عراق

یک رسانه عراقی از اقدام شرکت نفتی آمریکایی در خارج کردن کارمندان خارجی خود از شمال عراق خبر داد.

به گزارش مشرق، شبکه الفرات به نقل از رویترز گزارش داد که شرکت نفتی شورون روز دوشنبه کارمندان خارجی خود را از شمال عراق خارج کرده است.

بیشتر بخوانید:

وزیر دفاع آمریکا: هیچ قصدی برای خروج از عراق نداریم

سخنگوی این شرکت گرفته است کارکنان و پیمانکاران خارجی به طور موقت مناطق عملیاتی شرکت در اقلیم کردستان را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه ترک کردند، اما فعالیت در این مناطق با کارمندان محلی(عراقی) ادامه دارد و کارمندان خارجی از راه دور فعالیت می‌کنند.

بر اساس گزارش رویترز، شرکت نفتی آمریکا عملیات محدودی در عراق دارد و انتظار می‌رود تولید ۲۰۰ هزار بشکه نفت در روز را تا اواسط سال ۲۰۲۰ آغاز کند.

این رسانه افزود دیگر شرکت‌های نفتی بزرگ هم کارکنان خود را در پی ترور (شهید) قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس در حمله(تروریستی) آمریکا از عراق خارج کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    3 0
    هنوز اتفاقی نیافتاده . این گذر زمان باعث درماندگی و خستگی روحی انها می شود چرا که کلافه هستند ا زمان حادثه اصلی لذا باید صبر کرد تا ان قدر اماده باش باشند که خسته شوند و اماده باش بودنشان مثل روز های اول نباشد ان هنگام زمان انتقام است . اینها میدانند ایران انتقام می گیرد ولی این را هم میدانند ترس از انتقام بدتر از خود انتقام است . لذا رفته رفته از کوره در میروند و شل می کنند و ان وقت زمان حمله نهایی است
  • IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    1 0
    آمریکا از منطقه بیرون برو نیس دیر نباشه این افراد برگردن . برای همین گورشون کنده است . اگر قرار باشد بزنیم باید جوری بزنیم تا طرف حتی نتواند بلند شود چرا که بلند شود ضربه میزند . باید ساعت اول حمله تمامی فرودگاه های نظامی شان را با خاک یکسان کرد در تمامی همسایگان ما اگر قدرت هوایی امریکا گرفته شود مانند ببر بی دندان و چنگ است . ولی باید با ضربه اول کار دشمن را ساخت چرا که ساخته نشود خطر آفرین است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس