کد خبر 1025966
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۷

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام «اینستاخبری» نوشت: داستان گران شدن بنزین هنوز برای خیلی از مردم بسته نشده و تصمیم عجیب‌وغریبی که شبانه بدون اقناع افکار عمومی اجرا شد، معیشت خیلی‌ها را دچار اشکال کرده.

دولت بعد از افزایش قیمت بنزین اعلام کرد که برای مردم بسته معیشتی در نظر گرفته تا اختلالی که در اقتصاد مردم ایجاد کرده را جبران کند.

بعد از اولین واریز معیشتی، مشخص شد که بسیاری از سرپرستان خانواده‌ها این مبلغ را دریافت نکردند و نسبت به آن اعتراض کردند که دولت مجبور شد سامانه ثبت اعتراضات مردمی را راه‌اندازی کند.

دولت اعلام کرد که درخواست‌های ثبت‌شده را با «آزمون وسع» که برای بسیاری از مردم ناشناخته است، راستی‌آزمایی می‌کند، اما مرحله دوم طرح معیشتی نیز باز برای بسیاری از معترضین واریز نشد.

باوجود گلایه‌های بسیاری از مردم به علت عدم واریز طرح معیشتی که به رسانه‌ها منعکس کرده‌اند، باید دولت جواب دهد که چرا با وجود آسیب رساندن به معیشت مردم، باید همچین آزمونی انجام دهد؟

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ثریا IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    0 0
    به نظر من بسته حمایتی حق همه مردم ایرانی چه فقیر چه پولدار باید سهمیه آنها پرداخت شود خود آنها باید تصمیم بگیرن با این پول چه کاری انجام بدن شاید خودشون افراد فقیر دارن تو بستگانشان خودشون بخشش می کنند نه شخص دیگری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس