کتائب سیدالشهداء عراق

کتائب سید الشهداء از گروه‌های عضو الحشد الشعبی و حاضر در ائتلاف الفتح پارلمان عراق تاکید کرد: مبارزه در شدیدترین وضعیت خود قرار دارد و جز به اخراج اشغالگران آمریکایی آرام نمی‌گیریم.

به گزارش مشرق، گردان‌های سید الشهداء عراق در بیانیه‌ای در واکنش به خبر ترور و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به دست تروریست‌های آمریکایی بر تشدید مبارزه نیروهای مقاومت عراق با اشغالگران آمریکایی تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: «مبارزه در شدیدترین وضعیت خود قرار دارد و جز به اخراج اشغالگران دلمان آرام نمی‌شود».

بیشتر بخوانید:

فاطمیون در خط مقدم انتقام سخت از آمریکا خواهد بود

بامداد امروز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر کرد، آورد: «سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید».

در پی این خبر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس