کد خبر 1029415
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
واژگونی اتوبوس در محور سوادکوه ۱۹ نفر کشته بر جای گذاشت

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور گفت: از دست رفتن ترمز اتوبوس به علت نقص فنی و سرعت گرفتن اتوبوس در شیب، عامل واژگونی اتوبوس مسیر تهران-گنبد در بامداد امروز بود.

به گزارش مشرق، احمدرضا عامری درباره حادثه واژگونی اتوبوس مسیر ‌تهران-گنبد در منطقه دوآب سوادکوه که بامداد امروز رخ داد، اظهار داشت: این حادثه به علت خالی کردن ترمز رخ داده است و راننده در مسیر شیب‌دار به علت از دست دادن ترمز، قادر به کنترل اتوبوس نبوده است.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور تأکید کرد: این اتوبوس دارای معاینه فنی معتبر بوده است.

در همین رابطه:

۱۹ کشته در واژگونی اتوبوس در محور سوادکوه +عکس

عامری ادامه داد: این اتوبوس سن بالایی نداشت و تولید سال 1384 بود و راننده هم راننده با تجربه و مجربی بود، اما همین نقص فنی و از دست رفتن ترمز و افزایش سرعت اتوبوس در شیب، به وقوع سانحه منجر شد و اتوبوس به پایین جاده رفت.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور با بیان اینکه در این حادثه راننده نیز جان خود را از دست داده است، اضافه کرد: متأسفانه در این حادثه‌ حدود 19  ‌نفر جان باختند ‌و 24 نفر هم مصدوم شدند.

بنابراین گزارش این اتوبوس متعلق به تعاونی شماره 2 بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شهروند IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
    1 0
    ای بابا، جنگ انقدر به ما ضربه نمیزنه که ابوطیاره های قراضه. من بارها دیدم راننده از معاینه فنی طفره میره یا عناد داره با خستگی رانندگی کنه. لطفا برای حفاظت از جان شهروندان، قوانین سخت گیرانه وضع کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس