فرگوسن و برباتوف

مهاجم سابق منچستریونایتد یک خاطره کریسمسی از زمان حضورش در این تیم بازگو کرد.

به گزارش مشرق، با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۹ میلادی، رسانه‌ها نیز سمت و سوی سال جدید میلادی دارند. دمیتار برباتوف، مهاجم بلغاری که عملکرد خوبی در تیم منچستریونایتد داشت یک خاطره جالب از این ایام دارد.

بیشتر بخوانید:

خرگوش؛ علت اختلاف پیکه و سرالکس فرگوسن

برباتوف در همین رابطه گفت: وقتی در منچستریونایتد بازی می‌کردم این موقع از سال همیشه خاص و ماندگار بود. تمرین می‌کردیم و سپس سمت میز غذا می‌رفتیم. فرگوسن و همکارانش برایمان بوقلمون درست می‌کردند. این یک سنت خیلی خوب در تیم ما بود که باعث می‌شد همه اعضای تیم متحد باشند و حس کنند مثل برادر هستند. همه کنار میز لطیفه می‌گفتند و مربی هم غذای ما را آماده می‌کرد. آن دوران برای ما بسیار خوب و لذت بخش بود.

البته شب هم که به خانه می‌رفتیم شام کریسمس داشتیم ولی باید خیلی مراقب می‌بودیم. نمی‌خواستم بعد از باخت تیم یا اضافه وزن با فرگوسن روبرو شوم و به همین خاطر شب‌ها خیلی مراعات می‌کردیم.

دمیتار برباتوف، بلغاری مدت‌ها در تاتنهام و منچستریونایتد بازی‌های خوب و به یادماندنی در لیگ برتر انگلیس داشت. او یکی از مهاجمان خارجی موفق در لیگ جزیره بود. برباتوف مدتی در لیگ یونان بازی کرد و توانست فرصت بازی در لیگ این کشور را نیز به دست بیاورد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس