اتحادیه اروپا

سخنگوی کمیسیون اروپا گفت، اتحادیه اروپا درباره تهدید رئیس‌جمهور آمریکا علیه اماکن فرهنگی ایران، اظهارنظری نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، کمیسیون اروپا از اظهارنظر درباره تهدید «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص هدف قرار دادن اماکن فرهنگی ایران، خودداری کرد.

بیشتر بخوانید:

جلیلی: حاج قاسم تبلور ظهور اراده یک ملت بود

به نوشته پایگاه اینترنتی «ایو آبزرور»، سخنگوی این کمیسیون، روز دوشنبه (6 ژانویه -16 دی) در بروکسل به خبرنگاران گفت که اتحادیه اروپا درباره توئیت پایان هفته ترامپ اظهارنظری نخواهد کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا بامداد یکشنبه در پیامی توئیتری تهدید کرد در صورت واکنش ایران به ترور سردار سلیمانی، آمریکا ده‌ها نقطه از جمله اماکن مهم فرهنگی ایران را هدف قرار می‌دهد.

در پی این تهدیدات ترامپ، سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا روز یکشنبه به وزارت خارجه احضار و سید عباس عراقچی مراتب اعتراض شدید ایران را به وی ابلاغ و تصریح کرد: ایران زیر بار هیچ تهدید یا ارعابی نخواهد رفت و قاطعانه آماده پاسخ‌گویی به هر تهدید یا اقدام علیه امنیت و تمامیت ارضی خود است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دوست دار سردار دل ها IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    7 0
    اروپا قطعاً نمیتواند مقابل ارباب خود حرفی بزند البته این موضوع یک سوی قضیه است و سوی دیگر آن این است که اروپایی ها نظرشان نسبت به جمهوری اسلامی ایران همانند نظر آمریکاست. متاسفانه بعضی مسوولین از ابتدای انقلاب ول کن اروپا نیستند.
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    1 0
    اگر ما گفته بودیم جیغ کنان شعار حقوق بشر و دفاع از ان را بلبل زبانی می کردن این نوکران بی چاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس