علی لاریجانی

رئیس مجلس گفت: در دو ماه باقیمانده ۲۰۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی برای حمایت از نیروی قدس اختصاص می‌دهیم.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه ۱۷ دی) در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی «طرح اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی»، با بیان اینکه همه ملت ایران پشتیبان محور مقاومت هستند،‌ گفت:‌ در دو ماه باقی مانده ۲۰۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی برای حمایت از نیروی قدس اختصاص می‌دهیم.

وی افزود: این میزان اعتبار برای حمایت از نیروی قدس سپاه پاسداران که مسوولیت مقاومت در سطح منطقه را برعهده دارد تعلق گرفته و بودجه آن افزایش می یابد.

رئیس مجلس تصریح کرد: اذن تخصیص این مبلغ از مقام معظم رهبری اخذ شده است.

توضیحات رئیس مجلس در خصوص جزئیات ماده 3 طرح سه فوریتی اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان «سازمان تروریستی» توسط ایالات ومتحده آمریکا بود که بر اساس آن، دولت موظف است جهت تقویت بنیه دفاعی نیروی قدس سپاه پاسداران مبلغ دویست میلیون یورو از طریق صندوق توسعه ملی در اختیار این نیرو قرار دهد.

گفتنی است، این اعتبار به بودجه سال 98 کل کشور و در دو ماهه آخر امسال از صندوق توسعه ملی برای حمایت از نیروی قدس اختصاص داده خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رحیم اب منگل IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    1 2
    خسته نباشید
  • محمد IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    0 0
    اینکه امنیت و حفاظت از کشور در رتبه و درجه اول سیاست هر کشوری در دنیا است کاملآ صحیح و به جا اما اینکه در بودجه جداگانه یک اعتبار خوب و بالا برای این امر در نظر گرفته بشه و دوباره از صندوق توسعه ملی یا همان صندوق ذخیره ارزی یک چنین اعتبار بالایی در نظر گرفته بشه آنهم در این اوضاع که بسیاری از طرح های عمرانی خدماتی بهداشتی و بسیار حیاتی مهم و اساسی که شدیداً نیازمند اعتبار ارزی هستند و با مشکل تامین اعتبار مواجه هستن کمی غیر منطقی و غیر واقعی به نظر می رسه بعضی از این طرح ها زیر ساخت های اساسی و پایه ای کشور تشکیل میدن
    • RU ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      0 0
      گفتن که اذن رهبری رو گرفتن. شما چی میگی؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس