کد خبر 1028318
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۰
یادداشت نمایه

ارتکاب این جنایت توسط امریکا مجوز اقدام متقابل نظامی را صادر کرده و این حق قانونی ملت بزرگ ایران است که انتقام خون سردار شهید و دلاور خود را بگیرد.

به گزارش مشرق، «رسول سنائی‌راد» در یادداشت روزنامه «جوان» نوشت:

شهادت سردار سلیمانی از سوی تروریست‌های امریکایی و آن هم نه در میدان جنگ و درگیری بلکه در حال تردد و نزدیک فرودگاه بین‌المللی بغداد، تعرض به غرور و عزت مردم و کشور عزیزمان به حساب می‌آید که وقتی وقاحت رئیس‌جمهور امریکا مبنی بر صدور دستور اجرای این سناریوی کثیف به بهانه دروغین جلوگیری از کشته شدن سربازان امریکایی به آن اضافه شد، نوعی توهین به شعور ایرانیان نیز تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سردار سرخیلی: آماده‌ایم‌ ‌انتقام سختی از آمریکا ‌بگیریم

از این‌رو انتقام سخت از جنایتکاران امریکایی، از سوی تمامی مسئولان و مردم کشورمان به‌عنوان یک مطالبه ملی و قطعی مطرح و دنبال می‌شود و گزاره «رزمندگان اسلام، انتقام انتقام» شعار اصلی تمامی اجتماعات و جلساتی است که به‌مناسبت تجلیل از این سردار مقاومت، مدافع وطن و سرباز اسلام و ولایت سر داده شده و با عواطف حماسی مردم عجین شده است.

مطالبه‌ای که از احساسات و هیجانات خشم‌آلود ناشی از جنایت و وقاحت دشمن در این حادثه فراتر رفته و با شناخت دقیق از روحیه و رویه سران خبیث امریکا به‌ویژه رئیس‌جمهور کاباره‌ای و قمارباز آن پیوند خورده و نکات ذیل صحت و ضرورت آن را تأیید می‌کند:

۱- باند حاکم بر کاخ سفید پیرو منطق رئالیستی یا واقع‌گرایانه هستند که فقط قدرت و زور را شناخته و چنانچه واکنش قدرتمندانه‌ای به این اقدام تروریستی مشاهده نکنند با تصور ضعف یا ترس در طرف مقابل، جنایت‌های خود را تکرار خواهند کرد.

۲- نوع اقدام و اعلام این جنایت توسط دولت تروریست امریکا، به‌ویژه ادبیات رئیس‌جمهور خبیث آن که با دروغ، توهین و غرور آمیخته است و مغایرت آشکار با عزت و غرور ملی ایرانیان قرار داشته و نشان از نوعی توهم می‌دهد که تداوم آن می‌تواند خطرناک و خطرساز باشد.

۳- تروریسم دولتی امریکا در حالی مرتکب این جنایت شده است که قبل از این در موقعیت‌هایی که نیروهای نظامی جمهوری اسلامی امکان شلیک به سمت فرماندهان و نظامیان امریکایی را داشته‌اند، با پایبندی به معیارهای انسانی، اخلاقی و عقلانی به آنان اجازه عبور داده و حتی وقتی متجاوزانه به محدوده سرزمینی ما وارد شده‌اند، آنان را دستگیر و آزاد کرده‌اند، اما امریکایی‌ها با نقض تمامی معیارهای اخلاقی و عقلانی و عبور از خطوط قرمزها دست به جنایتی آشکار زده و تصور استفاده از آن به عنوان ابزار فشار علیه کشورمان را در ذهن معیوب خود دادند؛ بنابراین چنانچه با انتقام سخت، توهم و اشتباه محاسباتی سران بیمار حاکم بر کاخ سفید درمان نشود، باز هم باید منتظر تکرار جنایت‌های مشابه بود و برای ایجاد بازدارندگی و جلوگیری از تبدیل این حادثه به یک رویه باید انتقامی سخت و شکننده را علیه دشمن خبیث و متوهم اعمال کرد.

ارتکاب این جنایت توسط امریکا مجوز اقدام متقابل نظامی را صادر کرده و این حق قانونی ملت بزرگ ایران است که انتقام خون سردار شهید و دلاور خود را بگیرد. از سویی این انتقام یک تکلیف و ضرورتی قطعی است که برای تنبیه و بازدارندگی دشمن متوهم باید به سخت‌ترین و به بالاترین مقیاس ممکن اعمال شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    0 0
    هم حق ماست هم تکلیف ماست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس