورش را نگرفته از اول هم فقط برای سکه ها و خونه ریاکاری کرد. مردم ما هم زود باور می کنند. هم آن موقع باورش می کردند هم الان البته عده زیادی نه همه مردم.
    • سینا IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
      3 1
      مهران جان ۱۰۰۰لایک حر دلم وزدی
  • محمودی IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    فقط میشه گفت این فرد لجن است
    • سلام IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      ایا وقتش نشده ریشه این نفاق و ریاکاری و دورویی را پیدا کنیم و بفهمیم علتش چیه که یک روز خاوری با چپیه و ریش ریا میکنه یه روز این بی اصالت.خدایش توی مملکت از این ریاکارها زیاد داریم
    • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      شاید از نظر او و خانواده اش تفاوت سکه های پاداش مدال طلا و برنز و آپارتمان و ... ارزش این دورویی را داشت.
    • BE ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      72 22
      یک خود شیفته دیگر ....مشکل این است که دشمن خوب چیره بر احوال فرهنگی است نه وزارت آموزش نه وزارت فرهنگ نه دانشگاه ....
    • رضا IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      24 25
      برادر وقتی ظاهر انسانها ملاک رسیدن به امتیازات و مقام های دنیوی باشه نه سابقه و تلاش شان برای کشور و انقلاب ریا همواره خواهد بود و رشد هم خواهد داشت
    • DE ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      55 24
      من اصلا به حجابش کاری ندارم، هرکاری دلش میخاد با اون 4خاله شوید بکنه. اما اینکه این همه پول و سکه تو حلقش کنن، بعد هم اینجور دهن کجی کنه و اعتقاد و ارزش یه ملت و به سخره بگیره، نشون دهنده ی بی شرفیه اونه
    • بالابان IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      54 40
      کسی که حجاب را که یکی از واجبات دین است منکر شود دقیقا" به کفر آلوده شده است مگر اینکه خودش روبروی دوربین اعتراف کنه که حجاب را منکر نشده است اینو همه ی مسلمونا میدونند. بدبخت ترین مردمان اونایی هستند که برای رسیدن به مطامع دنیائی از دینشان مایه بزارند انشاالله که کیمیا علیزاده از اوناش نباشه. لعنت الله علی قوم الظالمین
    • دیدگا IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      16 41
      این طرز صحبت کردن درست نیست دوست عزیز... کیمیا علیزاده هنوز به اون سنی نرسیده که بتونه درست درک کنه و درست فکر کنه! من اون رو مثل دختر کوچیک خودم میدونم که شاید کمی جوگیر شده!
  • IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    اصلاحات دست رو هر چی گذاشتن گندید
  • IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    بودن در این خاک لیاقت میخواهد و مایه ی افتخار است.همان بهتر اینگونه افراد در این خاک مقدس قدم برندارند.به ایرانی بودن و در ایران زیستن افتخار میکنم و به خودم می بالم.کاش بتوانم ذره ای خدمت به این خاک مقدس نمایم. بر آن باش پیوسته تا میهنت , سرافراز گردد بر دشمنت
    • علی IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      64 57
      بجای کوبیدنش ببینین چرا اینچنین سرمایه های ملی چ ورزشی ج علمی چ کار افرین مون یکی یکی میرن ریشه یابی کنیم این رفتنا عزت ملی ی کشور رو لگدمال میکنه ودر اذهان عمومی وجهانی وجهه خوبی ندارع
    • به علی IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      26 16
      دور قورت و نیم بعضی ها باقیست. دیگر چه کم و کسری این خانم داشت که برآورده نشد الا کشف حجاب؟
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      17 21
      سرمایه ملی کدومه این خانم عملا دوره ورزشیش تموم شده
  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    یه بلانسبتی بگو در ایران هر روز هزاران کیمیا علیزاده و مولایی چشم باز میکند ! شغال صفت تر و نمک به حرومتر از اینها نبود که ایجوری میگی
    • سید IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      51 27
      اگر خدا توفیقی می دهد، دعا کنیم تا ظرفیت احراز آن را هم همزمان اعطا کند تا ناگهان سر از مغولستان و شبکه فارسی زبان سعودی در نیاوریم و رسواگری و آبروریزی شود
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    به کیمیا علیزاده نباید اجازه شرکت در مسابقات داده شود
  • DK ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    91 50
    دختره زشت خیره سر و چشم سفید راالکی بزرگش کردید
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    دم خانم علیزاده گرم که حرف دل تمام دختران ایرانی رو زد
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      من به عنوان یک دختر ایرانی این رو میگم: شما بسیار غلط میکنی که بی حجابی این فرد رو خواسته همه دختران ایرانی میدانی! دختر اصیل ایرانی هیچ وقت حیا و عفت و نجابت خودش رو برای دو روز دنیا لجن مال نخواهد کرد.
    • CZ ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      يارب روا مدار كه گدا معتبر شود!!!
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      73 37
      همیشه سعی کن فقط از زبون خودت زر بزنی
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      31 23
      شما؟؟؟؟
  • مربی کاراته IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    من امیدوارم ببازه و دیگه پیروز نشه به خاطر زحمت های مربیانش که چه قدر زحمت او را کشیدند
    • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      94 25
      آسیب دیدگی شدید داره ونمیتونه شرکت کنه.شاید برای همینه که دید ه دیگه پول وپله ای وعنوانی نمیتونه کسب کنه ،گفته تا داغه برم وبه این وسیله خودمو قاطی اپوزیسیون کنم ،بلکم اینطوری روی صحنه پول وشهرت باقی بمونم.
    • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      83 35
      باید هرچیزی که بهش دادن ازش پس بگیرن او رفته خانوادش که هستن
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    75 33
    کسی که وقیح هست هیچم عزیز نیست . مادر پدرم گاهی فرزندانشان را عاق میکنن اینهم یکی از همان فرزندان است . ما قهرمان کم نداریم کاش اونا رو هم پوشش خبری بدین تا این انگل ها حساب کار بیاد دستشون.
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    72 31
    جوایز اضافه بر سازمان که از بیت المال به ایشان داده اند باز پس گرفته شود .
  • DE ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    31 22
    عالی بود واقعا
  • خوهه IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    خواهری دارم با بهترین رتبه کنکور . بهترین رشته. کارشناسی ارشد دارد. در سن ۲۵ سالگی نتوانسته تاکنون هزار تومان درآمد کسب کند. ظلم این است که پول مردم را در جیب کسی بریزند که تنها کارکردش آوردن افتخار پوشالی و خیالی برای کشور است که دیدیم به جایش ننگ و بی آبرویی آورد پول و سکه و مسکن و ماشینی که از جیب مردم گرفته بود را هم برد
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    80 28
    این دختر را رها کنید او هم مثل هزاران نمک ناشناس که از پول این مردم به جایی می رسند و بعد می روند در اردوگاه دشمن هست
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    91 22
    همه چیز در ایران داشت و هیچ کم و کسری هم نداشت و خیلی بیش از حقش هم جایزه و امکانات گرفت. اما نمک خورد و نمکدان شکست...
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    62 26
    خودش رو روسیاه هم نزد خدا ونزد مردم ایران ،،خدایا به ما ایمانی عطاکن تا هیچ چیز وهبچ کس نتواند انرا از ما بگیرد خانم علیزاده مگر چقدر دبگه میتونی زندگی کنی زندگی فقط امروز نیست ...توبه کن و به خود بیا
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    51 28
    خدا نکند که گدا معتبر شود . اخه این خانم از اول هم معلوم بود یک ادم بی شخصیت و خود باخته ای است حالا اولش صبر کنید کم کم مثل مسیح علینژاد فرار می کنند بعد که توسط هر کس و ناکس دست مالی شدند پشیمان می شوند.
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    58 26
    این یه دختر تازه به دوران رسیدست از قشر مستضعف جامعه بود تعجب آوره..... ولی شماها به اینها بها میدید اینقدر برای یک مدال الکی, پول و جایزه و طلا و سکه میدید که پرو میشن مگه اینها مدال بگیرند یا نگیرند به حال مردم چه فرقی میکنه ... مردم که راضی نیستند حرومشون باشه به مردم خیانت میکنند اون پولهای بیت المال یتیمهاست درد و مرض بشه از دهن و چشمشون بزنه بیرون هرکه به مردم خیانت میکنه.
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    28 32
    البته ناگپفته نماند که شوهرش ( البته اگر واقعا شوهرش محس.ب شود!) عامل اصلی تحریک او به اینکارها است تا پناهندگی بکیرند.
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      3 15
      یعنی بعدش ولش میکنه ؟
  • ص IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    22 20
    حیلی خوب گفتی احسنت
  • س ع IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    39 22
    متاسفم براش لیاقت نام ایرانی و ایرانی بودن را نداری
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    37 22
    اون هم به لشگریان مهناز پیوست.خلایق هرچه لایق
  • ممم IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    35 31
    بعدشم فقط نظرات موافق خودتون رو ننویسید دوتا مخالف هم بنداز تو کمی واقعی بنظر برسه دروغگوها
  • رضا IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    48 30
    ایشان بسیار بی حیا هستند و به همین سبب و همانگونه که می دانیم کسی که از خدا شرم نکند از بنده خدا شرم نمی کند و به قول سعدی «تربیت نا اهل را چون گردکان بر گنبد است». نان به نرخ روز خوری هم حد واندازه دارد
  • جانعلی IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    29 47
    سلام ان شاالله هرجا هستی موفق باشی شما فرزند ایران هستید شما در دامان کشوری بزرگ شدی که با ریختن خون شهدا آرامش داشتی تا ورزش کنی و به اوج قله افتخار برسی میدانم تحت تاثیر رسانه و جو کشورهای خارجی و مشاورین وطن فروش افتادی اما این ایران عزیز کشور شماست امیدوارم زودتر به اشتباه خود پی برده به کشور عزیزت برگردی مثل هزاران ایرانی که بعد از مدتی به اشتباه خود پی بردن
    • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      47 29
      ولمون کن جانعلی جان افتخار ما شهدا هستند نه چهار تا بچه قرتی بی هویت که دین و وطنشون رو به قیمت خیار میفروشن
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
      7 1
      ایشان حرفهائی زده که ، بی لیاقتی خود را به عموم مردم ثابت کرده و از نظر اینکه نص صریح قران را به.زیر پا گذاشته باید حکمش از طرف مراجع روشن شود علاوه بر این به علت اینکه از او میخواهند به خاطر پناهندگی ، دیکته نوشته شده را بخواند .. پس قانونا به ملت ایران هم توهین کرده ... بگذارید برود مانند همان شود که گفته اند ، ولی بعد از مدتی چندان خوش نخواهد بود .. غربتی نام اوست
  • محمود IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    44 28
    مثل این جور افراد مانند بچه ای میماند که در شرایط کم عقلی پستان مادرش را گاز میگیرد.
  • بنده خدا IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    38 18
    امان از کم ظرفیتی این نتیجه بزرگ کردن ادمهایی هست که خیلی زوده تا بزرگ بشن این خانم لیاقتش همون فرهنگ غربه
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    46 29
    دعای یک ملت پشت سر بی وفاست ایشاااااااااااااااااالللللللللللللللللللللا همیشه بازنده باشی
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    37 20
    مدال برنز این همه ارزش دک پز دادن را نداره که کشورت را زیر سوال ببری خانم علیزاده!
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    39 20
    باخت سنگین و جبران ناپذیر کیمیا به دشمنان قسم خورده ایران
  • ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    40 19
    اين نتيجه بزرگ كردن بيهوده افراد بي جنبه است كه متاسفانه در ايران زياد است
  • ع IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    38 19
    متن بسیار خوبی بود .. اما حیف کسی که خودشو به خواب زده با لگد هم بیدار نمیشه . چه برسه با حرف منطقی
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    25 21
    تاریخ ورزش ایران این خیانت را فراموش نخواهد کرد
  • بی نام IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    47 83
    درود بر کیمیای ایران
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      26 23
      و افراد بی عرضه ای که حتی اسمشون هم مثل هویتشون یک پسوند بی داره مثل بی غیرت بی وطن بی عقل
    • سعید IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      33 31
      جناب بی نام، فقط یک بی غیرت وقیح می تواند دورویی و دروغگویی و اهانت یک فرد به میلیونها زن ایرانی را تحسین کند.
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      4 15
      درود بر خانواده شما بی نام جان،بکش کنار بزا باد بیاد سیبزمنی بی عار
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    30 36
    خانم علیزاده چند ماهی هست دچار افت شدید شده تازه از حریفان داخلی هم چند بار دچار شکست شده حالا برای فرر ازشکست دست به کار تخریبی زده
  • دیده بان IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    40 18
    وای به روزی که گدامعتبرشود!هرچیزی ظرفیت وجنبه میخواد!حقارت و وطن فروشی، شاخ ودم نداره!
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    19 24
    ای شهان، کُشتیم ما خصم بُرون ماند خصمی زوبَتَر در اندرون
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    16 17
    بچه های امروزی بی پروا هستند.مشکل جای دیگه هست.ان حرمت بزرگترا کمرنگ شده.احترام به جامعه و خودشان کم شده.خود تصمیم میگیره و خود اجرا میکنه.اینها را جامعه شناس ها و روانشناسها باید ارزیابی کنند و راه حل بدهند که جوان امروز فدا شده ولی جوان فردا فدا نشود
  • یاسر IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    26 15
    به نظر بنده، هر انسانی که خیلی تو دید باشه به این امر عادت می کنه، و یه مدت تو دید عموم نیاد مسائلی پیش میاره که بتونه دیده بشه ؛ از ماست که بر ماست
  • آزاده IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    19 21
    تو سیستم مترقی جمهوری اسلامی به جز این روش روش دیگری برای بالا رفتن وجود ندارد. حتی رجل ساسی اگر اول اصول گرا نباشند میدان بهشان داده نمی شود. بعد که جا افتادند میتوانند خط سیاسی خود را بیگیری کنند. مثل لازیجانی و مطهری و روحانی و رفسنجانی و احمدی نژاد و....
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    13 9
    برو اونجا سر بلند باش
    • کیوکوشین IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      0 0
      تو دیگه کی هستی اون وطنشو فروخت اونجا رو هم میفروشه هیچ وقت این امنیت رو پیدا نمیکنه
  • مهدی IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    23 16
    اون مقصر نیست کاری رو انجام داده که دوست داشته و بنفعشه.ما مقصریم که یکی رو اونقدر بزرگ و اسطوره میکنیم که انتظار نداریم بهمون خیانت کنه به هرکسی باید بهایی بدیم که در توان و لیاقشه از بچه گربه .شیر نسازیم که بعدا چوبشو بخوریم
  • ناشناس IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    18 22
    بنظر من اگر بخواهد مهاجرت کند باید همه اموالی را که از بیت المال دریافت کرده برگرداند چون لیاقت او همین است.
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    23 19
    تو این چند سال چند تا ورزشکار رفتن؟؟برادر عیب از تنه و ریشه هستش فساد فساد و لعنت به مسئولین فاسد
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    12 33
    سزای این نمک نشناسی را خواهد دید .
  • مهدی IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    18 20
    متاسفم که تبدیل به یک انسان دورو، پست و بی شرف شده است. از این به بعد او زنی خودفروخته و مایه ننگ بانوان این سرزمین است
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    8 17
    اینا وقتی می بینن دیگه توی تیم ملی جایی ندارن حالا بخاطر مصدومیت و یا هر چیز دیگه شروع می کنن فرافکنی کردن و دنبال بهانه گشتن برای اینکه مهاجرت کنن و پول دربیارن اما به خواست خدا مثل اون قهرمان جودویی که اخیرا و با حذف از المپیک مفتضح شد همینم به این بلا مبتلا میشه
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    25 22
    کار خوبی کرده رفته از ایران ایران قهرمان نمیخاد پاچه خوار میخاد
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      16 20
      اخه درد اینکه از قهرمانی وطن رفته داره پاچه خواری دشمن رو میکنه
    • محمد IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      2 12
      یه جور حرف نزن انگار بیست و چهار ساعت پیگیر خبراش بودی اومدی فقط نظر بدی؟
    • رضا IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      1 17
      تو اگه حرف نزنی نمیگن لال هستی
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    17 19
    بدبخت قبل جایزه هایی که نظام به وی داد خانواده اش به نون شب محتاج بودند حال پول مفتی که گرفت هار شد
  • عباس IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    7 22
    این قدر علیزاده را بزرگ نکنید انشاالله با شکست او هم دین را از دست میدهد و هم اسلام و آن موقع افسوس او
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    17 19
    ایران نیازی به این منافق ها ندارد . کیمیا نمی داند تا زمانی که به کشور و میهن خود فحش می دهد در آنجا اعتبار دارد و الا هزاران نفر بهتر از کیمیا در آنطرف هست . خدا رسوایش می کند انسان نمک نشناسی را . مطمئن باشید.
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    16 20
    در تنگنای حیرتم از نخوت رقیب یارب مباد آن که گدا معتبر شود
    • R IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      19 18
      خاک بر سر ما که مسئله مهم تری نداریم و خودمون و وقتمان و ذهنمان رو مشغول کی کردیم ؟
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    10 20
    کیمیا خانم همان بهتر بود پوشش داشته باشه حداقل عیوب ظاهریش پوشیده می شد
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    9 22
    سلبریتی های هنری و ورزشی قبل از آنکه پا به میدان پیشرفت بگذارند اول باید ایمان و اعتقادشان را درست کنند
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    8 17
    برای هیچ شخصی ضریب بیشتر از یک قائل نشید وقتی در ضریب یک ضرب شود بیشتر از انچیزی که هست نمیشود ولی متاسفانه ضریب اضافه دادن به هر شخصی! آن شخص را بیشتر از حقیقت وجودش حجم میدهد! و وقتی حجمی گرفت ورای ظرفیتش! قطعاً میترکد!!
  • هابیل IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    18 18
    من خودم هیچ دل خوشی از این حکومت ندارم اما واقعا واقعا برای این خانم متاسفم ! والا دو رویی و حماقت هم حد و اندازه ای داره. خانم علیزاده دنیا خیلی گرده... روزی رو میبینم که خونه نشین شدی و با خاطرات خوشی که از ایران داشتی زندگی میکنی
  • DE ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    14 18
    ورزش رزمی کلا صاحب داشت و از سرزمینی بیرون میاد که فرهنگ چند هزارساله داره.اونجا بایستی سالهای سال روی نفسشون کار میکردند و استادشون هر فنی را بعد از اینکه شاگرد روحش رشد کرد به او تعلیم میداد.لذا فدایی کشور و فرهنگشان بودند .ولی سالهاست این ورزش هم »نون دونی« وکاسبی شده و مثل ماشین جوجه کشی رزم کار میده بیرون.انتظار از چی و از کی دارید؟
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    13 21
    حجاب داشتی قیا فه ات شبیه ادم بود الان شدی شبیه مسیح علینژاد و گلشیفته وقتی زیاده از قدش بهش بها بدن میشه تو
  • زهرا IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    14 28
    خانم علیزاده کسی که دنیا فقط در نظرش زیباست باید بتازد به همه چیز و به همه مقدسات .بتاز که فرصتت رو به اتمام است و به زودی باید در پیشگاه حق پاسخگو باشی
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    18 16
    بعضی ها در کشورهای خارجی با شرایط مالی فوق العاده به انها پیشنهاد کار میدهند ااما خیانت نمیکنند
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    26 16
    من دانشمندان پر افتخاری را می شناسم که محجوبانه با مقالات ارزشمند و در مرز دانش بشری در کنگره های بین المللی می درخشند و در حالیکه کشورهای خارجی با شرایط مالی فوق العاده به انها پیشنهاد کار میدهند این عزیزان با وجود همه مضیقه های کشور، وطنشان را رها نمی کنند. انوقت این خانم اپارتمان، سکه ها و .....را می گیرد ، نمک می خورد و نمکدان می شکند. البته در واقع حرمت خودش را در دل ایرانیان شکست. ایا برای شرکت در برنامه های تلویزیونی مثل خندوانه هم تحت فشار بود؟ الان به امید وعده و وعیدهای ان طرف ابها حرمت خودش را در دل ایرانیها شکست.
  • وحدتی IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    12 20
    وقتی با چهارتا لگد نفر اینقدر معروف میشه و الکی بزرگ میشه دچار توهم میشه دیگه
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    10 15
    یک دختر لوس
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    21 18
    صد رحمت به آفتاب پرست،معلوم نیست خام چه وعده‌هایی شده که کارش به وطن فروشی رسیده!!؟؟
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    23 38
    درود بر کیمیا
    • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      22 28
      خاك بر سر تو
    • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      15 20
      وطن فروش
  • ناصر IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    18 18
    خاک بر سرت. عقده ای بدبخت
  • فاطمه زهرا IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    16 21
    می خواستم یک متنی بنویسم الان که دست به کار شدم دیدم اصلا چنین شخص منافقی ارزش وقت گذاشتن نداره
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    29 15
    الحمدلله خون شهید سلیمانی برکات زیادی داشت و ظاهرا یکی از آنها تصفیه کشور از ناخالصی ها و نجاست هایی مانند این ورزشکارنماهای بی هویت و بی ریشه است، فقط امیداورم بقیه شان هم هرچه زودتر باطن خبیث و پلیدشان را آشکار کرده و در اسرع وقت به دامن اربابشان متواری شوند وبیشتر از این سرمایه کشور را هدر ندهند.
  • محمد IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    22 16
    تقصیر علیزاده نیست. مدال آوران و نام آوران یک ظرفیت بالقوه برای سواستفاده معاندین و دشمنان هستن باید تمهیدات لازم اندیشیده شود. ضمن اینکه برای اخذ تابعیت دیگر کشورها یکی از ضروریات پشت کردن به موطن و بدگویی به آنچه قبلا ستوده شده اید هست . باید بدانند بعد از مدتی و با گذشت تاریخ مصرف باهاشون مثل تفاله رفتار خواهد شد
  • حامد IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    12 15
    خاک برسرت وطن فروش شیلنگ پول رو گرفتی رفتی خارج بدش خیانت ب وطن کنی
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    15 17
    خوب اگه اینجا شرایط بد بود چطور تونست تو این مملکت بزرگ بشه و مدال بگیره. خدا رو شکر که این روزها اگرچه اتفاقات بدی افتاد ولی باطن کثیف یه سری هنرمندنما و کیمیا علیزاده رو دیدیم.
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    14 16
    نمک نشناس
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    12 12
    افرین بسیارعالی نوشتی اشخاصی که اسیر هوا وهوس وتجملگرایی میشوند خودباخته شده وارزش خودرابه هرقیمتی به حراج میزارن همانجاست که خدافرموده مرگ برانسان اری مرگ برانسان ناسپاس
  • الف IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    13 14
    باور کنید من از اول هم میدانستم این پدر و دختر برای تظاهر و گرفتن هدایا این چنین ریاکارانه حرف می زنند ، بعد که کارشان از پل گذشت ، چهره واقعی شان را رو کردند .
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    9 9
    مقصیر شماها هستد که به زور سر این چادر می کنید با زور نمیشه کسی ادم کرد
  • بار فروش IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    18 17
    تو هر باری یه چند تا لک زده و کپک زده هم هست
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    40 17
    عکس بی کیفیت هرقدر بزرگتر بشه بی کیفیت تر میشه. بعضی از ادمها ها هم همینطورن خوبیش اینه که بی کیفیت بودنش مشخص می شه
  • سید مهدی IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    30 23
    تا تــوانـــي مي گريز از (يار بد) يــار بــد بـدتر بود از مار بد مار بد تنها تـو را بر جان زنـــد يار بد بر (جان) و بر (ايمان) زند
  • محمد IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    15 18
    افراد بی ریشه سینه مادرشان را هم گاز می گیرند چه رسد به ........
  • عضو تیم استان IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    10 18
    من امیدوارم ببازه و دیگه هیچ مقامی نیاره مربی ها خیلی زحمت کشیدند
  • یامهدی ادرکنی IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    8 17
    بهتر هرچقدر اینجور افرادازمملکت دورباشند برای فرزندان اینده بهتر است .حالاببینیم چقدرمگرایشان میتوانند درعرصه ورزش حضورداشته باشد؟
  • هموطن IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    5 18
    افرین خوب گفتی حرف دل من هم بود .اتفاقا باحجاب چهرهای جذابتر داشت و دوست داشتنی تر بود مشکلش فقط اون روسری بود همین الان راحت شد دیگه به همه جا میرسه به سلامت
  • مهدی IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    9 10
    مرگ با عزت به از زندگی باذلت مثل مجری معروف حسینی نشه سال هایه اول کل ایرانو به سخره گرفت بعد کارش به تیمارستانو خواهش التماس واسه برگشتن به وطن کشید
  • ر. IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    7 11
    یادمه چند سال قبل در مراسم روز جهانی گمرک از طرف آقای دکتر کرباسیان رئیس کل وقت گمرک، با اهدای چندین سکه طلا و ... مورد تقدیر قرار گرفت
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    15 8
    بهتره خفه خون بگیرید. فقط خفه خون!!!
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      4 12
      لال.
  • شکری IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    14 18
    شب دراز است و قلندر بیدار نه ما کمبود ورزشکار داریم و نه تو خیییییییییییییلی بودی که با رفتن تو ضایعه بزرگی ایجاد بشه!!!!
  • علی IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    8 16
    مشکل از ماست که وقتی یه ورزشکار موفقیتی بدست میاره اونقدر بهش بها میدیم که خودشو گم میکنه . مثلا همون علی دایی اصلا شباهتی به علی دایی سالها پیش نداره .
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    11 12
    ۳۰۰ تا سکه گرفت ،کاش سکه ها رو میدادن به همه ورزشکارا،یکی یه دونه سکه میشد
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    12 15
    ما گلهای مان را تقدیم هموطنی می کنیم که قلبش برای کشورش بتپد امثال کیمیا علیزاده برن به درک
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    12 7
    مجبور بوده خلاف دلش حرف بزند
  • رضا IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    7 16
    اگه دنبال مقصر میگردید (شوهرش )- کار کار اونه
    • مرتض IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
      1 0
      مقصر خواهر شوهرشه
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    4 18
    اینا یه مشت عقده ای نمک نشناس وطن فروشند که بویی از شرافت نبردند.همه میدونم که کشور مشکلات زیاد داره,سومدیریت بیداد میکنه و عدالت کمرنگ تر داره میشه ولی باید موند این مشکلاتو حل کرد همه با هم نه مثل بزدلا وقتی به نوایی رسیدی فلنگو ببندی و حتی به هویت خودت پشت کنی.بری دیگه برنگردی
  • طاها IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    5 16
    این دیگه کیه خدایا. مردم مملکتمون از سیل و زلزله و جنگ و ... در امان نیستند. خیلی راحت حرفهایی می زنه که آدم رو به درد می آره.
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    2 14
    ریبزشها واقعا نگران کننده هستند...اما باید مواظب باشیم رویشهای جدید ریزش نکنند......مقصر این وضعیت را برای خودشان و مردم واجب تر و ضروری تر می دانند.
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    7 13
    دختری که جفتک پرانی را به عفتش ترجیح می دهد لیاقتش همین است مستحضر هستید که اغلب دختران رزمی کار چه اتفاقی برایشان می افتد
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    6 19
    بی شرف
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    5 17
    واقعا برای نمک نشناسی و ساده لوحی و بی وفایی و عدم شناخت دوست و دشمن جای تاسف داره و برای خالص شدن وفاداران جای خوشحالی
  • مهدی IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    7 11
    مصدومه رفت اونجا ادای اپوزیسیون در بیاره شاید بهش پول بدن زیاد جدی نگیرین.خیال میکنه ملت احمقن
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    8 16
    تقصیر خودتونه که افراد وطن پرستو بها نمیدین من از وقتی یادم میاد که زبون باز کردم حس شدید وطن پرستی داشتم کارهایی انجام دادم که نمیگم ریا نشه ولی میگفتم کاش پست و مقامی داشتم میتونستم واقعا به وطنم خدمت بکنم افسوس
  • یحیا IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    9 12
    «إِنَّ الاْءِنسَانَ لَیطْغَی أَن رَآهُ اسْتَغْنَی»: یقیناً انسان طغیان می کند. از این که خود را بی نیاز ببیند. سوره علق/6 و7 علیزاده تصور میکند برای موفقیت دیگر نیازی به هویت و فرهنگ خویش ندارد! اما قانون خلقت و سنت الهی چیز دیگری میگوید.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    33 11
    بابا بی خیال این یارو حالا شرایطش عوض شده بی حجاب شده چه کارش دارید مثلا دارید بقیه رو می ترسونید نرن اوضاع اقتصادی رو اصلاح کنید مردم نمیرن همه به خاطر اوضاع اقتصادی هست اونهای هم که نمیرن توانش رو ندارند و گرنه عاشق کسی نیستند
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      7 17
      الان این دختره چه مشکل اقتصادی داشت با 300 سکه طلایی که گرفت؟
  • مینا IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    3 16
    فقط یه کلمه برازنده این خانمه بی لیاقت وطن فروش تو لیاقت پرچمداری ایران عزیزرو نداشتی این همه سال از بیت المال برات هزینه شد که تهش به همه بدوبیراه بگی و حجاب رو زیر سوال ببری.خودفروخته
  • روناک IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    2 13
    ای ازخداش بودبره فقط دنبال بهونه بودهمون بهتربرن نمک نشناسا......
  • رضایی IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    5 10
    کسی که از درون خالی باشد و از غرب برایش مدینه فاضله بسازند بلا شک فریب می خورد و تن به هر خفتی می دهد لازم است فدراسیون در وهله اول برای ورزشکاران ایجاد خود باوری کند تا وطن فروشی نکنند
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    4 18
    ازچشمم افتاد
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    3 19
    بزار بره به درک هر کی دوست داره بره لیاقتشو وداشت
  • فاطمه IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    5 15
    خرابش نکردن خراب بوده اون وقتی که تو ایران بود برای جوایز بیشترواحترام وتوجه و کمک و ....داشت فیلم برامون بازی میکرد و گرنه هویتش همین بوده که الان نشون داد
  • ایرانی IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    3 11
    یک جرقه ای زدی ودیگه تموم شد حالا فکر میکنی قهرمانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    2 15
    همیشه گفتن وقتی چیزی رو بزرگ کنی بی کیفیت میشه ایشون هم مصداق همین موضوعه برای گرفتن ویزا وطن فروشی هم میکنن
  • زهره IT ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    3 14
    باید کمپین نه به سلبریتی راه بیفته و همه رو آن فالو کرد این مزدوران رسانه ای عربستان فکر و روح جوانان ایران را به بازی گرفتند یک مشت وطن فروش و کاسب خون
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    2 16
    پدر اون خانم داورکه مهاجرت کرد دیدین چقدر محترمانه از دخترش ومهاجرتش صحبت کرد و هیچ بی احترامی نکرد به مردم و شعور مردمش این صحبتهایش نشون دهنده بی شخصیتش بودو این که مملکتش رو به برداشتن یه روسری فروخت تا این حدکشورش رو پایین آورد در حد فقط یه روسری که چون مجبور بودم بپوشم پس سرکوب شدم و تحت فشار!!!!!!
  • وطن پرست IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    5 15
    کیمیا برای ایرانیان وطن پرست تمام شده است، آنهایی که او بهشان متوسل شده است،غربیان از خدابیخبرِِ داعش پرورند... فقط از کیمیا درخواست کوچکی داریم... و آن اینکه: از این پس دیگر خود را یک ایرانی معرفی نکند چون ایرانیان واقعی «خائن» نیستند.
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    8 15
    گلشیفته چه شد؟توچه میشوی؟برای این مردم اهمیتی نداردفعلاًزرق وبرق اونجاجوگیرت کرده یه جوری رفتارکن که روت بشه برگردی ایران.
  • DE ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    5 13
    بیچاره ماهیچه هاش رشد کرده ولی عقلش نه .با حجاب که بود تو جمع چند هزار نفری سریع جلب توجه میکرد و یک شخصیتی بود که خیلی ها میخواستند بیشتر بشناسنش .الان بایستی ساعتها دنبالش بگردی تا داخل جمعیت پیداش کنی .توپی بود که به عقب شلیک کرد.
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    4 14
    بعضی قهرمانها ابدی هستن بعضها هم مثل کیمیا تاریخ مصرفشون که تموم میشه با پای خودشون میرن به زباله دان تاریخ .خودت رو از چشمها انداختی امیدوارم به زودی دستهات درازتر از پاهات بشه .
  • پرستو IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    5 21
    قضاوتت نمیکنم کیمیا ....اما مطمئن باش بازنده اصلی تو هستی ... خیلیا رفتنو مثل سگ پشیمون شدن ... داغی نمیفهمی ... خوش باشی کیمیای علیزاده مطمئن باش دوسال دیگه هیچکی اسم تورو دیگه نمیشناسه ...خداحافظ عزیزم
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      4 31
      چرا قضاوت نمی کنی؟ نمک به حرامی واضحتر از این هم می شود؟
  • IT ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    5 18
    اون کشورم هم باید بدونه همچنین فرد خائن و نمک نشناسی به اونها هم پشت خواهد کرد آدم نمک نشناس هرجای دنیا که باشه بازم نمک نشناسه
  • محمد IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    2 19
    بابا چرا انسان ها رو به ظاهر قضاوت میکنید هرجا هست موفق باشه تمام چون ایرانی
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    5 13
    ب امید مدال المپیک مهلا مومن زاده تکواندوکار 17 ساله و جانشین لایق کیمیای پوشالی....
  • حسن IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    15 16
    چرا تو زندگی همه دخالت میکنید و نظر میدید . ب خدا زشته . زندگی هر کی به خدش رررررربط داره
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      8 17
      ماقضاوت نمیکنیم فقط نظرمون رو راجع به بیانیه ی سخیف و زشتش را میتویسیم
  • SY ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    7 27
    کیمیا به معنی(مکر و حیله) واقعا که برازنده ی شماست بانو. مطمئنن راه شما یه کوچه ی بن بسته.....
  • یکی ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    8 15
    سیصد سکه رو چیکارش کردی؟ دویست تاش رو بیار می خواهیم بدیم به هر کی مدال طلا آورد!
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    3 17
    پیام من برای ایشون اینه : اینهمه از ایران امکانات گرفتی خانه سکه و.............................. آخرش همین به خاطر اینکه بگی مو قشنگی به کشورت پشت کردی - ما دوست داشتیم اقتدار تو را ببینیم اما تو ظاهرت را به اشتراک گذاشتی واقعا می ارزید خدا خیرتان دهد اجرکم عندالله
  • حسین IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    6 15
    خوب ایمان پوشالیش و گذاشت کنار
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    5 19
    خوب کاری کرده .به کسی ربطی نداره
  • ایرانی IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    7 16
    سلام. هرکس لیاقتی دارد، این خانم(علیزاده) زمانی درتلویزیون خواستن باپدرش صحبت کندکه بی رغبت باپدرش صحبت کرد.خیلی به خانواده اش افتخارنمیکرد. بهترکه رفت. دختران شهدای حرم برای مابس است.
  • حسن IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    6 17
    امثال این افراد مثل ریحانه پارسا هستن وقتش که بشه ایمان پوشالیشون از بین میره!!!!! تا ریحانه پارسای بعدی!
  • سیاوش IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    11 12
    چقدر حقیرند کسانی که در باره دیگران قضاوت میکنند
  • US ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    9 12
    خاک بر سر این دخترک نمک نشناس و بی سواد و کودن
  • نرگس IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    8 15
    وطن فروش...همین وبس
  • علی IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    12 10
    خوب رفت دمش گرم
  • بابا هم شوهرش کم داره هم کیمیا IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    7 17
    شوهرش اگع مرد باش چرا اجازه بده روسری از سرش ورداره و برن تبعیت ی کشور دیگه بشن .ب نظرم شوهرش هم باید زن میشد خیلی شبیه خانم هاست .
  • M IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    5 10
    واقعا متاسفم براش.........
  • ام الحسین. IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    5 12
    زمان نشون میده چه بر سرش میاد. باید دور دست ها رو نگاه کرد. الان زمان امتحانه تا غربال بشه مملکت..... به زودی همه جا روشن خواهد شد
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    1 16
    کیمیای ملت در هر جایی که هستید انشاله موفق باشید ممنون که زمانی ملت ایران را خوشحال کردید؟
    • ارزو IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      1 0
      شماهایی که هنوز براش هرجا هست آرزوی موفقیت می کنید و بخاطر گذشته ازش ممنونید خودتون رو به نفهمی می زنید یا خدای نکرده بلا نسبت نفهم هستید و یا مثل همون نمک نشناس یا فریب خورده و بی دین
  • مرصاد IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    7 12
    حقیر های بی ظرفیت بادکنکی بیوطن !!
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    4 16
    انشاالله مدال نیاره.اونوقت ببینیم خارج یک من ماست چقدر کره داره واسش. مثل اون ابله سعید ملایی.
  • مرضیه IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    8 15
    متاسفم براش. نمیشه هم مسلمان باشیم هم کشف حجاب کنیم که.
  • گلی IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    12 16
    برای چی اینقدر سکه و آپارتمان بهش دادید شما مسئولین باید پاسخگو باشید مردم به نون شب محتاجن مردم مدال میخواهند چکار حلال نیست پول بیت المال رو به همچین کسانی میدید
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    2 15
    میگم من نگران اون همه مدال‌های طلاش هستم که با خودش برد
  • AE ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    8 15
    گندم از گندم بروید جو ز جو. ایرانی ماندن لیاقت میخواهد
  • ماهسون IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    2 16
    ملت همیشه در صحنه ایران همیشه و همه جا آماده قضاوت هستن....خدا قوت
  • امیر کبیر IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    8 14
    هر کس می تواند قهرمان شود اما قهرمان ماندن نزد مردم خود هنر است مثل جهان پهلوان تختی . خانم کیمیا علیزاده در واقع آرمان قهرمانی خود را نزد ملت ایران به لجن کشید چیزی که بعدها خواهد فهمید
  • IT ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    13 15
    کیمیا جان تو که سواد انچنانی نداشتی که این حرفها را بزنی راستش را بگو کدوم وطن فروش این حرفها را به تو القا کرده البته کمی هم از عدم موفقیت ترسیدی از اولش هم شانس باهات یار بود خیلی چیزی بارت نبود
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    19 6
    ۹۰ درصد مردم ایران نون به نرخ روز خور شدن
  • ایران پاینده GB ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    1 0
    هرزن وشوهری بایکدیگرتوافق نداشته باشند،،،طلاق میگیرند! و ازهم جدامیشوند! ویکدیگررافراموش میکنند! حالاشماهااینقدرایشان رابزرگ نکنید. چون واقعأبزرگ نیست! اگربزرگ بودخائن نمیشد! مگه ساسی مانکن رفت ، چی شد؟! مهنازافشاررفت ، چی شد؟! و.....
    • سینا IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
      1 0
      به نظرمن رفتنی باید بره زیادخودتون رواذیت نکنی ولی ایکاش دیگه صداسیماگول این غربگراهارونخوره
  • سبدعباس IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    1 1
    بزودی زود پیشمان میشود این دختر نمک حروم . منتظرباشید چند ماهی دگر عین قوطی نوشابه محتواشه مینوشن وقوطی خالی در سطل زباله میندازن . دیمگراسی غرب همین ا
  • فریدون IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    1 1
    آدم دو رو مثل کیمیا علیزاده رشد نمیکنه حالا میبینید.
  • علیرضا IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    1 1
    از ماست که بر ماست. وقتی اینقدر از حجابش گفتیم و ازش بت ساختیم باید می دانستیم این ها ریاکاری اوست و برای جمع کردن پول ها. من از اولش هم از اینکه خیلی بزرگش کردن خوشم نیومد. میدانستم لیاقت این همه تعریف ندارد. خیلی ها هم مثل ندید بدید به اینستاگرامش میرفتن و ابراز عشق می کردن. من هم برای بقیه نوشتم این عشق برای خودشه یا سکه هاش. کم خودتان خوار کنید.
  • IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    0 1
    کار اونور واسه کیمیا زیاده ،،،
  • هر کی IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    0 2
    یا رب روا مدار گدا معتبر شود گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود از نشانه های پروبال زیادی.
  • IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    3 2
    امثال کیمیا علیزاده با پول ملت ایران هار شدن وگرنه کیمیا علیزاده پولش کجا بود که سفر خارج بره. خانم علیزاده، ملت ایران شما را کیمیا علیزاده کردند. اگر ملت ایران به تو بها نمی‌دادند تو الان هیچی نبودی. من یک بانوی ایرانیم چادری هم نیستم از طرف ما نظر نده
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    0 3
    بیخیال بابا.. حجاب ؟؟ طرف رفته برای مهاجرت و اقامت گرفتن... بهونه هم تمومی نداره
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    2 2
    بری بر نگردی
  • DE ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    1 2
    خس وخاشاک این سرزمین از تو با ارزشترند
  • رسول IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    1 2
    خب واضح هستش همون طور که اون صحبت ها رو توی ایران برای پول زد، این صحبت ها رو هم برای پول زده تا خودش ثابت کنه که کسی اون رو مصادره نکرده بلکه خودش خودش رو مصاده کرده و چوب حراج به خودش زده
  • کاظم جعفری سهل آباد IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    15 2
    سلام اینکه یه عده ای دنبال بهانه می گردند و سوار موج می شوند موضوع جدیدی نیست ولی کسی که آزادی و افتخارش اینه که کشف حجاب کنه همون بهتر که نیست زیر شرط نخست وفاداری و عشق به میهن رعایت حد و حدودهاست ...
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
      1 2
      هر کسی یک روز درون خود را بیرون میریزد .لیاقت این زن همین رفتار منافقانه است. فرد بی لیاقتی بود ، که همه چیز خود را فروخت.
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    15 1
    دیگه ایران براش صرف نداشته برای همین عوض شده
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    0 1
    عاالی
  • ربابا IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    1 24
    فعلا که هرکی هرچی میخواد میگه وما هم سردرگم شدیم که چی روباور کنیم چی رو باور نکنیم هیچ توهینی به ما نشده بذارید راحت هر جوری میخواد زندگی کنه شما کاسه ی داغتر از آش نباشید
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    1 30
    کیمیاجان خداپشت وپناهت باشه تاابدتویادها میمانی بخاطرافتخاراتی که کسب کردی.
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
      5 1
      بله ما هم تا قبل از این صحبتا و رفتنش طرفدارش بودیم و بهش افتخار می کردیم. ولی مسیری که الان با اهانت به وطنش در پیش گرفته نمی تونه مورد قبول باشه. می تونه؟؟
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    28 1
    میخوام ببینم وقتی هم که تف میزدی به انگشتات پولها رو میشمردی هم به این چیزا فکر میکردی ریا کار
  • کیوان IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    1 1
    اجبار نمی دونم شایدم پول
  • امین IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    11 1
    خودتو ارزون فروختی رفتی خاک غربت از دامن مادر رفتی بیرون خدا به دادت برسه
  • محمد IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    12 1
    ای‌کاش‌‌صحب‌های‌سردار‌سلیمانی‌کمی‌تاثیر‌روی بعضی‌ازهم‌وطنها‌داشت
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    23 1
    بره گم شه بی جنبه
  • HU ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    30 1
    چونکه به وطن پشت کرد دیگه نزد من بعنوان یک ایرانی ارزشی ندارد
  • عشق وطن GB ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    3 1
    صد چراغ داردو بیراهه میرود بگذار تا بیافتدو بیند سزای خویش!
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
      2 0
      داداش از خواب بیدار شو که بعدا خیلی دیره!!!
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    1 1
    بچه زدن نداره که بابا.بزارین بره قاقالیشو بدن بهش اونجا برمیگرده
    • مهدی IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
      1 1
      این عنصر پایان یافته ، ارزش نداره جوابی بهش بدی اینجوری دوباره الکی بزرگش میکنید
  • فریبا IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    1 1
    یک ایرانی هر جای دنیا بره میتونه اسم و فامیل و گوشت و استخوانشو عوض کنه و دور بریزه ولی خونش رو نمیتونه ای کاش همه ما ایرانی ها قدر این سرزمین و خاکمون رو بیشتر بدونیم بخدا ایران بهترین کشور دنیاس حیف که اینطورادمهایی که پشت پا به هویت اصلی و ابدی خودشون میزنن واقعا قلب ادم از شنیدن اینهمه بی مهری به وطن و ملت خودی به درد میاد فقط دعا میکنم زنده باد ایران تا همیشه در جهان .عاشق این سرزمین باید بود
  • zeinab IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    2 1
    فقط باید ب تو گفت :متاسفم برات که اینقدر حقیری.
  • کیمیا IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    1 0
    ان اشقی الاشقیاء من اجتمع فقر الدنیا و الاخره این فرمایش حضرت علی (ع) است بدرستیکه بدبخترین مردم کسانی هستند هم در دنیا فقیر هستند و هم در آخرت تو از دنیا چه داری که حرف خدا را گوش نمی دهی برو به جهنم دختر ارزون
  • محسن IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    1 0
    خاک بر سر پست و بی مقدارش
  • مهدی IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    4 0
    فردا پس فردا معلوم میشه که شوهرش عامل موساد یا سیا یا ام آی 6 بوده است. اینو از من یاد داشته باشید.
  • ستاره IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
    1 0
    سلام.میشه یه کم سکوت کنید شاید بعد از زمان نه چندان دور ماهیت اونوری هارو ببینه وپشمون بشه.بابا اینقده دشمن درست کردن بس نیست.لااقل یه روزنه بزارید اگه طرف پشمیون بشه تا سر نره تو لجن اونوری ها اینا جونن واشتباه میکنن
  • سامان IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    0 0
    سلام. طبق شنیدها انگار قراره بازم از این اتفاقها در ورزش کشور پیش بیاد و دوباره شاهد مهاجرت ورزشکاران باشیم. واقعا قرار نیست این مسئله دنبال بشه تا مشخص بشه کی پشت این اتفاقها قرار داره؟ خواهشا بی خیال نباشید. پیگیر باشید
  • عبدالله IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
    1 0
    خائن... دشمن شاد... وطن فروش...نمک نشناس... پادو دشمن... ضعیف النفس... بدبخت والقابی از این قبیل بعد از این برازنده این خانم است. در ضمن نفرین خانواده های شهدا همیشه پشت سر اوست.
  • عبدالله IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
    1 1
    خائن... دشمن شاد... وطن فروش و......... بی لیاقت نمک نشناس.
    • سغید IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      1 8
      خانم علیزاده اشتباه بزرگی را مرتکب شد.میتونست در ایران بعد از خداحافظی از ورزش حرفه ای به عنوان یک مربی باتجربه و عنواندار همچنان برای کشورش افتخار آفرینی کند و همیشه محبوب قلب هموطنانش باشد.خداکنه پشیمان شود و برگردد
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    اون همه زن باحجاب داشتیم در المپیک و پاراالمپیک ...وقتی یک سیاسی کار میاد بی حد و حصر به این خانم که در سن کم است اینقدر پول می دهد خودش را گم می کند
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    0 0
    لااقلش اینه که بدون رانت و سواستفاده و هزارتا دزدی و اختلاس به اینجا نرسید زحمت خودش بود بعدشم مگه ثروت ایران برای دولت که اگه در اختیار تیم تکواندو گزاشته حالا باید جواب پس بده
  • امیر IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    1 1
    درود بر کیمیا علیزاده
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    0 0
    علیزاده مدیون مردم است فقط
  • پروین IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    1 0
    ننگ بر پدر و مادر کیمیا که چنین دختری تربیت کردند. برگ برنده‌ اش فقط دو لنگ درازش بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس