کد خبر 1026884
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰
پرچم نمایه آمریکا

یک سایت حامی دولت نوشت: پاسخ جنایت آمریکا علیه سردار سلیمانی باید زود و قاطع و پشیمان‌کننده داده شود.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

عصر ایران با تبریک و تسلیت شهادت سرلشکر سلیمانی به دست جنایتکاران آمریکایی نوشت: شهادتت مبارک سردار دل‌ها، ای رسیده به آرزوی دیرین! امروز، برای هر که ایران را دوست دارد، روز عزاست: وطن، سرداری بی‌نظیر از دست داده است که جز به سربازی برای دین و میهن، به هیچ نیندیشید و به‌رغم امکان، هرگز خود را آلوده بازی‌های سیاسی و تعاملات اقتصادی و حاشیه‌ها نکرد.

بیشتر بخوانید:

گاردین: با ترور فرمانده ایرانی برجام به پایان رسیده است

سردار نقدی: انتقام قطعی است؛ آمریکایی‌ها پیغام نفرستند


سردار مردمی ایران، نقشی بی‌همانند و تاریخی در شکست بزرگترین گروه تروریستی معاصر داشت. هم او بود که برای مبارزه با داعش لباس رزم پوشید و نه از تهران که از خطوط مقدم نبرد، جنگ علیه داعش را فرماندهی کرد و بارها تا مرز شهادت رفت.


و امروز از عجایب تلخ روزگار است که دولت تروریستی آمریکا، بزرگترین ژنرال ضدتروریسم جهان را ترور می‌کند و نامش را بسیار بسیار وقیحانه مبارزه با تروریسم می‌نامد. امروز، روزی است برای شرم جهانی.


اینکه آمریکا از آن سر دنیا بیاید و در منطقه ما، سردار ما را ترور کند و ماجرا تمام شود، مقبول هیچ اندیشه‌ای نیست. باید این جنایت پاسخ داده شود؛ زود و قاطع و پشیمان‌کننده.


ما طرفدار جنگ نیستیم و اتفاقاً از همین منظر توصیه به پاسخ متقابل می‌کنیم که اگر صورت نگیرد، نشانه ضعف ما تلقی می‌شود و دشمن را برای حمله جری‌تر می‌کند. پاسخ درخور، پیام قدرت است و قدرت، بازدارنده از جنگ.


بعد از آنکه ایران، پهپاد جاسوسی آمریکایی را در خلیج فارس سرنگون کرد، ترامپ - که جنایت امروز به دستور شخص او صورت گرفت - از ایران تشکر کرد که هواپیمای مجاور را که حامل تعدادی از نظامیان آمریکایی بود هدف قرار نداده است. قاعدتاً دیگر ترامپ نباید موقعیتی برای این دست تشکرها داشته باشد.


اگر زمانی که دانشمندان هسته‌ای‌مان را در خیابان‌های تهران ترور می‌کردند، پاسخ قاطعی به اسرائیل داده بودیم و برخی مقامات امنیتی وقت، خود را درگیر پرونده‌سازی‌های داخلی نمی‌کردند، امروز شاهد آن نبودیم که فرزند ایران را اینگونه در خانه همسایه به شهادت برسانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    9 1
    درود به شرف بر و بچه هاى عصر ايران
  • علی IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    8 0
    تو رو خدا بیشتر از قبل به فکر انسجام داخلی باشین، اگه این مردم همه یک دل باشن آمریکا که هیچ، کل غرب هم نمیتونه تکونمون بده.
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    8 1
    ما بیش از 100 هدف استراتژیک امریکا و اسرائیل و هم پیمانانش را برای هدف قرار دادن آماده کردیم اگر امریکا در صورت حمله انتقام جویانه سخت مقابل مثل کند جهنم را جلوی چشمانشان می آوریم.
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    2 0
    یالا زود چرا اینقد طولش میدین؟؟؟؟
  • DE ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    1 0
    تاخیر و تعجیل جفتش مذمومه.. باید سر فرصت و بادقت، یه ضربه پررو زد ..
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    0 1
    پس کی میزنن؟
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      0 0
      وقت گل نی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس