سردار سلیمانی

شماری از چهره‌های مطرح هالیوودی در اعتراض به عمل ترامپ در به شهادت رساندن فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران از طریق توییتر اظهار نظر کردند.

به گزارش مشرق، به دنبال شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکا، موجی از واکنش‌ها از سوی چهره‌های مطرح آمریکایی به این عمل ایجاد شد.

راب راینر کارگردان آمریکایی نوشته است: احساس وحشتناکی است که فرمانده کل کشورت، فقط دروغ بگوید و سعی کند هدف گرفتن قلب ارتش ایران را توجیه کند.

بیشتر بخوانید:

آلک بالدوین بازیگر هم در صفحه توئیتر خود با کنایه به شرایط نابسامان ترامپ در فضای سیاسی داخل آمریکا نوشت: شروع یک جنگ برای تحت‌شعاع قرار دادن استیضاح؟

پاتریشا آرکت بازیگر برنده اسکار هم نوشته است: امنیت ملی ما را خطری جدی تهدید می‌کند. باید ترامپ را بیرون کنیم. تمامی جمهوری‌خواهان حامی او را با رأی خود از مقام‌شان عزل کنید.

جان لگیزامو بازیگر و استند-آپ کمدین مطرح آمریکایی هم در توییتی نوشته است: ترامپ عروسک خیمه‌شب بازی است که می‌خواهد با این اقدام کاری کند استیضاحش فراموش شود!

رزانا آرکت، بازیگر و تهیه‌کننده در صفحه توئیتر خود نوشته است: ترامپ جنایت‌کار جنگی است و با این کارش انسان‌های زیادی را به کشتن می‌دهد. می‌خواهد ما را وارد جنگ کند تا استیضاحش را متوقف کند. امروز دست همه جمهوری‌خواهان به خون آلوده است.

دبورا مسینگ بازیگر سریال «ویل و گریس» هم نوشته است: ترامپ تهدیدی برای امنیت ملی آمریکاست.

راب دلنی کمدین آمریکایی در مورد احتمال وقوع جنگ می‌نویسد: بیش از ۸۰ میلیون نفر در ایران زندگی می‌کنند. ایرانی‌های زیادی می‌شناسم و دوست ندارم یک جوان ۲۰ ساله آمریکایی به آنجا برود و کودکان و شهروندانش را به قتل برساند و سپس خودش هم کشته شود. جنگ شیطانی‌ترین عمل است.

بردلی ویتفورد بازیگر آمریکایی نوشته است: ترامپ یک خودشیفته است. دچار دردسر شده و برای همین می‌خواهد جنگی آغاز کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    95 5
    دوست ندارم یک جوان ۲۰ ساله آمریکایی به آنجا برود و کودکان و شهروندانش را به قتل برساند و سپس خودش هم کشته شود.... این احمقا توسط رسانه هاشون گول خوردن و فک میکنن ایران افغانستانه که سربازاشون بیان تو خونه ما ،،، فعلا پیشرفته ترین پهپادا و هواپیماهاتونم نمیتونن بیان توی حریم هوایی ما و سالم برگردن اونوقت چطور سربازای شخمیتون میخوان بیان توی بیشه شیران و غیرت
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      58 2
      یه دوتا موشک تو کشورشون بخوره تازه میفهمن جنگ یعنی چی
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    56 2
    و دوست ندارم یک جوان ۲۰ ساله آمریکایی به آنجا برود و کودکان و شهروندانش را به قتل برساند و سپس خودش هم کشته شود. جنگ شیطانی‌ترین عمل است. یک جوان 20 ساله آمریکایی نمی تواند همچین غلطی بکند چون اصلا زنده پایش به ایران نمی رسد. اینجا خاک منتظران مهدی است
  • 5109 IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    23 1
    شرف و ابروی سپاه در گرو برخورد محکم با امریکا و اسرائیل است مگر اینکه همه گفته ها دروغ باشد
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    19 0
    اینا خیلی هاشون چون دموکراتن میخوان از این قضیه برای ضربه به جمهوری خواهان استفاده کنن
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    7 0
    فعلا با وحشت منتظر جوابمان توسط سپاه ایران باترس وحشت باشید -کسی که پاش تو ایران بخوره چه جت جنگی چه ادم لاشه اش باید تحویل بگیرند!!فعلا توخریت خودتان باشید !!
  • مجتبی IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    0 0
    بیاین زودتر بیاین دیگه نمیتونیم برخورد نهایی باشما رابه تعویق بندازیم حریفتون منم وامثال من عاشقان سلیمانی اخرالزمان اون کسیه که ازچشم ناپاک شماغایبه نمیتونید باپهپاد دیددرشب بانامردی بکشیدش
  • ناشناس IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    0 0
    چ غلطا اون جوان بیست ساله آمریکایی چطور میخواد وارد ایران بشه.نبود سردارسلیمانی بهتون دل وجرات داده احمقا ایران هزاران هزار سردارسلیمانی داره. بدبختای ترسو.
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    0 0
    چه جالب. اگر در کشورهای خاورمیانه این اتفاق می افتاد و مردم بر ضد ترور ناجوانمردانه دشمن تظاهرات یا اعتراض میکردند قتل عام و شکنجه و زندانی کردن هزاران نفر قطعی بود.
  • محمد 320 IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    1 0
    اگر من جای فرماندهان ایرانی بودم هنگام جنگ اسیرای امریکایی رو یک دست و یک پا و یک چشمشون رو قطع و کور میکردم تا بفهمن پایی که به نا حق وارد ایران شه قطع و چشمی که رو ناموس و وطن ایرانی باز باشه کور و دستی که دربرابر ایرانی جماعت اسلحه بگیره هم قطع میشه.اونوقت send میشد واسه ترامپ تا بفهمه با کی طرفه
  • جعفر آقا IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    0 0
    آن شاءالله انتقام سختی از آمریکا و هم دستانش خواهیم گرفت.تا دیگر در کشوری غیر از کشور خودش به چنین کار احمقانه ای دست نزند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس