کد خبر 1025793
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
لوگوی پرسپولیس

درخصوص اتفاقات جدیدی که بعد از پایان جلسه پرسپولیس با مدیربرنامه‌های کالدرون رخ داد و همچنین آخرین تلاش‌های پرسپولیسی‌ها برای تقویت تیم گزارشی آماده کردیم که در ادامه می‌خوانید.

به گزارش مشرق، پرسپولیسی‌ها بعد از تلاش زیاد بالاخره سه‌شنبه‌شب موفق شدند با مدیربرنامه‌های گابریل کالدرون در باشگاه جلسه‌ای را برگزار کنند تا از آخرین خواسته‌ها و شرایط این مربی برای ادامه لیگ برتر آگاه شوند. هرچند در این جلسه موضوع جدیدی مطرح نشد و تمام موارد قبلی تکرار شد، اما خیال پرسپولیسی‌ها را از بابت ناراحتی‌های این مربی تا حد زیادی راحت کرد.

  نبی غایب مشکوک جلسه مهم

اهمیت جلسه سه‌شنبه‌شب برای پرسپولیـــسی‌ها آنقدر بالا بود که تمام اعضای هیات‌مدیره از ظهر همان روز در باشگاه حضور داشتند تا بتوانند مباحثی را که قرار است به گوش سرمربی تیم‌شان برسانند، مورد بحث و بررسی قرار دهند، اما در این بین یکی از اعضای هیات‌مدیره به طرز مشکوکی غایب بود. محمدنبی که خیلی‌ها از اختلاف او با مدیران باشگاه حرف می‌زنند، در این جلسه حاضر نشد تا شایعه اختلافات مدیریتی در باشگاه بالا بگیرد. البته این عضو هیات‌مدیره به دوستانش گفته که به دلیل برپایی هیات نتوانسته در این جلسه شرکت کند که مشخص نیست تا چه اندازه این حرف صحت دارد.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل پرسپولیس سوگوار شد

  بی‌اعتمادی کالدرون به انصاری‌فرد؟

بعد از جلسه دیشب رسما اعلام شد که نام 2بازیکن در لیست مازاد کالدرون قرار گرفته است و البته ممکن است درصورت خوب پیش رفتن اوضاع در نقل‌وانتقالات نفرات دیگری هم به این لیست اضافه شوند.  اما نکته جالب اینجاست که اعلام شد  کالدرون راضی نشده لیست خروج را به مدیرعامل باشگاه بدهد و آن را به رسول پناه، رئیس هیات‌مدیره تحویل داده است. یکی از مسئولان پرسپولیس در این خصوص به گفت: «کالدرون لـــیست را پیش از اینکه ایران را ترک کند، به انصاری‌فرد تحویل داده و در جلسه دیشب لیست کاملی از خواسته‌ها، شرایط و اقدامات لازمی را که باشگاه باید در زمان نبودن این مربی انجام دهد، توسط مدیربرنامه‌اش در جلسه‌ای که رغبتی، رسولی‌پناه و انصاری‌فرد حضور داشتند، مطرح کرده است.»  پرسپولیسی‌ها بر این باورند که بعضی‌ به دنبال قرینه‌سازی پرسپولیس با استقلال هستند و می‌خواهند طوری وانمود کنند که همان مشکلات استقلال در پرسپولیس هم هست، درصورتی که مشکل کالدرون با باشگاه بر سر عدم پایبندی مدیران به بندهای قراردادش است.

  نمایندگان پرسپولیس در باشگاه پیکان

با اینکه عیسی آل‌کثیر در گفت‌وگویی از علاقه قلبی‌اش به پرسپولیس صحبت کرد و به نظر می‌رسید او به تیم سرخ‌پوش تهرانی نزدیک شده، اما مصاحبه اسکوچیچ و ادعای اینکه تنها حاضر است این بازیکن را با ترابی و علیپور تعویض کند، پرسپولیسی‌ها را تا حدی ناامید کرد. درخصوص نقل‌وانتقالات داخلی پرسپولیس شنیده می‌شود که دیروز نماینده‌ای از سوی انصاری‌فرد به باشگاه پیکان رفته و مذاکراتی را با مدیرعامل این باشگاه برای جذب مغانلو انجام داده و پیشنهادهای جدیدی را ارائه کرده است تا بعد از مطرح شدن این پیشنهادها با حسین فرکی، به پیشنهاد جدید ســـرخ‌ها پاسخ داده شود.  از سوی دیگر برخی اعتقاد دارند اســـکوچیچ در صنعت نفت ماندنـــی نیست و ممکن است با تغییراتی در کادرفنی این تیم آبادانی شرایط برای حضور آل‌کثیر در تهران آسان‌تر شود. ذوب‌آهن هم پاسخ به درخواست پرسپولیس را به بعد از انتخاب سرمربی جدیدش موکول کرده است.

  5 بازی با تیم‌های قطری و اروپایی

کالدرون از باشگاه خواسته در جریان اردوی قطر 4 یا 5 بازی تدارکاتی در دستور کار تیم قرار بگیرد که در این بین قرار است 2 یا 3 بازی آسان برای مرور کارهای تاکتیکی با تیم‌های کوچک‌تر و یک تا 2 بازی هم با تیم‌های قدرتمند هماهنگ شود. در این خصوص شنیده‌ایم که پرسپولیسی‌ها مذاکرات خود را با تیم‌های قطری و همچنین تیم‌های غیرقطری که در این کشور اردو زده‌اند، آغاز کرده‌اند و حتی با چراغ سبز از سوی 2 تیم نیز مواجه شده‌اند و بعد از نهایی شدن این تیم‌ها رسما نام آنها اعلام می‌شود.

  گزارش نقل‌وانتقالاتی باشگاه و گرفتن مجوز جذب بازیکن خارجی

قرار اســـت امـــــروز باشگاه پــرسپولیس جمع‌بندی خود را از نقل‌وانتقالات داخلی و پاسخ تیم‌های مبدا به اطلاع گابریل کالدرون برساند تا براساس نتایج به‌دست‌آمده، او نام بازیکنان جایگزین را برای مذاکره به باشگاه اعلام کند. شنیده می‌شود که اگر مذاکره با بازیکنان داخلی روند مثبتی به خود نگیرد، ممکن است امروز کالدرون نظر خود را درخصوص جذب بازیکن خارجی عوض کند و به باشگاه این مجوز را بدهد که با بازیکنان خارجی مذاکره و برای جذب آنها اقدام کند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس