کد خبر 1025740
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
مهدی ترکمان

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: با توجه به اینکه پارس جنوبی از فسخ یک طرفه قرارداد مهدی ترکمان شکایت کرده است، کارت بازی او را صادر نمی‌کنیم.

به گزارش مشرق، فریبرز محمودزاده درباره اعتراض باشگاه پارس جنوبی جم به فسخ یک طرفه قرارداد مهدی ترکمان با این باشگاه و عقد قرارداد او با سپاهان اصفهان بیان کرد: نقل و انتقالات نیم فصل از ۲۶ آذر شروع شد و تا ۲۳ دی ادامه دارد و زمان ثبت قرارداد‌های جدید از این تاریخ به هیچ وجه قابلیت تمدید ندارد.

او افزود: درباره بحث فسخ قرارداد یک طرفه مهدی ترکمان با باشگاه پارس جنوبی باید بگویم طبق قانون به دلیل اینکه بازیکن بدون توافق با باشگاهش اقدام به فسخ می‌کند و از آن باشگاه جدا می‌شود، یعنی ریسکی را پذیرفته است و اگر شاکی داشته باشد، این شکایت در ارکان قضائی فدراسیون فوتبال بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید:
 

بندی که باعث فسخ بازیکن جدید سپاهان شد +عکس

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ادامه داد: با توجه به اینکه باشگاه پارس جنوبی درباره اقدام مهدی ترکمان در ۲ مرحله با سازمان لیگ مکاتبه کرده است، اما این بازیکن با پذیرفتن ریسک، قراردادش را به صورت یک طرفه با پارس جنوبی فسخ کرد، اما وقتی فسخ یک طرفه در سازمان لیگ ثبت می‌شود به معنی تائید این اقدام نیست بلکه تائیدیه آن باید در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از ارکان قضائی فدراسیون بررسی شود.

او تصریح کرد: باشگاه پارس جنوبی از ترکمان به دلیل فسخ قرارداد شکایت کرده و با توجه به اینکه فسخ قرارداد شاکی دارد، این پرونده طبق قوانین نقل و انتقالاتی فدراسیون فوتبال و فیفا قابلیت رسیدگی دارد. در حال حاضر ما نگاه نمی‌کنیم که ترکمان به کدام تیم رفته است و به اخباری که در رسانه‌ها برای ثبت قرارداد این بازیکن با سپاهان دیده می‌شود هم کاری نداریم. طبق قانون تا زمانیکه باشگاهی به صورت رسمی قرارداد را به ما ارائه نکند، نمی‌توانیم درباره آن اظهار نظر کنیم.

محمودزاده گفت: البته با توجه به اینکه فسخ یک طرفه قرارداد ترکمان شاکی دارد، هر باشگاهی براساس این فسخ با بازیکن مذکور قرارداد ببندد برای ترکمان کارتی صادر نمی‌کنیم و قراردادش هم در سازمان لیگ ثبت نمی‌شود. به همین دلیل پرونده برای رسیدگی بیشتر در اختیار کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال قرار می‌گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس