کد خبر 1029683
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
رادوشوویچ

دروازه‌بان کروات پرسپولیس می‌گوید که در آستانه بازگشت به ایران بوده، اما هواپیمای حامل وی مجبور به بازگشت به فرانکفورت شده است.

به گزارش مشرق، بوژیدار رادوشویچ که برای گذراندن تعطیلات نیم‌فصل به کشورش سفر کرده بود، قصد داشت روز چهارشنبه به ایران بازگردد، اما پروازش از فرانکفورت به تهران لغو شد. به گفته سخنگوی شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا، پرواز فرانکفورت به تهران به شماره LH600 به دلیل تغییر شرایط امنیتی از میانه راه به فرانکفورت بازگشته است. به نظر می‌رسد دروازه‌بان کروات پرسپولیس هم در این پرواز بوده است.

بیشتر بخوانید:

رادوشوویچ: من و بیرانوند مشکلی با هم نداریم

رادوشویچ با انتشار پیامی در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» نوشت: «دوستان و هواداران عزیز پرسپولیس، نمی‌دانم از کجا شروع کنم. من سه روز است که در فرانکفورت هستم و سعی می‌کنم برای از سرگیری تمرینات با پرسپولیس به تهران بازگردم، اما متأسفانه این کار در حال حاضر امکان‌پذیر نیست. روز گذشته به سمت ایران سفر کردم و دو ساعت روی هوا بودیم، اما متأسفانه مجبور به بازگشت به فرودگاه فرانکفورت شدیم. بابت این موضوع متأسفم و امیدوارم در چند روز آینده راهی برای بازگشت به ایران پیدا کنم و تمریناتم را از سربگیرم. از همین جا به همه شما سلام عرض می‌کنم و به زودی شما را می‌بینم.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • م IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
    0 0
    ای کاش ایران بازهم سیلی محکمی به این ترامپ بی وجدان میزد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس