علی علیزاده نمایه

آقای آذری جهرمی! سردار ما برای امنیت ما تا مدیترانه جنگید. و شما از صندلی راحت دفتر شیک‌تان نه فقط نتوانستید از امنیت مجازی ما دفاع کنید که آن را جدا به خطر انداختید.

به گزارش مشرق، علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی و بین الملل در کانال تلگرامی خود نوشت: اگر آمریکایی‌ها پریشب بدن سردار ما را حذف و ترور کردند، شبکه آمریکایی اینستاگرام هم از دیروز اسم و یاد عزیزترین سردار ما  را حذف و ترور کرده‌است.
و آقای آذری جهرمی!
شما مسئول مستقیم تبدیل اینستاگرام به پلتفرم اصلی هشتاد و پنج میلیون ایرانی هستید.
آقای آذری جهرمی!
سردار ما  برای امنیت ما تا مدیترانه جنگید.
و شما از صندلی راحت دفتر شیک‌تان نه فقط نتوانستید از  امنیت مجازی ما دفاع کنید که آن را جدا به خطر انداختید.
عزیزترین سردار ما  آمریکا را از منطقه بیرون کرد.
و شما آمریکا را به گوشی‌های تلفن هر ایرانی، یعنی خصوصی‌ترین اندرونی های عصر جدید، برگرداندید. شما آمریکا را بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ایرانیان کردید.
آقای آذری جهرمی!
مردم ایران سی و شش ساعت است نمیتوانند حتی اسم عزیزترین سردار تاریخ معاصرشان را در اینستاگرام بیاورند. نمیتوانند با گذاشتن یک عکس برای محبوب‌ترین سردار ملی‌شان در فضای مجازی حتی اشک بریزند و عزاداری کنند.
این میزان «تحقیر » حق ملت شریفی که چهل سال جنگیده نیست.
خوابید؟ یا عمدی در کار است؟
اقای آذری جهرمی!
روزی که اینستاگرام را بعنوان پلتفرم اصلی هشتاد و پنج میلیون نفر به ملت ایران تحمیل کردید نمیدانستید حذفی‌ترین و سرکوبگرانه‌ترین سیاستها را نسبت به نیروهای نظامی ملی ایران و  متحدان منطقه‌ای اش دارد؟ نمیدانستید حتی اجازه انتشار عکس یک شهید را نمیدهد؟ و نمیدانستید همین شبکه اجتماعی همزمان  روادارترین سیاستها را نسبت به سرهنگهای حقوق‌بگیر جنگ رسانه‌ای غرب دارد و هتک حرمت مقدسات و تشویق به تروریسم خیابانی و خشونت خیابانی توسط آنها را نه فقط هرگز حذف نمیکند بلکه به صورت رسمی آنها را تبلیغ میکند؟ برای مثال آیا از دعوت شخصی مسیح علینژاد به دفتر مرکزی اینستاگرام در کالیفرنیا با خبر نبودید؟
آقای آذری جهرمی!
تا دیر نشده کاری کنید. و گرنه شما هم در حذف اسم حاج قاسم از فضای مجازی همدست آنهایید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    7 65
    علیزاده نو هم نشستی و فقط میگی لنگش کن. راست میگی بیا یک پلن فرم ارائه بده.
    • همام US ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      1 2
      حرفی نزنی بهتر نیست؟
    • IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
      2 1
      ..طرف وزیره مملکتته تو داری پاچه تحلیلگر رو میگیری
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
      2 0
      پلتفرم
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    31 4
    خدای من! چی میگه این مرد؟ به خدا این از مسئولین ما انقلابی تره! اینها رو باید با طلا نوشت بالای در وزارت ارتباطات نصب کرد! ... جناب علیزاده عزیز، وزارتخانه مربوطه فعلا مشغول شمردن پول بسته های اینترنتی هست که به واسطه استفاده جوانان ممکلت از اینستاگرام به حساب دولت واریز میشه، کاری به مسائل ضد فرهنگی و تهدیدات فضای مجازی و جنگ نرم دشمن که سلاحش همین تلگرام و خصوصا اینستاگرام هست نداره!!! آخه مرد حسابی کدوم برنامه میتونه اندازه اینستاگرام اینترنت مصرف کنه تا ملت به خاطرش هی بسته بخرن و کسری بودجه دولت رو جبران کنن؟؟ مگه عقلشون رو از دست دادن که اصلی ترین منبع درآمد خودشون رو مسدود کنن؟! انقلاب و مقدسات و فرهنگ چه اهمیتی داره؟؟؟؟
  • پری IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    28 2
    پهباد بازی میکنه
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    3 4
    اونایی که میگن ایشون تحلیلگره، ایشون کارشناس بیبی سی بودن، سالهااااا! چی شده یک شبه جای یک انقلابی بالفطره رو‌گرفته؟ جناب علیزاده رفتی چرخاتو زدی حالا برای ما تئوری میدی؟تغییر کردی ،درست .ولی حدتو بدون.
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      2 1
      حتی اگر دشمنت هم جمله ای گفت که بر دانایی تو بیفزاید ازاوتشکرکن...
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 0
    ...بابای وحشی امریکا
  • محمد DE ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    0 2
    آقای عزیز اولا بهتر که اینستا رام این کار رو کرد چون مظلومیت ما را به کل دنیا صادر کرد و خفت آمریکا و به نمایش گذاشت دوما شما که بهتر میدانید وزیر جوان ما فراتر از اختیاراتش همبرای کشور کار انجام داده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس