کد خبر 1026549
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
پوگبا و رابیو

بانوی پیر قصد دارد هافبک فرانسوی‌اش را به شیاطین سرخ بدهد و هموطن او را از تیم قرمزپوش شهر منچستریونایتد بگیرد.

به گزارش مشرق، نشریه سان در خبری اختصاصی مدعی شده است که باشگاه یوونتوس پیشنهادی برای ارائه به منچستریونایتد آماده کرده است که به موجب آن طرف ایتالیایی حاضر است هافبک فرانسوی‌اش آدرین رابیو را به علاوه مبلغی مشخص به منچستری‌ها بدهد تا در ازای آن هافبک این تیم، پل پوگبا را به تورین ببرد.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد دورتموند و لسترسیتی به یوونتوس

با توجه به تیرگی روابط میان پوگبا با منچستریونایتد و نارضایتی اولگنار سولسشایر از مصدومیت‌های متوالی این بازیکن فرانسوی، قهرمان فصل گذشته ایتالیا فرصت را غنیمت شمرده است تا شیاطین سرخ را برای فروش هافبک‌شان وسوسه کند.

برنامه قبلی یوونتوس این بود که تا پایان فصل صبر کند و در آن زمان برای برگرداندن پوگبا به تورین تلاش کند. نشریه سان اما اکنون مدعی شده است که یوونتوس قصد دارد در ماه جاری یک بسته پیشنهادی به ارزش 85 میلیون پوند به من‌یونایتد ارائه کند و در پنجره نقل‌وانتقالات ژانویه پوگبا را جذب کند.

در همین حال بانوی پیر قصد دارد آدرین رابیویی که نتوانسته در حد انتظار برای این تیم بازی کند را به شیاطین سرخ بدهد. یووه رابیو را تابستان امسال به‌عنوان بازیکن آزاد جذب کرد، اما عملکرد این بازیکن 24 ساله نتوانسته نظر بیانکونری را جلب کند و به همین دلیل قصد دارد او را به‌عنوان بخشی از رقم خرید پوگبا به من‌یونایتد بدهد.

ارزش فعلی رابیو در حدود 25 میلیون پوند تخمین زده شده است و به همین دلیل یوونتوس باید رقمی در حدود 60 میلیون پوند دیگر بپردازد تا نظر منچستری‌ها را برای انتقال هافبک 26 ساله‌شان به تورین جلب کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس