کد خبر 1025955
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶
میرشاد ماجدی

با اعلام اسماعیل خلیل زاده استعفای میرشاد ماجدی از هیات مدیره باشگاه استقلال پذیرفته نشده است.

به گزارش مشرق، چند روز پیش بود که میرشاد ماجدی از حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا کرد. وی بعد از این اتفاق به همراه تیم ملی امید راهی بانکوک تایلند شد تا در کنار این تیم حضور داشته باشد اما با اعلام اسماعیل خلیل زاده استعفای این عضو هیات مدیره پذیرفته نشده است!

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به این موضوع گفت: امروز فتح الله زاده در نشست هیات مدیره حضور نداشت چون در ترکیه حضور داشت ولی به سایر اعضا برای تصمیمات اختیار داده بود. آقایان ماجدی و منزوی هنوز هم عضو هیات مدیره استقلال هستند. تا این لحظه هیچگونه استعفایی پذیرفته نشده است. من امروز نزد وزیر ورزش بودم و استعفای آقایان فتح الله زاده و ماجدی پذیرفته نشده است.تا این لحظه آقایان فتح الله زاده، منزوی، ماجدی و فتحی عضو هیات مدیره استقلال هستند.

بیشتر بخوانید:

مدیر شرکت هواپیمایی در استقلال پست گرفت

وی در خصوص اینکه تا آیا پایان فصل به عنوان سرپرست باشگاه ابقا شده است  یا قرار است مدیرعامل انتخاب شود گفت: نظر دوستان تا امروز همین بوده ولی اینکه در آینده چه اتفاقی رخ می دهد نمی دانم.

با این اظهارات به جز خلیل زاده و موسوی که امروز به عنوان عضو جدید معرفی شده است 4 عضو دیگر در هیات مدیره حضور دارند که جمع آنها به عدد 6 که در واقع در تصمیم گیری زوج می شود رسیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس