مراسم تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی در اهواز

اکنون سایت شهرستان ادب، وظیفۀ خود می‌داند ضمن عرض تسلیت به ملت عزیز ایران، پرونده‌ای را به شهید سردار قاسم سلیمانی اختصاص دهد و شعرها، داستان‌ها، روایت‌ها و دلنوشته‌های اهل ادب را در آن گردآوری کند.

به گزارش مشرق، شاید بتوان گفت ادبیات، و به‌طورکلی هنر، یگانه راه پاسداشتِ مفاهیم بلندی است که به زندگی انسان معنایی متعالی بخشیده است. چه بسیار شخصیت‌های بزرگی در تاریخ این کشور که با بزرگداشت شاعران و نویسندگان در تاریخ ثبت شده‌اند و هنوز از خلال واژه‌های آنان می‌توان به عظمت آن شخصیت‌ها پی برد. و به‌راستی جز این چیست رسالت هنر و به‌ویژه ادبیات؟

کمتر از چندساعت پس از شهادت سردار بزرگ ایران و اسلام، حاج قاسم سلیمانی، شاعران و نویسندگان بسیاری به این خبر واکنش نشان داده و در قالب شعر، دلنوشته و... تأثر خود از این حادثۀ دلخراش و خشم خود به آمریکای جنایتکار را بیان کردند.

اکنون سایت شهرستان ادب، وظیفۀ خود می‌داند ضمن عرض تسلیت به ملت عزیز ایران، پرونده‌ای را به شهید سردار قاسم سلیمانی اختصاص دهد و شعرها، داستان‌ها، روایت‌ها و دلنوشته‌های اهل ادب را در آن گردآوری و سپس در اختیار شما مخاطبان گرامی سایت قرار دهد.

برای مطالعۀ مطالب این پرونده به صفحۀ اختصاصی آن در سایت شهرستان ادب (shahrestanadab.com) مراجعه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس