کد خبر 1030286
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
ظریف با قائم مقام وزارت خارجه سوئیس دیدار کرد

ظریف وزیر امور خارجه درباره فاجعه سقوط هواپیمای اوکراینی دلنوشته‌ای منتشر کرده است.

به گزارش مشرق، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه اینستاگرام خود دلنوشته‌ای در رثای جانباختگان پرواز 752 اوکراین منتشر کرده است.

«آهوان گم شدند در شب دشت
آه از این رفتگان بی‌برگشت

با تمام وجود سر خم می‌کنم. در برابر جانکاهی فاجعه، در برابر از دست شدن انسان‌ها و رخ در رخ خانواده‌هایی که هنوز چشم بر آسمان دارند
تمام قد تعظیم می‌کنم در برابر رویاهایی که بر زمین افتادند، در برابر دیدارهایی که هرگز تازه نشد و در سوگ انتظاری که برای همیشه به درازا خواهد کشید.
مهم نیست کجای یک ساختار ایستاده‌ایم، کجای یک اشتباه بدفرجام، در این تراژدی تاریخی باید شرمسار ایران، شرمسار شهروندان بود که مردم بر همه چیز مقدم‌اند.
نه در مقام وزیر خارجه که به عنوان یک هموطن، شانه به شانه‌ی همه ایرانیان، داغدار اندوه بزرگی هستم که وطن را فرا گرفته.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدي IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    2 3
    اين زياد نوشتناش از استرسشه!!!!!!!!!!!
  • مسعود IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    26 3
    آقاي ظريف! اظهار شرمساري و عذر خواهي از خانواده فوت شدگان اين سانحه تلخ ,وظيفه نيروهاي مسلح و مسئول پدافند هوايي يعني سردار حاجي زاده بود كه مرد و مردانه در برابر دوربينها حاضر شد و بابت اين حادثه اظهار شرمساري و عذرخواهي كرد.هرچند كه اين عزيز , مقصر اصلي و مستقيم واقعه نبود. جناب ظريف ! شما اگر خيلي احساس تكليف مي كنيد و مردم ايران براتون مهم هستند ,بهتره بابت فاجعه اي بنام برجام كه با مسئوليت مستقيم جنابعالي بر كشور و ملت ايران تحميل شد و ترور ناجوانمردانه سردار دلها حاج قاسم سليماني هم از نتايج شوم همان برجام نحس شما بود , احساس شرمساري كنيد و عذر تقصير بياوريد. اگر اشتباه اپراتور رادار , جان 70-160 نفر انسان را گرفت,اشتباه جنابعالي و رئيست ,حيثيت و زندگي ميليونها ايراني را بواسطه اميدوارتر نمودن و مصمم تر شدن دشمنان اين ملت در ادامه راه دشمني و توطئه بر عليه ما دليرتر و مصمم تر از پيش ساخت.
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    11 4
    تو برو با عراقچی روی برگهای خشک شده پاستور قدم بزن تا ازت فیلم بگیرن . البتهامعلومه که این فیلم ها احتمالا برای انتخابات های آینده کاربرد داره. وضعیت ارزش و اعتبار گذرنامه هایایرانیدر دنیا در چه حالیه جناب ظریف؟؟ وضعیت برجام چی؟؟ و بماند که شما چه بر سر این کشور آوردید
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    26 3
    برای گند برجامم تعظیم میکنی؟ نه الانم رای می خواید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس