کد خبر 1030122
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
فریبرز عسکری

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: نفرات حاضر در مسابقات امروز درگیر مبارزه در رقابت‌های لیگ هستند و به همین دلیل مبارزات خوب و جذابی را در بین مدعیان حضور در ترکیب تیم ملی شاهد بودیم.

به گزارش مشرق، مسابقات ورود به اردوی تیم ملی تکواندو مردان از صبح امروز شنبه 21 دی ماه در فدراسیون تکواندو آغاز شده و این رقابت‌ها در حال پیگیری است. این مسابقات با هوگوهای KP&P در حال برگزاری است. 49 تکواندوکار امروز(شنبه) به مصاف هم رفتند.

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو درباره مبارزات هوگوپوشان در مسابقات امروز، اظهار داشت: با توجه به اینکه نفرات  حاضر در این مسابقه درگیر مبارزه در مسابقات لیگ هستند، آمادگی خوبی برای حضور در این مسابقات را داشتند و به همین دلیل هم مبارزات خوب و جذابی را در بین مدعیان حضور در ترکیب تیم ملی شاهد بودیم. به هر حال کل پتانسیل موجود تکواندو کشورمان در این رقابت‌ها حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

ساعی: هیچ کم توجهی به کیمیا علیزاده نشد

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی گفت: بعد از پایان این مسابقات جلسه‌ای را با مدیرتیم های ملی و اعضای کادر فنی خواهیم داشت و با توجه به شرایط موجود و اینکه طبق قانون می‌توانیم 6 وزن از 8 وزن قانونی اعزام کنیم، اولین بحث در مورد انتخاب این 6 وزن است. با توجه به عملکرد تکواندوکاران در اوزان مختلف دو وزن را حذف کرده و 12 نفر را در شش وزن مورد نظر به اردو دعوت می‌کنیم. برخی نفرات هم که با مدال رقابت‌های جام ریاست جمهوری جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دارند را هم به اردو دعوت خواهیم کرد.

عسکری در پاسخ به این سوال که آیا این دو تکواندوکار کشورمان که سهمیه حضور در المپیک را کسب کرده‌اند به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد، افزود: با توجه به اینکه برای قرعه کشی و سیدبندی بازی‌های المپیک نیاز داریم که رنکینگ این تکواندوکاران حفظ شود، آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی و سجاد مردانی به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد اما چون این سه نفر سهمیه حضور در مسابقات آسیایی را از جام ریاست جمهوری بدست آورده اند، شاید در ترکیب اصلی نباشند، چرا که امتیاز مسابقات برای آنها در رنکینگ محاسبه خواهد شد و این نفرات در غالب تیم دوم اعزام خواهند شد.

سرمربی تیم ملی تکواندو خاطرنشان کرد: همه این موارد را امروز عصر در پایان رقابت‌ها و جلسه اعضای کادر فنی با مدیرتیم های ملی تصمیم گیری خواهیم کرد اما بدون شک این سه نفر در مسابقات شرکت می‌کنند و شانس دارند تا ۴۰ امتیاز را به داشته‌های خود اضافه کنند. البته دو وزنی را که باید حذف کنیم با بررسی روی شرایط تکواندوکاران در یک سال گذشته و البته شناختی که از رقبا داریم و در مسابقات برون مرزی رصد می‌کنیم، از لیست اعزام خارج خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که انتخاب هادی ساعی به عنوان مدیرفنی تیم ملی تکواند چیست، گفت:  هادی ساعی سه مدال المپیک را کسب کرده است، شرایط و حساسیت‌های موجود را به خوبی درک می‌کند، حضور ساعی می‌تواند به تیم ملی کمک کند، نفراتی که به المپیک اعزام می‌شوند می‌توانند از تجربیات ساعی به خوبی استفاده کنند. نه تنها او بلکه از تمام عزیزانی که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند بارها و بارها دعوت کرده‌ام. در هر صورت هرکسی که می‌تواند به پیشرفت تکواندو در این شرایط کمک کند، دستش را به گرمی می‌فشاریم.

سرمربی تیم ملی در مورد تصمیمات اخیر کیمیا علیزاده نیز خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم الان کمی زود است در این خصوص اظهار نظر کرد. چرا که هیچ صحبت رسمی از جانب کیمیا مطرح نشده است. هر چه است در رسانه هاست و باید اجازه بدهیم این جوان با خودش به جمع بندی برسد، اینکه هدفش از این کار چه بوده و شاید برای تفریح رفته و خیلی زود به ایران برگردد. شاید با شنیدن توضیحات او قانع شدیم. فکر می‌کنم باید صبر کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
    9 1
    اصلا کلا همیشه اظهار نظر درباره کیمیا زود است . چون اون اصلا ارزش نظر یا فکر یا حرف را نداره
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    4 0
    رفت.. بیانیه هم داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس