مهدی علی نژاد

سرپرست معاونت حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: رویکرد وزارت ورزش و جوانان در اعزام‌ها و اردوهای برون مرزی به بهره‌گیری از امکانات داخلی به منظور در نظر گرفتن شرایط ویژه اقتصادی کشور تاکید دارد.

به گزارش مشرق، مهدی علی نژاد در ارتباط با سفرهای برون مرزی و اردوهای خارج از کشور اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی که کشور دارد و وضعیتی که در حوزه ارزی داریم، نگاه صرفه جویی را مد نظر قرار دادیم تا اینکه بتوانیم بهره وری را بالا ببریم.

بیشتر بخوانید:

علی‌نژاد: نامه‌ای از سازمان بازرسی درباره عدم اعزام تیم‌ها ندیدم

سرپرست معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: در هر جایی که بتوانیم اردوی داخلی داشته باشیم در شورای برون مرزی تلاشمان این است که صحبت کنیم فدراسیون ها از امکانات داخلی استفاده کنند و کمتر سفر خارجی شکل بگیرد که خروجی هم نداشته باشد، مگر در جایی که ضرورت ایجاب کند.

وی با اشاره به همراهی جامعه ورزش تصریح کرد: در این مدت فدراسیون ها درخواست های خود را برای اردوها کم کردند و ما هم در این شورا برنامه ریزی های خود را انجام می دهیم.

علی نژاد اهمیت المپیک را مورد توجه قرار داد و گفت: در خصوص ورزشکارانی که سهمیه گرفتند یا در حال کسب سهمیه هستند تلاش می کنیم به گونه ای برنامه ریزی کنیم در برنامه های آنها خللی بوجود نیاید.

وی در ارتباط با باشگاه ها و نیاز به کمپ های زمستانی و بازی های تدارکاتی بین فصل گفت: در این خصوص وزارت ورزش و جوانان با رعایت صرفه و صلاح کشور موافقت کرد اما سازمان بازرسی کل کشور هم توصیه های داشت که در صورت امکان اردوها در داخل کشور برگزار شود اما اجباری در کار نبود و نهایتا مدیران عامل باشگاه ها بودند که خودشان تصمیم گرفتند اردوها را داخل ایران برگزار کنند.

علی نژاد گفت: نکته مهم این است که جامعه ورزش از این جامعه جدا نیست و در شرایطی که از لحاظ اقتصادی کشور دارد صرفه و صلاح را لحاظ می کنند.

منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس