کد خبر 1029191
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
محسنی اژه ای

غلامحسین محسنی اژه‌ای گفت: اگر آمریکا مجددا جنایتی مرتکب شود، واکنش شدیدتری در پی خواهد داشت.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت درباره حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی در عراق افزود: دوره «بِزن، در رو» مدت‌ها پیش تمام شده و اگر چنانچه جمهوری اسلامی ایران کوچکترین تجاوزی به منافع و سرزمینش شود، همانطور که نشان داد، به شدت مقابله می کند.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: اگر آمریکا مجددا جنایتی را مرتکب شود، اقدامات شدیدتری در پی خواهد داشت و اعتقاد دارم آمریکا این مسأله را فهمیده است ولو اینکه خود را به تجاهل و نفهمی بزند. آمریکا باید کلا از منطقه خارج شود و اگر خارج نشود هیچ آرامشی را در شبانه روز نخواهد داشت و هر روز و هر شب باید منتظر اقدامی علیه خود و نیروهایش باشد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر پیگیری های ترور سردار سلیمانی از سوی قوه قضاییه در مجامع بین المللی افزود: اکنون معاونت بین الملل قوه قضاییه و دادستان کل کشور موضوع را پیگیری می کنند و بطور قطع اقدام آمریکا خلاف موازین بین المللی بوده است؛ اقدام آنها ترور و از نظر حقوقی بطور قطع قابل تعقیب است.

محسنی اژه ای ادامه داد: ترامپ به اقدام خود اعتراف کرده و گفته است که با دستور او این اقدام انجام شده و این مسأله از منظر قوانین داخلی نیز قابل پیگیری است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
    0 0
    در یکی از صفحات خبر گزاری شریف رسا آمده است: تذوق الا میرکیون طعم الصواریخ الایرانیة .... لذا بنده عرض میکنم: چشیدند طعمش ز ایران ما . به پرتاب رزمنده شیران ما . نه این بار اول که چند باره است . پذیرائی از خصم خونخواره است. کنندش پذیرش بموشک زیاد . که دائم نگه دارد آن را بیاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس