BBC  نمایه بی بی سی نمایه

کارشناس BBC: حضور در تشییع پیکر شهید سلیمانی میلیونی بوده و این همراهی و اتحاد اتفاق نادری است. بعد از انقلاب تاکنون چنین تجمع گسترده ای ندیدیم و فردا نیز خدا می داند در تهران چه خبر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    2 0
    چشمتون کور بوده که تجمع برای رحلت امام و محرم های هر سال و تشییع پیکر مراجع و شهدای دیگر را ندیدید. شهید سپهبد قاسم سلیمانی هم در همین مسیر بوده.
  • DE ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    3 0
    تا شود کورچشم شما بی بی سی شیطان صفت !
  • حسین اقا IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    8 0
    به نام خدا. بسم الله القاسم الجبارین...!!! ...........شهید حاج قاسم سلیمانی از مردان مردی بود در سرزمین ایران . مهد دلیران که چهل سال تمام خود را وقف خدمت به سرزمین و حراست و حفاظت مرز های ایران زمین و اسلام و جمهوری اسلامی کرد. او سرباز مطیع ولایت.و فرماندهی لایق در جبهه های مبارزه با دشمنان ایران واسلام بود و از معدود فرماندهان ارشد که نه تنها در خط مقدم جنگ ..که فراتر از خط مقدم جبهه و در دل دشمن حضور میافت..!!! مردی که دشمنان او را دشمنی ارزشمند و با ابهت میدانستندو لیاقت کاردانی و شجاعت مدیریت و خلاقیت از مشخصات بارز این فرمانده شجاع و بینظیر بوده. او یک تئورسین و استراتژیست جنگی باهوش د ر میان فرماندهان عصر حاضر بود ..تاریخ و ایندگان مطمئنا در باره این شهید بزرگوار قضاوت عادلانه و منصفانه ای خواهند کرد..حضور میلیونی مردم ایران برای مشایعت پیکر پاک و مطهر ایشان و حضور سایر مردم شهر های ایران برای عرض ارادت و قدر دانی از این شهید مردمی واقعا بینظیر بوده و به غیر از مشایعت و بدرقه و خدا خافظی در هنگام عروج ملکوتی امام امت (ره) تا کنون سابقه نداشته است.. این است مزد یک عمر مجاهدت در راه خدا. شهادت ایشان چون مقتدا و سرور مان امام حسین(ع) بدست شقی ترین دولت و فرد روی زمین.پیکرشان همچنان چون پیکر مولایمان.. ...!!! کسی را که خداوند عزت بدهد اینگونه مردم به ملاقات و پیشوازش میروند..!!! خداوندا... مرگ مارا نیز شهادت قرار بده.. امیسسسسسن یا رب العالمین..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس