شهید

اتمر شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را تسلیت گفت و از وی به‌عنوان حامی اصلی روند صلح در افغانستان یاد کرد.

به گزارش مشرق، محمد حنیف اتمر مشاور سابق امنیت ملی افغانستان شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را تسلیت گفت.

اتمر در حساب توئیتری خود نوشت: بمناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی مراتب همدردی و تسلیت خود را به خانواده شادروان، دولت و ملت برادر جمهوری اسلامی ایران ابراز نموده و از ایزد متعال برای ایشان بهشت برین استدعا می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: در دوره خدمتم به‌عنوان مشاور امنیت ملی دولت جمهوری اسلامی افغانستان، همکاری‌های دو دولت در جهت بهبود امنیت و تقویت روند صلح با حمایت جدی شهید سردار سلیمانی گسترش یافت که از آن قدردانی به‌عمل می‌آورم.

مشاور سابق امنیت ملی افغانستان اظهار داشت: مناسبات حسنه میان دو ملت باهم برادر برای صلح و ثبات در افغانستان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و مردم ما در کنار آرزومندی برای گسترش این مناسبات، خواستار همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای صلح و بازسازی افغانستان و دور نگهداشتن کشور از تشنجات و مشکلات منطقه‌ای و بین المللی می‌باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس