کد خبر 1026621
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
کمیسیون امنیت ملی

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با صدور بیانیه‌ای آورده است: آمریکای جنایتکار با اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه خود در شهادت سردار سلیمانی، باید منتظر انتقامی سخت باشد.

به گزارش مشرق، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش در بغداد به دستور ترامپ رئیس جمهور آمریکا بیانیه‌ای صادر و تاکید کردند که آمریکای جنایتکار با این اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه باید منتظر انتقامی سخت باشد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جنایت تروریستی و ضد بشری آمریکا و به شهادت رساندن سردار مبارزه با تروریسم را به شدت محکوم نموده و شهادت مجاهد خستگی ناپذیر سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را به جهان اسلام، محور مقاومت و ملت شریف ایران تبریک عرض می‌کند و فقدان یار و یاور همیشگی رهبر معظم انقلاب و خادم ملت‌های مستضعف را تسلیت می‌گوید.

آمریکای جنایتکار با این اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه باید منتظر انتقامی سخت باشد و قطعاً شجره طیبه حاج قاسم سلیمانی آنقدر ثمر داده که میلیون‌ها جوان مؤمن و انقلابی در جهان اسلام منتقم او خواهند بود و منتظر اقدام جمهوری اسلامی نخواهند ماند.

آمریکا، صهیونیسم و استکبار جهانی بداند که حاج قاسم سلیمانی، میلیون‌ها قاسم دیگر را پرورانده که آنها در جهان اسلام پرچم فروپاشی آمریکا و تروریسم را به دوش خواهند کشید.

دشمنان، معاندین و قدرت‌های سلطه‌گری مثل آمریکا بدانند که شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب وحدت و انسجام داخلی محور مقاومت و ترس و وحشت دائمی آمریکایی‌ها در منطقه خواهد شد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بررسی‌های دقیق تحولات، راهکارها و باید و نبایدهای خود را هماهنگ با شورای عالی امنیت ملی تقدیم خواهد کرد تا با هماهنگی کامل آمریکا را در دستیابی به اهداف شوم خود با ناکامی روبرو کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    7 1
    خسته نباشن زحمت کشیدن
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      3 3
      زحمت اصلی گردن سرهنگهاتون بود
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      0 1
      امر ، امر فرمانده کل قواست که با توکل بر خدا و اقتدار تصمیم میگیرد نه با شک و تردید .
  • DE ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    8 1
    مجلس بیرونزده ازدیگ پلو بی بی سی!
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    1 4
    یا قاسم الجبارین
  • اسی خطر IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    11 1
    حضرت آقا فرمودن : زمان بزن در رو تموم شد . منتظر باش سگ زرد
  • FR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    0 0
    این سگ زرد ایشااله علاوه بر لرزش شدید صدا ، دیگه باید یه پوشک بزرگ هم دنبالش باشه . انتقام سخت و دردآور تا همه تاریخ
  • دانیال IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    0 0
    بهترین انتقام از این شیاطین زدن از تیر غیب است تیر غیبی که دشمن نداند کی و کجا خواهد خورد بنظر من گزینه ی حملات هوایی یا موشکی گزینه ی مناسبی نمیتواند باشد چرا که درصد موفقیت آن با توجه به آماده باش بودن دشمن کم است ولی یک حمله دسته جمعی ببر کوسه های ایرانی به ناو هواپیمابر آمریکایی به علاوه ناوهای پشتیبانیش علاوه بر خسارتهای فراوان مادی یک انتقام دسته جمعی از فرماندهان آمریکایی خواهد بود بخصوص که اینان در سرنگونی ایرباس ایران هم نقش داشتند.
  • محمد IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    0 0
    بهترین گزینه برای ایران در این فرصت بدست آمده و رسیدن به آرزوی سردار حاج قاسم سلیمانی در یک روز و در یک لحظه هزار موشک بالستیک خرمشهر به اسرائیل شلیک کنیم و اسرائیل را محو و نابود کنیم و روح بزرگوار را شاد کنیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس